200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het ook wel eens betaald maar dan denk ik achteraf wel dat had ik ook voor minder kunnen krijgen
Je kan ook wel voor minder krijgen... daar gaat het dan even niet om.
Als je echt die hogere prijzen zou betalen... is het wel om met nét die ene sex te kunnen hebben... Om haar uit te kleden, naakt voor je te hebben, haar benen te spreiden en haar dan te nemen. Het is een fantasie uitleven... Duidelijk toch!

En... dan terug naar 'plain vanilla'! Haha!

Je kan ook wel voor minder krijgen... daar gaat het dan even niet om.
Als je echt die hogere prijzen zou betalen... is het wel om met nét die ene sex te kunnen hebben... Om haar uit te kleden, naakt voor je te hebben, haar benen te spreiden en haar dan te nemen. Het is een fantasie uitleven... Duidelijk toch!

En... dan terug naar 'plain vanilla'! Haha!
That's the spirit 😜

Dat is nog spannender. En nu heb je van de Topdames geproefd, is er nog een weg terug. ?
Haha! Daar sla je de nagel op de kop!
Niks verliefd zijn... waarom je daar mee bezig houden! Maar... verdomme, die waanzinnig geile sex met die mooi vrouwen die precies weten wat een man wil... Als je dat eenmaal hebt geproefd...

Laatst bewerkt:
Dat is nog spannender. En nu heb je van de Topdames geproefd, is er nog een weg terug. ?
Nee zolang mijn topdames actief blijven. Zal ik niet stoppen. Het is goed zo als het is voor mij mijn open relatie. Ben niet meer van plan om mij serieus te binden op dit moment mss binnen afzienbare tijd. Kan ik dit wereldje achter mij laten wss wel. Ik had ook nooit gedacht dat ik zou kunnen stoppen met roken maar ondertussen toch bijna 1 jaar gestopt.
Waar een wil is is een weg.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij een 200 euro per uur dame zelden met een slecht gevoel naar huis gereden ben,
en ik heb een sterk vermoeden dat bij mijn eerstvolgende date die ingepland staat volgende week dit ook zo het geval gaat zijn ! 😍
Ja... als je eenmaal voor een bepaald niveau gaat... Je merkt echt wel het verschil! Spreek uit ervaring...

Met het 'rondreizende circus'... van Venezuela, Colombia, Brazil, Moldova, Roemenië... heb je vast wel juweeltjes. Maar het is toch altijd weer een 'ticket uit de tombola'. Hit and miss! En... als je dan een leuke vind is ze daarna weer weg! Of... erger nog, gebruiken ze hetzelfde profiel gewoon voor een andere meid...

Soms sta je dan weer op straat en denkt: 'Waw! Wat was dat!'... Maar veel vaker is het 'waar ben ik in godsnaam weer mee bezig'... Life is too short for this kind of nonsense!

Ja... als je eenmaal voor een bepaald niveau gaat... Je merkt echt wel het verschil! Spreek uit ervaring...

Met het 'rondreizende circus'... van Venezuela, Colombia, Brazil, Moldova, Roemenië... heb je vast wel juweeltjes. Maar het is toch altijd weer een 'ticket uit de tombola'. Hit and miss! En... als je dan een leuke vind is ze daarna weer weg! Of... erger nog, gebruiken ze hetzelfde profiel gewoon voor een andere meid...

Soms sta je dan weer op straat en denkt: 'Waw! Wat was dat!'... Maar veel vaker is het 'waar ben ik in godsnaam weer mee bezig'... Life is too short for this kind of nonsense!
Dat is wel ik heb al leuke latiijnse dames leren kennen. Maar ze zijn weg getrokken of werken een week hier, daar en dan weer hier. Daar heb ik dan ook geen zin in.

Dan boek je soms liever een vlaamse dame die mss ietsje meer vraagt maar die een vaste plek heeft.

Dan boek je soms liever een vlaamse dame die mss ietsje meer vraagt maar die een vaste plek heeft.
Het is inderdaad beter om een goede dvp te vinden waar je bij wijze van spreken de rest van je leven mee kan afspreken. Tijdelijke dames heb je niet veel aan. Ik heb een vaste dvp waar ik ook mee blijf afspreken als ik in een relatie zou zitten, dat is er 1 waar ik geen afscheid van kan nemen

Dat telt niet voor iedereen, meneer Rimon. Vroeger kwamen er wel eens 'bevriende' collega's bij mij thuis om triodates te doen met gasten die via mijn telefoons binnen kwamen. Al die vrouwen hebben NOOIT zelf eens een date geregeld voor ons, dus daar ben ik klaar mee. Jammer, maar niemand verdiend meer een cent over mijn rug in mijn eigen domein.

Mijn boekhouder krijgt ieder jaar mijn administratie om de belasting weer blij te maken. Wat anderen doen is hun eigen risico. Ze worden echt wel een keer gepakt en daar helpen jullie prima aan mee. Dames veranderen niet enkel hun naam en gegevens vanwege een slechte naam 😉 en jullie zijn zo aardig om al die andere namen keurig te vermelden 👌
Dus keep on doing that! Ik heb namelijk 0 respect voor 100% zwartwerkende sekswerkers 😒, zeker als ze ook nog een uitkering ontvangen.
Helemaal gelijk moet ik je hierin geven Joke.

Het is inderdaad beter om een goede dvp te vinden waar je bij wijze van spreken de rest van je leven mee kan afspreken. Tijdelijke dames heb je niet veel aan. Ik heb een vaste dvp waar ik ook mee blijf afspreken als ik in een relatie zou zitten, dat is er 1 waar ik geen afscheid van kan nemen
Je moet ook niet elke keer op nieuw uit zoeken wat jij of zij leuk vind. Je vaste dvp spreek je mee af en je kan er meteen mee praten alles is veel hartelijker. Ze weet hoe ze je kan verwennen.

Met die rond reizende mag je keer op keer op nieuw beginnen.

Ja! Voor mij ook 1 of 2 'vaste dames' waar je op regelmatige basis mee afspreekt.
En... dan af en toe wat 'extra's' Haha! Of een leuke opportuniteit die je dan meepikt...
Leuk om ook wat afwisseling te hebben...

Ja! Voor mij ook 1 of 2 'vaste dames' waar je op regelmatige basis mee afspreekt.
En... dan af en toe wat 'extra's' Haha! Of een leuke opportuniteit die je dan meepikt...
Leuk om ook wat afwisseling te hebben...
Als je dan eens een dame hebt gehad dat niet was wat je wou. Weet je als ik de volgende keer terug naar vaste dame 1 of 2 ga. Weet je dat het goed word. En je waardeerd haar meer.

Als je dan eens een dame hebt gehad dat niet was wat je wou. Weet je als ik de volgende keer terug naar vaste dame 1 of 2 ga. Weet je dat het goed word. En je waardeerd haar meer.
De laatste tijd eerder het omgekeerde! Haha!
Gaat het meer van... Man! Weer zo'n geweldige vrouw!

ik weet niet hoor. Je kan ook weer uitgekeken raken op een dame.
( En de dame op U , maar die laat dat niet zo gauw merken)
Veel wandelaars hebben dat toch na verloop van tijd.
Dames van Plezier ook , zeker die niet gespeeld geil zijn , die houden ook van variatie voor hun seksuele bevrediging.

Daar is ook niks mee. Maar is mijn ervaring.

Dames van Plezier ook , zeker die niet gespeeld geil zijn , die houden ook van variatie voor hun seksuele bevrediging.

De meeste ben ik na een paar keer wel weer zat, dan wordt het een soort routine maar eentje is een uitzondering, daar heb ik buiten 'werktijd' ook goed contact mee

Klopt! Je moet er altijd op letten dat het 'spannend' blijft!
Vandaar... af en toe enkele maanden een pauze inlassen... en dan je favoriete dame weer verrassen met een bezoekje!

Klopt! Je moet er altijd op letten dat het 'spannend' blijft!
Vandaar... af en toe enkele maanden een pauze inlassen... en dan je favoriete dame weer verrassen met een bezoekje!
Idd hèb met een vaste dame dat gehad even een tijdje er tussen gelaten, elkaar vorige maand weer terug gezien de vonken spatten er af. Dat de dame in kwestie zelf zei zolang gaan we er niet meer tussen laten.

Voor een prijs van 200 uur verwacht ik echt een bijzonder goede service van een dame. Meer dan dat begin ik überhaupt niet aan.

Prijzen van 200 euro of meer per uur zijn voor mij persoonlijk om twee redenen een reden om dit er niet voor over te hebben:
1. De kans dat een dame niet aan mijn hoge verwachtingen voldoet qua prijs-kwaliteit is heel groot.
2. Ik wandel graag minimaal 2 keer per maand, maar met het wandelbudget van 300 per maand dat ik voor mezelf heb bepaald gaat dat simpelweg niet bij dergelijke uurprijzen.

Gelukkig zijn de prijzen van erotische massages bij lange na niet zo hard gestegen als die van reguliere seks, dus houd ik het steeds vaker bij het eerste, met een eventuele mogelijkheid tot meer.
Met mijn wandelbudget kan ik dan in de meeste gevallen wel 3 keer een uur wandelen in plaats van maar 1 keer een uur seks met een duurbetaalde dame.

Voor een prijs van 200 uur verwacht ik echt een bijzonder goede service van een dame. Meer dan dat begin ik überhaupt niet aan.

Prijzen van 200 euro of meer per uur zijn voor mij persoonlijk om twee redenen een reden om dit er niet voor over te hebben:
1. De kans dat een dame niet aan mijn hoge verwachtingen voldoet qua prijs-kwaliteit is heel groot.
2. Ik wandel graag minimaal 2 keer per maand, maar met het wandelbudget van 300 per maand dat ik voor mezelf heb bepaald gaat dat simpelweg niet bij dergelijke uurprijzen.

Gelukkig zijn de prijzen van erotische massages bij lange na niet zo hard gestegen als die van reguliere seks, dus houd ik het steeds vaker bij het eerste, met een eventuele mogelijkheid tot meer.
Met mijn wandelbudget kan ik dan in de meeste gevallen wel 3 keer een uur wandelen in plaats van maar 1 keer een uur seks met een duurbetaalde dame.
Gelijk heb je waarom 400€ aan twee dates uitgeven als je drie keer voor een erotische massages kunt gaan voor 300€. Ik denk dat velen hier de waarde van geld verloren zijn en de dames het erg makkelijk maken door elke prijs maar te accepteren. Door mee te gaan in elke prijsverhoging ben je als individu ook mede verantwoordelijk voor de hoge prijzen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan