Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij, hetero stel willen op een middag met meerdere heteromannen afspreken om mijn snol te gebruiken, willen niet voor niks komen vandaar deze post
Het plan is dat we zaterdag 20 april in de middag langs komen , we zoeken een aantal leuke potente groot geschapen mannen om snol no nonsens te neuken. Mocht er weinig belangstelling zijn komen we uiteraard niet, dit zeggende omdat we hebben gezien dat er niet echt veel communicatie is op deze site maar ja het is ook geen echt forum.
Maar als er echt serieuze reacties komen dan verder.

Zondag middag een optie dan ben ik er zeker bij
Kunnen jullie straks? Ik ben van plan te gaan. Leuke man, 59jr.
Wij, hetero stel willen op een middag met meerdere heteromannen afspreken om mijn snol te gebruiken, willen niet voor niks komen vandaar deze post
Hoi, ik wil eigenlijk straks langskomen in de bios. Kunnen jullie ook? Laat maar weten.

Laatst bewerkt:
Zijn er op de hetero verdieping vaak mensen aanwezig? Mijn vriendin en ik zouden graag eens willen gaan, het zou de eerste keer zijn dat we zoiets doen. Mijn vriendin zou graag bekeken worden terwijl we seks hebben. Als er een enigszins aantrekkelijke man zou zijn die groot geschapen is zou deze eventueel zelfs mogen meedoen (haar neuken terwijl ze mij pijpt of terwijl ik toekijk). Maar zou dus sowieso leuk zijn om te weten of er hier wat volk rondloopt aangezien het jammer zou zijn mochten we hier alleen zijn.
Ik heb er al leuke momenten beleefd. Wanneer zouden jullie gaan

wij gaan morgen van 16h30 tot 18h ofzo Ze wil graag de aanwezige pikken leegzuigen enzo Ze zal naakt in cinema zitten Dus hopelijk tot morgen dat er toch aantal man zijn in sexcinema dampoort
kleine aanpassing : door onverwachtse omstandigheden kunnen we deze middag niet gaan maar gaan zeker vo'gende week donderdag rond 16h45 Onze excuses alvast ! maar de meesten hebben ons daar al gezien dus weten dat we echt zijn . En maken het extra goed volgende week 😉

wij gaan normaal donderdag rond 16h45
Mits het slechte weer...hopelijk deze week wat actie van een koppeltje of een mature vrouw wil ik zeker ook wel v
Wij gaan normaal gezien donderdag 18/04 voor de zoveelste keer naar cinema dampoort rond 16h45 Vrouwtje houdt wel van meerdere pikken

Laatst bewerkt:
Ik zou graag zondag rond 13u30 a 14u eens de zaak willen verkennen. Is er een koppel of mature vrouw die me graag gezelschap wenst te houden. Geen verplichtingen. We zien wel wat het wordt. Ikzelf sportieve 40ger met verzorgd voorkomen en nieuwsgierig 😉

Ik zou graag zondag rond 13u30 a 14u eens de zaak (hotstore aalst) willen verkennen. Is er een koppel of mature vrouw die me graag gezelschap wenst te houden. Geen verplichtingen. We zien wel wat het wordt. Ikzelf sportieve 40ger met verzorgd voorkomen en nieuwsgierig

wij gaan normaal donderdag rond 16h45

Wij gaan normaal gezien donderdag 18/04 voor de zoveelste keer naar cinema dampoort rond 16h45 Vrouwtje houdt wel van meerdere pikken
Ik had jullie vorige keer reeds ontmoet, was leuk, en had er terug graag bij geweest, maar het lukt mij deze keer niet. Ik hou de posts hier in de gaten voor een volgende keer.
Voor vandaag veel plezier alvast.
Grtjs J.

Terug
Bovenaan Onderaan