Ik wil jullie wel eens komen begluren hoorGeen idee … wel eens zin om met de fwb langs te gaan en om bekeken te worden als we het doen! Om haar in de mood te brengen voor later meer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk wil jullie wel eens komen begluren hoorGeen idee … wel eens zin om met de fwb langs te gaan en om bekeken te worden als we het doen! Om haar in de mood te brengen voor later meer
ja was leuk Wij gaan vandaag rond 18h30 naar daar Ze zal zich onderwerpen aan de leuke mannenHeeft koppeltje genoten van die rukkende mannen???
Dan kan ik groetjes uit Waregemja was leuk Wij gaan vandaag rond 18h30 naar daar Ze zal zich onderwerpen aan de leuke mannen
Aa nee verkeerd gelezen zal vnd niet gaan donderdag welDan kan ik groetjes uit Waregem
Aa nee verkeerd gelezen zal vnd niet gaan donderdag welDan kan ik groetjes uit Waregem
18u30 is al te laat voor mij...passeer er rond 17u15,. Het zal dus voor een andere keer zijnDan kan ik groetjes uit Waregem
Aa nee verkeerd gelezen zal vnd niet gaan donderdag wel
Aa nee verkeerd gelezen zal vnd niet gaan
Dan kan ik groetjes uit Waregem
Aa nee verkeerd gelezen zal vnd niet gaan donderdag wel18u30 is al te laat voor mij...passeer er rond 17u15,. Het zal dus voor een andere keer zijnDan kan ik groetjes uit Waregem
Ja hoor. Gij ook?Is er iemand die vanavond er heen gaat ? Bo geeft weer een feestje
Tot straks lieverds xxxJa hoor. Gij ook?
Wij gaan vanavond naar de Eroxx...koningsdag van morgen alvast beetje feestelijk inzetten. 1 mei komen we ook.
Wij zijn er ( als jullie Eroxx bedoelen)Wie gaat er nu zondag? 28/4?
Slippers meenemen. En boxershort. Handdoeken en zeep zijn daarMorgen normaal een bezoekje brengen naar Errox. Is de eerste keer voor mij. Kan iemand mij vertellen wat ik moet meenemen? Slippers,handdoeken? Of is alles daar? Mvg.
Oke. Bedankt.Slippers meenemen. En boxershort. Handdoeken en zeep zijn daar