Voormalig lid 17137
Stamgast
Waarom in Amsterdam?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben er geboren en getogen. Het kent voor mij geen geheimen waar je mij ook neerzet in die stad. En ik ook opgegroeid ben met de droge humor, en ik mijn accent ook niet kan verbergen. Maar vooral de humor.Waarom in Amsterdam?
Waarom zou je een foto van je lul maken haha.. dat heb ik in mijn hele leven nog nooit gedaan. Ook niet voor een dame. Wel in een gekke bui het is gemeten samen met haar in begin fase toen ik mijn vriendin leerde kennen. En daarna nog een keer met een bevriende DVP dame. Kwamen we op 20,8 cm. Dat is wat men denk 21cm noemt. Omtrek was 9,5 cm. En tsja in een melige bui van de dames ga je dan mee en kom je tot een getalletje. Tuurlijk weet ik dat die wat groter is. Sowieso ben 1.94m, grote handen, schoenmaat 46. Zou niet kloppen als er iets onder zou hangen van 12 cm of zoiets. Maar neen foto's er nooit van gemaakt.Hij had zelfs een uitspraak van een lid uitgeprint en hield het vast op de foto als bewijs dat hij het echt zelf was
Op hookers had iemand gepost dat ie 2 meter was met een lul van 10 cm.Waarom zou je een foto van je lul maken haha.. dat heb ik in mijn hele leven nog nooit gedaan. Ook niet voor een dame. Wel in een gekke bui het is gemeten samen met haar in begin fase toen ik mijn vriendin leerde kennen. En daarna nog een keer met een bevriende DVP dame. Kwamen we op 20,8 cm. Dat is wat men denk 21cm noemt. Omtrek was 9,5 cm. En tsja in een melige bui van de dames ga je dan mee en kom je tot een getalletje. Tuurlijk weet ik dat die wat groter is. Sowieso ben 1.94m, grote handen, schoenmaat 46. Zou niet kloppen als er iets onder zou hangen van 12 cm of zoiets. Maar neen foto's er nooit van gemaakt.
Gevonden dankzij Krekel@Jimmy80 Enig idee waar dit terug te zien is? linkje topic? Mannen roepen algauw ik heb een grote.
Je moet je pas zorgen maken als vrouwen ervoor terug schrikken, want dan weten hun dat ze er niets mee kunnen, behalve je stomweg aftrekken.
Zeker vanaf de onderkant gemeten! Of een stuk buik mee-gemeten.Waarom zou je een foto van je lul maken haha.. dat heb ik in mijn hele leven nog nooit gedaan. Ook niet voor een dame. Wel in een gekke bui het is gemeten samen met haar in begin fase toen ik mijn vriendin leerde kennen. En daarna nog een keer met een bevriende DVP dame. Kwamen we op 20,8 cm. Dat is wat men denk 21cm noemt. Omtrek was 9,5 cm. En tsja in een melige bui van de dames ga je dan mee en kom je tot een getalletje. Tuurlijk weet ik dat die wat groter is. Sowieso ben 1.94m, grote handen, schoenmaat 46. Zou niet kloppen als er iets onder zou hangen van 12 cm of zoiets. Maar neen foto's er nooit van gemaakt.
Of een lat van 30 cm omgekeerd gehouden tijdens het metenZeker vanaf de onderkant gemeten! Of een stuk buik mee-gemeten.
Mooi voorbeeld van 'humble bragging'; beetje nonachalant pochen dat je lul toch echt groter dan 21 cm is. Ik denk dat de DVP nog steeds in een lachbui zit.Waarom zou je een foto van je lul maken haha.. dat heb ik in mijn hele leven nog nooit gedaan. Ook niet voor een dame. Wel in een gekke bui het is gemeten samen met haar in begin fase toen ik mijn vriendin leerde kennen. En daarna nog een keer met een bevriende DVP dame. Kwamen we op 20,8 cm. Dat is wat men denk 21cm noemt. Omtrek was 9,5 cm. En tsja in een melige bui van de dames ga je dan mee en kom je tot een getalletje. Tuurlijk weet ik dat die wat groter is. Sowieso ben 1.94m, grote handen, schoenmaat 46. Zou niet kloppen als er iets onder zou hangen van 12 cm of zoiets. Maar neen foto's er nooit van gemaakt.
Letterlijk vertaald: Bescheiden opscheppen bedoel je? Bewonderingswaardig dat jij kan inschatten, of invulling kan geven wat ik in mijn broek hebt zitten. Met zulks opmerking ging men ook de fout in toen @The O er een foto bij liet zien, en later nog met een briefje. En die van @The O is denk 24 cm of ?Mooi voorbeeld van 'humble bragging'; beetje nonachalant pochen dat je lul toch echt groter dan 21 cm is. Ik denk dat de DVP nog steeds in een lachbui zit.
Inderdaad; bescheiden opschepping is de vertaling van humble bragging.Letterlijk vertaald: Bescheiden opscheppen bedoel je? Bewonderingswaardig dat jij kan inschatten, of invulling kan geven wat ik in mijn broek hebt zitten. Met zulks opmerking ging men ook de fout in toen @The O er een foto bij liet zien, en later nog met een briefje. En die van @The O is denk 24 cm of ?
Waarom zou een DVP in een lachbui zitten? denk je dat hen in hun carrière als DVP nog nooit een grote pik hebben gezien? Menig dame in een privehuis of op een Gangbang heeft dit al tig keren voorbij zien komen.
Lees jij het bericht wel goed -begrijp dat het vrijdagmiddag is- Ik schreef waarom maak je een foto van je lul. Dat heb ik nooit gedaan, ook niet voor een dame. Daarna gaf ik aan dat ik hem weleens had gemeten in begin stadium van de relatie met mijn vriendin. Dat gebeurde in een melige bui van haar kant. Vrouwen doen ook dingen in een opwelling. Wat ik ervan weet is dat het toen 20.8 was wat zij had gemeten. Dat is wat meestal als 21 cm word omschreven. Omtrek was 9,5 cm. Later was een bevriende DVP ook nieuwsgierig en heeft toen ook in een gekke bui gemeten. Niks mis mee dames kunnen impulsief zijn en dingen doen in een split second. En neen niet zelf gemeten, en logisch want anders is de lol er niet meer.Inderdaad; bescheiden opschepping is de vertaling van humble bragging.
Ik heb geen idee wat er in je broek zit en wil dat ook zo houden, maar waarom begin je er überhaupt over op te scheppen dat 'm gemeten hebt met een DVP en de lengte' maar naar beneden hebt afgerond'.
DVP's lachen zich te pletter als mannen beginnen op de scheppen over de grootte en zeker als je 'm in haar bijzijn nog eens gaat meten. Waarom denk je dat vrouwen zo enorm afknappen bij 'dickpics'.
Ik heb al vaak van meisjes en dames gehoord dat ze liever niet die lange hebben. Omdat het pijn doet en zeker als ze een drillboor hebben.Lijkt mij dat je dan juist tegen beperkingen aanloopt zoals dames die geen anaal willen, geen echte deepthroat, niet goed kunnen doorstoten in de poes etc
Tis tenslotte eigenlijk allemaal maar gelul ookGrappig hoe deze topic is veranderd van de hoge prijzen naar praten over lullen.
Het is eens iet anders en er is minder ruzieGrappig hoe deze topic is veranderd van de hoge prijzen naar praten over lullen.
Minder lullen en blijf die gaatjes vullenGrappig hoe deze topic is veranderd van de hoge prijzen naar praten over lullen.
Lullen over lullen dus!Grappig hoe deze topic is veranderd van de hoge prijzen naar praten over lullen.
Ik heb het even 3 dagen druk en laat dus niet van me horen, kom ik terug is het een homo-topic geworden. :/Grappig hoe deze topic is veranderd van praten over de prijzen naar praten over lullen.
een homo topic? het ging toch niet over sex, via de achterdeur?Ik heb het even 3 dagen druk en laat dus niet van me horen, kom ik terug is het een homo-topic geworden. :/
dat is tof verwoordeen homo topic? het ging toch niet over sex, via de achterdeur?
Dickpics en mannen die de grootte van hun geslacht bespreken….een homo topic? het ging toch niet over sex, via de achterdeur?
ik begrijp hem, dat had van mij ook niet gehoeven.Dickpics en mannen die de grootte van hun geslacht bespreken….
En ik bedoek het grappig he….
Maar zullen we nu weer over prijzen en dames gaan ouwehoeren?
Ik ben er trouwens pas weer vanaf maandag echt frequent.
Bewaken jullie het fort even?
Mij ook nietik begrijp hem, dat had van mij ook niet gehoeven.
Het interesseert mij geen leuter, hoe groot of klein iemand zijn leuter is.
Klopt!Eerlijk gezegd vind ik €200 voor een uur ook al veel. Ik ben gewend aan de tarieven in privéhuizen en daar kun je voor gemiddeld €160 per uur terecht en dan heb je vaak een top-ervaring. Omdat het aanbod in mijn nabije omgeving beroerd is qua huizen en ik niet altijd zin heb om ver te reizen, ging ik eens op Kinky kijken. Maar je vindt bijna geen meisje meer voor minder dan €200 per uur! En dat is voor thuisontvangst, maw zij maken geen reiskosten. Dat vind ik nogal wat.
En dat zou dan volgens dit topic nog aan de lage kant zijn? En als je dan ziet wie daarmee adverteren... sorry, maar ik vond het allemaal low quality, het zijn meest Oost-Europese meiden die elders achter het raam zouden staan, en zeker geen 'toppers' qua looks. Misschien ben ik te specifiek in wat ik zoek; ik vond met mijn zoekcriteria maar 3 pagina's resultaten (en veel daarvan zijn ads van privéhuizen die adverteren met 'nu beschikbaar' terwijl de dame er helemaal niet is). Maar als ik mijn zuurverdiende geld uitgeef wil ik geen meisje dat ik eigenlijk niet zie zitten. Zeker niet voor zulke prijzen.