Het eerste meisje deed niet haar best om geil over te komen.Precies. En dan steeds ook die percentages! 30% van de 'hoeren' vindt dit, 50% staat er zo in, in 40% van de gevallen, 25% van wat ze zeggen is waar... pfff... de heer K. weet precies hoe alles in elkaar zit. Wie het anders ervaart, begrijpt het gewoon nog niet. Ik erger me niet snel aan mensen, zeker niet online, maar zo een houding...
Laatst was ik bij een meisje dat het alleen voor het geld deed. Ze deed lief, was sexy, maakte complimentjes, maar alles op een heel zakelijke en geroutineerde manier. Het was mijn pleziertje en zij zorgde (in ruil voor mijn betaling) dat ik dat kreeg. Ik denk dat ik voor haar een prettige klant was, want ik liet haar haar routine afdraaien zonder veel te willen, te vragen, of zelfs te eisen. Kus op haar snuitje bij het weggaan, twee tientjes fooi, en ik zie haar nooit meer terug en zij weet dat waarschijnlijk.
Niks mis mee.
Ik was ook bij een ander meisje en zij was geil. Echt geil. Potverdorie, ik ben in de veertig en een gezonde vent, ik zal toch het verschil wel merken tussen het eerste en het tweede meisje? Niks nep, daar prik ik na al die jaren echt wel doorheen.
Maar ja, volgens heer K klopt het niet. Nou ja, misschien in 2.2846% van de gevallen... pff...
Ik laat dit topic vanaf nu ongelezen, want ergernis is voor niemand goed.
Het tweede meisje deed dat wel.
Wat echt was qua geilheid kun je nooit weten.
Ze kan wel geiler zijn overgekomen.
Omdat ze geil kan overkomen omdat ze het is of niet is maar wel doet alsof maakt haar een goede dvp.
Maar veel mannen denken: Zo, die ís geil terwijl ze doet alsof ze geil is.
Dat is onderdeel van de betaalde service.
Alleen zijn er ook meiden die shifts van 10 uur draaien en dol geneukt zijn en denken: liever minder klanten dan meer inmiddels en die faken niks meer, tonen amper interesse en worden toch nog bezocht omdat ze er erg lekker uitzien.
Exact! En nu naar 250….De dames hadden hun prijzen ook minder kunnen verhogen ze hadden van 150€ naar 170 kunnen gaan, maar ze kozen ervoor om gelijk van 150€ naar 200€ te gaan dat is een verhoging van 33% heeft niks met de inflatie te maken want de inflatie was toen maar 11,6. Ze gebruikten de inflatie als een excuus om hun prijzen extra duur te maken meer dan had gehoeven. Dus de heren die hier beweren dat de dames geen andere keus hadden zitten niet juist.
Het lijkt alsof ze alleen in 50-jes kunnen denken.
De wallen gingen ook van 50 naar 100 en nu soms naar 150 voor instap tarief.
Nu voor 3 kwartier gaan ipv 1 uur geeft wel een signaal af als je altijd 1 uur ging.Eén van mijn vaste dames heeft nu ook haar prijs verhoogd. Van €200 naar €270 per uur.
En de nieuwe prijs wringt toch bij mij. De meeste dames die ik bezoek zitten rond de €200 per uur. Dat is dan ook zowat de prijs in mijn hoofd. Eén dame die wat minder vroeg sloeg haar prijs dit jaar op richting de €200, dat vond ik dan OK. Een andere ging naar €220, dat vond ik ook nog OK, ik kreeg zelf immers ook 10% inflatie-opslag.
Maar €270 is toch een stuk meer dan de andere dames die ik bezoek. En in het privé huis in de buurt kan ik voor dat bedrag 2x een uur gaan.
Vrije markt uiteraard. Als de dame haar agenda vol krijgt aan de nieuwe prijs, dan zou ze zot zijn om haar prijs niet op te slaan. Maar goed, zal even moeten denken wat ik zelf ga doen.
- Wat minder gaan: in plaats van om de x, om de y weken gaan?
- In plaats van voor een uurtje voor drie kwartier gaan aan mijn oude prijs?
- Of uiteraard , gewoon niet meer gaan en het houden bij de goedkopere dames die ook een uitstekende service bieden?
Dat lijkt mij de beste oplossing.
Of iets minder op haar plezier focussen mocht je dat vroeger wel gedaan hebben.
Maar verder wel vriendelijk blijven.
Dan voelt ze de boodschap maar heeft ze geen aanleiding om boos te worden.
'En laat je haar voelen…..'Precies zo! Had laatst ook zo'n jonge meid! Man! Liet die me werken! Onwijs geil ding!
Maar, ja... als je zelf defensief en achterdochtig bent... gaat die vrouw natuurlijk ook als een oester dicht! En... 'speelt' zij dus haar rolletje...
Toon je daarentegen zelf initiatief... en laat je haar voelen hoe jij zulke geile meiden wel aanpakt... Man! Feest in bed! Weg gespeeld scenario!
De sleutel ligt dus bij jezelf!
We staan er anders in en denken er anders over…..echt een heel andere beleving en ook wat we willen en hoe we daar over denken verschilt….denk zelfs dat ik de dames reacties die jij krijgt of denkt te krijgen als een turn-off zou voelen…..andere doelen, andere wensen, andere invulling, maar even goede vrienden….en we genieten er beide van…..