200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom in Amsterdam?
Ik ben er geboren en getogen. Het kent voor mij geen geheimen waar je mij ook neerzet in die stad. En ik ook opgegroeid ben met de droge humor, en ik mijn accent ook niet kan verbergen. Maar vooral de humor.

Zo had ik jaren geleden eens een leuk idee, en een clubeigenaar die ik goed kende speelde partner in crime. Ik verkleedde mij als sinterklaas en zou de club bezoeken. Een andere bekende van ons hadden we zo gek gekregen dat die voor Piet speelde. Paar leuke items voor de dames meegenomen en ook chocoladeletters en strooigoed. Eenmaal binnen was het reuze gezellig, die meiden snapte er niets van tot ze het door hadden. De meiden bij sinterklaas op schoot en uit het grote boek voorlezen. Eigenaar had sinterklaas muziek op de achtergrond en paar confetti kanonnen. Als sint gezellig met een Bacootje in de hand, en Piet aan de cola want die moest nog rijden. Op gegeven moment zegt de eigenaar, ''nou de Sint wil vast ook nog wel even naar boven'' Waarna een DVP zegt dat gaat niet joh.. Sint is bijna 2000 jaar oud, die krijgt hem toch niet meer omhoog. Hilarisch gewoon. Die meiden zongen nog de zak van Sinterklaas uit volle borst mee.. en ''daar komt hij'' ''daar komt hij'' even lekker klaar.
Nou uiteindelijk zijn Sint en Piet met twee meiden naar boven gegaan voor gewoon even leuk een uurtje.

Achteraf toen we naar buiten gingen werden we nog gezien door wat voorbijgangers, die zagen ons die club uitlopen.. mijter scheef op het hoofd, stond wat met die staf in de rondte te zwaaien. En Piet stond nog te zingen ''het was een heerlijk avondje'' die mensen zullen ook wel gedacht hebben haha..

Hij had zelfs een uitspraak van een lid uitgeprint en hield het vast op de foto als bewijs dat hij het echt zelf was
Waarom zou je een foto van je lul maken haha.. dat heb ik in mijn hele leven nog nooit gedaan. Ook niet voor een dame. Wel in een gekke bui het is gemeten samen met haar in begin fase toen ik mijn vriendin leerde kennen. En daarna nog een keer met een bevriende DVP dame. Kwamen we op 20,8 cm. Dat is wat men denk 21cm noemt. Omtrek was 9,5 cm. En tsja in een melige bui van de dames ga je dan mee en kom je tot een getalletje. Tuurlijk weet ik dat die wat groter is. Sowieso ben 1.94m, grote handen, schoenmaat 46. Zou niet kloppen als er iets onder zou hangen van 12 cm of zoiets. Maar neen foto's er nooit van gemaakt.

Tweehonderdvijftigeuro!!! Er zijn dagen in het jaar dat ik het niet verdien. Er zijn zelfs slechte periodes dat ik er misschien wel 2/3 dagen voor moet werken. En geloof me ik maak geen dagjes van 8 uur. Geeft niet hoort erbij en het is gelukkig ook vaak anders. Als ik op pad heb ik geen zin om te gaan "gieren". Ga liever eens in de zoveel tijd en dan meteen goed. Dan kost het ook wel eens het dubbele. Ben wel kieskeurig in mijn keuze. Ik kan 1000 advertenties bekijken en tig reviews lezen en dan uiteindelijk voor kwaliteit kiezen. Dan kan ik er wel weer even tegenaan.
En zo doen we het allemaal op onze eigen manier. Geeft niet mensen, leven en laten leven aub!

Waarom zou je een foto van je lul maken haha.. dat heb ik in mijn hele leven nog nooit gedaan. Ook niet voor een dame. Wel in een gekke bui het is gemeten samen met haar in begin fase toen ik mijn vriendin leerde kennen. En daarna nog een keer met een bevriende DVP dame. Kwamen we op 20,8 cm. Dat is wat men denk 21cm noemt. Omtrek was 9,5 cm. En tsja in een melige bui van de dames ga je dan mee en kom je tot een getalletje. Tuurlijk weet ik dat die wat groter is. Sowieso ben 1.94m, grote handen, schoenmaat 46. Zou niet kloppen als er iets onder zou hangen van 12 cm of zoiets. Maar neen foto's er nooit van gemaakt.
Op hookers had iemand gepost dat ie 2 meter was met een lul van 10 cm.
Ik vraag ook wel eens aan dvp's of grote mannen automatisch ook een grotere lul hebben maar dat schijnt niet het geval te zijn

Zeker vanaf de onderkant gemeten! 😂 Of een stuk buik mee-gemeten. 🤭

Mooi voorbeeld van 'humble bragging'; beetje nonachalant pochen dat je lul toch echt groter dan 21 cm is. Ik denk dat de DVP nog steeds in een lachbui zit.

Mooi voorbeeld van 'humble bragging'; beetje nonachalant pochen dat je lul toch echt groter dan 21 cm is. Ik denk dat de DVP nog steeds in een lachbui zit.
Letterlijk vertaald: Bescheiden opscheppen bedoel je? Bewonderingswaardig dat jij kan inschatten, of invulling kan geven wat ik in mijn broek hebt zitten. Met zulks opmerking ging men ook de fout in toen @The O er een foto bij liet zien, en later nog met een briefje. En die van @The O is denk 24 cm of ?

Waarom zou een DVP in een lachbui zitten? denk je dat hen in hun carrière als DVP nog nooit een grote pik hebben gezien? Menig dame in een privehuis of op een Gangbang heeft dit al tig keren voorbij zien komen.

Letterlijk vertaald: Bescheiden opscheppen bedoel je? Bewonderingswaardig dat jij kan inschatten, of invulling kan geven wat ik in mijn broek hebt zitten. Met zulks opmerking ging men ook de fout in toen @The O er een foto bij liet zien, en later nog met een briefje. En die van @The O is denk 24 cm of ?

Waarom zou een DVP in een lachbui zitten? denk je dat hen in hun carrière als DVP nog nooit een grote pik hebben gezien? Menig dame in een privehuis of op een Gangbang heeft dit al tig keren voorbij zien komen.
Inderdaad; bescheiden opschepping is de vertaling van humble bragging.
Ik heb geen idee wat er in je broek zit en wil dat ook zo houden, maar waarom begin je er überhaupt over op te scheppen dat 'm gemeten hebt met een DVP en de lengte' maar naar beneden hebt afgerond'.

DVP's lachen zich te pletter als mannen beginnen op de scheppen over de grootte en zeker als je 'm in haar bijzijn nog eens gaat meten. Waarom denk je dat vrouwen zo enorm afknappen bij 'dickpics'.

Inderdaad; bescheiden opschepping is de vertaling van humble bragging.
Ik heb geen idee wat er in je broek zit en wil dat ook zo houden, maar waarom begin je er überhaupt over op te scheppen dat 'm gemeten hebt met een DVP en de lengte' maar naar beneden hebt afgerond'.

DVP's lachen zich te pletter als mannen beginnen op de scheppen over de grootte en zeker als je 'm in haar bijzijn nog eens gaat meten. Waarom denk je dat vrouwen zo enorm afknappen bij 'dickpics'.
Lees jij het bericht wel goed -begrijp dat het vrijdagmiddag is- Ik schreef waarom maak je een foto van je lul. Dat heb ik nooit gedaan, ook niet voor een dame. Daarna gaf ik aan dat ik hem weleens had gemeten in begin stadium van de relatie met mijn vriendin. Dat gebeurde in een melige bui van haar kant. Vrouwen doen ook dingen in een opwelling. Wat ik ervan weet is dat het toen 20.8 was wat zij had gemeten. Dat is wat meestal als 21 cm word omschreven. Omtrek was 9,5 cm. Later was een bevriende DVP ook nieuwsgierig en heeft toen ook in een gekke bui gemeten. Niks mis mee dames kunnen impulsief zijn en dingen doen in een split second. En neen niet zelf gemeten, en logisch want anders is de lol er niet meer.

Laat DVP meiden lekker lachen, die zullen er net zoveel lol aan hebben als de twee dames die mij gingen meten.
Zelf meten deed ik niet, ik werd gemeten. Dat van die dickpics ontgaat mij even wat je daarmee bedoelt. Ik heb nog nooit foto's van mijn snikkel naar dames gestuurd. Als ze iets willen weten komen ze van zelf wel achter haha.

Het is nog niet vaak voorgekomen dat ik € 200,- per uur of zelfs € 250,- per uur (maar één keer gebeurd) neertel voor een dame. Als ik € 200,- of € 250,- per uur voor een dame neertel, dan weet ik wat ik qua dienstverlening kan verwachten door herhaalbezoeken en vind ik het in mijn ogen waard om dat tarief neer te tellen. Een ander aspect die ervoor kan zorgen dat ik de genoemde tarieven wil neertellen is dat ik bijvoorbeeld een bepaalde ervaring wil ervaren of dat de recensies of uiterlijk van de dame mij zo opgewonden maken dat ik het er voor over heb om de genoemde tarieven neer te tellen.

Al probeer ik wel vaak onder de € 200,- te blijven, wat vaak wel lukt.

Dickpics en mannen die de grootte van hun geslacht bespreken….

En ik bedoek het grappig he….

Maar zullen we nu weer over prijzen en dames gaan ouwehoeren?

Ik ben er trouwens pas weer vanaf maandag echt frequent.

Bewaken jullie het fort even?
ik begrijp hem, dat had van mij ook niet gehoeven.
Het interesseert mij geen leuter, hoe groot of klein iemand zijn leuter is.

Eerlijk gezegd vind ik €200 voor een uur ook al veel. Ik ben gewend aan de tarieven in privéhuizen en daar kun je voor gemiddeld €160 per uur terecht en dan heb je vaak een top-ervaring. Omdat het aanbod in mijn nabije omgeving beroerd is qua huizen en ik niet altijd zin heb om ver te reizen, ging ik eens op Kinky kijken. Maar je vindt bijna geen meisje meer voor minder dan €200 per uur! En dat is voor thuisontvangst, maw zij maken geen reiskosten. Dat vind ik nogal wat.

En dat zou dan volgens dit topic nog aan de lage kant zijn? En als je dan ziet wie daarmee adverteren... sorry, maar ik vond het allemaal low quality, het zijn meest Oost-Europese meiden die elders achter het raam zouden staan, en zeker geen 'toppers' qua looks. Misschien ben ik te specifiek in wat ik zoek; ik vond met mijn zoekcriteria maar 3 pagina's resultaten (en veel daarvan zijn ads van privéhuizen die adverteren met 'nu beschikbaar' terwijl de dame er helemaal niet is). Maar als ik mijn zuurverdiende geld uitgeef wil ik geen meisje dat ik eigenlijk niet zie zitten. Zeker niet voor zulke prijzen.

Eerlijk gezegd vind ik €200 voor een uur ook al veel. Ik ben gewend aan de tarieven in privéhuizen en daar kun je voor gemiddeld €160 per uur terecht en dan heb je vaak een top-ervaring. Omdat het aanbod in mijn nabije omgeving beroerd is qua huizen en ik niet altijd zin heb om ver te reizen, ging ik eens op Kinky kijken. Maar je vindt bijna geen meisje meer voor minder dan €200 per uur! En dat is voor thuisontvangst, maw zij maken geen reiskosten. Dat vind ik nogal wat.

En dat zou dan volgens dit topic nog aan de lage kant zijn? En als je dan ziet wie daarmee adverteren... sorry, maar ik vond het allemaal low quality, het zijn meest Oost-Europese meiden die elders achter het raam zouden staan, en zeker geen 'toppers' qua looks. Misschien ben ik te specifiek in wat ik zoek; ik vond met mijn zoekcriteria maar 3 pagina's resultaten (en veel daarvan zijn ads van privéhuizen die adverteren met 'nu beschikbaar' terwijl de dame er helemaal niet is). Maar als ik mijn zuurverdiende geld uitgeef wil ik geen meisje dat ik eigenlijk niet zie zitten. Zeker niet voor zulke prijzen.
Klopt!
En... je hebt meer dan gelijk dat je uiterst selectief blijft in je keuzes... Niet alleen 'zonde van je centen', maar persoonlijk vind ik slechte sex nog erger dan géén sex! Bespaart je tenminste al die frustraties!

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan