Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo gelijkgestemde mooie mensen , zaterdag 18-05 ga ik voor het eerst naar Azzurra om heerlijk met een Duveltje erbij te genieten van alle faciliteiten die ze daar hebben ,om tot rust te komen na een drukke werkweek waar ik 400 km per dag maak naar het project toe .Ik ben een goedlachse spontane gentleman 40+ 183 lang 92 kg sportief fit heel veel mensen zeggen dat ik een mooie man ben , ben een laagdrempelig persoon ,ik ben in voor veel zonder poespas gewoon leuk gezellig niks moet alles mag . Voor de dames ik vind het heerlijk om te masseren en kan het redelijk goed😉 voor de rest iedereen kan mij aanspreken mannen dames stellen ook al is het alleen voor een leuke gesprek . Mij te herkennen ,lichte baardgroei,net boven mijn oren aan de zijkanten van mijn bos haar is het grijs , tussen mijn wenkbrauwen heb ik verticaal een kleine zichtbaar litteken , zwart haar klein beetje grijs tussenin kastanjebruine ogen . Als er dames of stellen op die dag van deze forum aanwezig zullen zijn en die mij aantrekkelijk vinden en een gezellig tijd doorwillen brengen altijd gezellig zoals ik eerder al had vermeld niks moet alles mag zolang het maar respectvol en gezellig is.

Respect is the key to the soul…heel veel liefst mensen groetjes Kaan❤️

Ik zou ze allebei gewoon een keer proberen, kan je ervaren wat voor jouw het beste werkt
Vandaag (1e pinkster) in Eroxx geweest. Mn eerste keer. Naar mij mening: veel ouder (50plus) publiek, redelijk actie maar verschrikkelijk veel dringende mannen en eigenlijk veel 1-op-1 koppeltjes (soms zelf in afgesloten kamer), een leuke actie buiten op het terras. Ik heb geen Braziliaantjes noch single dames gezien 😪. Toch morgen ff kijken?

Hey hey, kan je hier ook een oproepje plaatsen voor een leuk vrouwtje die gewoon ook eenvoudig zin heeft in iets lekkers? Omgeving Antwerpen, indien iemand zin in een spannende Date, stuur me even een berichtje :), grtjs20240513_021950.jpg

Welke vrouw/dame wil samen met mij (verzorgde Vlaamse man van 45, niet roker, geen tattoo's of piercings, respectvol en beleefd) clubje doen op zaterdag 25/05? Ik trakteer met plezier; kan u halen en brengen waar je wenst: afstand vormt geen probleem!

Heren..... het is bijna zover!! De laatste editie voelt nog alsof het gisteren was, maar vrijdag is het weer zover!! Wie gaan er hier allemaal?
Ik kan bijna niet meer wachten, voor de 2e keer dat ik dit knalfeest ga beleven. Deze keer een kaart bemachtigd op de 'reguliere' wijze i.p.v. de oplichter op dit forum (gelukkig stelde Bobby van de Fun mij toen nog in de gelegenheid aan de deur een kaart te kopen bij hoge uitzondering), en ga vroeg aanwezig zijn om eerst even lekker van het buffet te kunnen genieten, drankje te pakken, en wat daarna volgt zal ongetwijfeld hier later besproken gaan worden ;)

Terug
Bovenaan Onderaan