200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt natuurlijk...

Ik zoek bij betaalsex vooral waanzinnig geile sex met mooie, sexy jonge vrouwen... die graag dominant genomen worden door een 'vreemde' man, die houden van stevig neuken en zich helemaal geven... Man! Ik leef me uit!

Wellicht ook een voorbijgaande fase (houd ik sowieso geen jaren meer vol)... maar hier en nu... Feest!
Bij mij duurt het al 16 jaar heb wel geen tegenvallers gehad de laatste jaren.😉

Kan je het u al voorstellen 😜😜😜 volgende week ga ik dame x daten. Deze dame vraagt wel 250€ voor een uurtje. Gaan jullie hier medewandelaars mee akkoord 😂😂😂
Nee ik wil zelf max 200€ per uur betalen dus mag iedereen maximum 200€ betalen. Die dame gaat 50€ minder moeten vragen want mijn wil is wet. En hot potato als je daar een probleem mee hebt intereert het mij toch niet want ik heb altijd gelijk. 😂😂😂😉

Het zijn blijkbaar toch vaak dezelfden die 'altijd pech' hebben...
Ja snap het ook niet en wil hier nu niet neerbuigend zijn maar heb volgende week een date 550€ voor drie uur met een ongelooflijke lieve mooie naughty dame BV ondertussen dat word toch geweldig.
Begin Mei mijn vaste dame 450€ / 2 uur waar ik mee kan lezen en schrijven en wat ook weer een topdate word.
En dan midden Mei Manon , en volgens Marco zijn recensie word dat een knaller , wat een beauty ook 450€ / 2uur.
dat is toch niet overdreven door de dames voor een topdate

Laatst bewerkt:
Ja snap het ook niet en wil hier nu niet neerbuigend zijn maar heb volgende week een date 550€ voor drie uur met een ongelooflijke lieve mooie naughty dame BV ondertussen dat word toch geweldig.
Begin Mei mijn vaste dame 450€ / 2 uur waar ik mee kan lezen en schrijven en wat ook weer een topdate word.
En dan midden Mei Manon , en volgens Marco zijn recensie word dat een knaller , wat een beauty ook 450€ / 2uur.
Dat is geen date meer lijkt meer op verkering, vraag haar hand misschien trouwt ze wel met je.😁

het gaat om drie verschillende dames, maar misschien wil Jan zich wel laten bekeren tot de islam, daar mag je met vier vrouwen getrouwd zijn, dus dan nog een te gaan, 🤪
Het makkelijke met de Islam is , dat je je in 5 minuten kan bekeren. Geen voorkennis nodig.
Die exclusieve Manon heb je gelijk veel vrouw voor je geld. En ze heeft kennelijk een goede conditie.

Vergeet ook niet dat prive ontvangst dames geen cent belasting betalen en vaak samen met meerdere dvp's een huis huren en zo dan meer kosten besparen, je hoeft dus geen medelijden met ze te hebben, beter heb je medelijden met jezelf.

Dat telt niet voor iedereen, meneer Rimon. Vroeger kwamen er wel eens 'bevriende' collega's bij mij thuis om triodates te doen met gasten die via mijn telefoons binnen kwamen. Al die vrouwen hebben NOOIT zelf eens een date geregeld voor ons, dus daar ben ik klaar mee. Jammer, maar niemand verdiend meer een cent over mijn rug in mijn eigen domein.

Mijn boekhouder krijgt ieder jaar mijn administratie om de belasting weer blij te maken. Wat anderen doen is hun eigen risico. Ze worden echt wel een keer gepakt en daar helpen jullie prima aan mee. Dames veranderen niet enkel hun naam en gegevens vanwege een slechte naam 😉 en jullie zijn zo aardig om al die andere namen keurig te vermelden 👌
Dus keep on doing that! Ik heb namelijk 0 respect voor 100% zwartwerkende sekswerkers 😒, zeker als ze ook nog een uitkering ontvangen.

Ik heb vandaag een date gehad met mijn vaste dame in Antwerpen 320€/ 2 uur. Wel te horen dat het privé huis wss ook gaat verhogen.

Dat telt niet voor iedereen, meneer Rimon. Vroeger kwamen er wel eens 'bevriende' collega's bij mij thuis om triodates te doen met gasten die via mijn telefoons binnen kwamen. Al die vrouwen hebben NOOIT zelf eens een date geregeld voor ons, dus daar ben ik klaar mee. Jammer, maar niemand verdiend meer een cent over mijn rug in mijn eigen domein.

Mijn boekhouder krijgt ieder jaar mijn administratie om de belasting weer blij te maken. Wat anderen doen is hun eigen risico. Ze worden echt wel een keer gepakt en daar helpen jullie prima aan mee. Dames veranderen niet enkel hun naam en gegevens vanwege een slechte naam 😉 en jullie zijn zo aardig om al die andere namen keurig te vermelden 👌
Dus keep on doing that! Ik heb namelijk 0 respect voor 100% zwartwerkende sekswerkers 😒, zeker als ze ook nog een uitkering ontvangen.
Joke,

Geen idee waar RImon vandaan komt, maar merk dat er een hoop Zuiderburen in dit draadje reageren. De fiscus in België is een stuk strenger als onze belastingdienst in NL. Wanneer DVP dames in België tegen de lamp aan lopen is het einde oefening. Hier in NL weet jij net zo goed kan je nog bezwaar maken, vervolgens de boel betwisten, en wanneer je dan toch een aanslag moet betalen, maak je een leuk dealtje.

Ik weet jij was altijd dame van het eerste uur op de GB. Velen hebben in jou kielzog meegelift op locaties door NL en België. Veel meiden hebben hier ook naam door kunnen maken omdat ze door zijn gegaan met wat er achter is gelaten. Als je een ander helpt.. wil niet zeggen dat ze dat ook bij jou doen, maar je liet ze wel meeliften op de successen van toen waar velen hun naam mee hebben gemaakt.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan