Jiovanni1972
Wandelaar
- 94
- 11/02/23
- 60
Nog wat spontane actie in dampoort gent (of hotstore Aalst )..is nogal stil daar laatste weken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIedereen welkom hoor. Hoe meer bulls voor mijn meisje hoe beter.Ik zou mits enig schuiven van mijn planning ook aanwezig zijn ;-)
Hoe was dit? Zijn er mensen die recente ervaring hebben met deze avond?Vanavond gaan wij ,voor de eerste keer naar Ultimate Dream: de Milf party. Hopelijk zijn ook daar voldoende actieve singel mannen voor de dame....erg benieuwd en nu al veel zin in.
Al weer een half jaar geleden, tja hoe was het. Het was niet druk, een paar dames, een stuk of 20 mannen. Voor mijn gevoel heeft vrouwtje ze alle 20 gehad, dus in die zin wel een geslaagde avond. Al met al leuk voor een keer, we zijn er sindsdien niet meer geweest, zegt misschien wel genoeg. Club doet wel zn best, maar komt in onze beleving (maar dat is dus afgaande op maar 1 waarneming) niet echt op gang.Hoe was dit? Zijn er mensen die recente ervaring hebben met deze avond?
wij zijn dan in Moordrecht...Zijn er nog geilzellige mensen die 31 mei gaan?
Ik baal als een stekker: dinsdag gaat mij ook niet lukkenDinsdags lukt mij niet helaas
Dinsdags lukt mij niet helaas
Het is donderdag 23 mei.Ik baal als een stekker: dinsdag gaat mij ook niet lukken
Het is anders dan de drukte bij Eroxx of Amai of Mystique. Voor een dame alleen is het wel een gemoedelijkere avond. Geen hordes met mannen, maar lekker met 1 of wat meerdere toch wel iets intiemere sex. Ipv d'r op en d'r af en d'r op end'r af. En hier géén betaalde dames.Bedankt voor de reactie! Dan ga ik er niet te veel van verwachten mocht ik er toch binnenkort een keer langs kunnen wippen.
Zeker weten met deze vrouw? Mijn ervaring 1 op 1 met haarwas zeer slecht.Heeft er iemand zin om af te spreken om een gangbang dame te DP-en?
geile fuck/gangbang vr.16 Aug. tussen15u en 17.30u
Je belt aan en hij doet open....Je betaald en dan neemt hij je mee naar boven.. Daar lig ik lekker geil vastgebonden zonder slipje en geblindoekt o...www.sexjobs.nl
Vrijdag 24 mei in IJsselstein... eind van de middag.
Ik heb me echt reuze vermaakt! En ik bezoek al tijden gangbangs.Zeker weten met deze vrouw? Mijn ervaring 1 op 1 met haarwas zeer slecht.
tijdens mijn date deed ze niet veel kwa handelingen misschien nu wel. Geen ervaring in gangbang maar misschien kan er dan meer en maakt de vrouw minder uit?Ik heb me echt reuze vermaakt! En ik bezoek al tijden gangbangs.
Het gaat mij puur om de sex en wat ik met zo'n dame kan uitvreten.