200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Blijven jullie ruzie maken? De een houdt maar niet op met opscheppen over zichzelf in bed en de ander doet alsof alle dvp's geldbeluste robots zijn...

Ik heb nooit gezegd dat ik de dames dat verwijt hoor.
Het is pay sex, zoals je ook bij een kroegbaas niet kunt verwachten dat hij je gratis drank schenkt of dat hij er van geniet om jou dronken (geil) te zien worden.

Hij geeft jou bier, jij geeft hem geld, dat is de deal.

Het is wel persoonlijker want het is intimiteit, maar te veel vergeten dat je er geld voor neer legt zorgt voor waanbeelden.

Mijn enige kritiek was de verhoging van 200 naar 250€ per uur bij sommige dvp's.

Dan raak je een flink deel van je clientèle kwijt en ontstaat er logischerwijs veel kritiek en worden je kunsten gedetailleerder onder de loep genomen.

Inmiddels zijn al best veel dvp's die vorig jaar van 150 naar 200 gingen en onlangs van 200 naar 250 weer terug gestapt naar 200, dus een beetje morrelen heeft wel zin.

Niet dat ik denk dat dat puur door het forum komt, maar meer door de logische bovengrens voor wat mannen een afspraakje waard vinden.

Laat ik het zo zeggen er zitten veel nepperds tussen die op je geld uit zijn.
Ze zijn allemaal op je geld uit en daar is niks mis mee, maar de verhoudingen moeten een beetje kloppen.

Dvp's zijn net taxi chauffeurs.

Je hoeft geen gratis rit te verwachten maar er zitten er tussen die de meter weigeren aan te zetten en achteraf om een veel hoger bedrag vragen of vooraf over een rit van 15€ zeggen dat ie 35€ gaat kosten.

Aan ons om niet als goedgelovige dombo's maar in alles mee te gaan want dan is het hek van de dam.

Het is pay sex, zoals je ook bij een kroegbaas niet kunt verwachten dat hij je gratis drank schenkt of dat hij er van geniet om jou dronken (geil) te zien worden.

Mijn enige kritiek was de verhoging van 200 naar 250€ per uur bij sommige dvp's.
Als je als beroepsgroep teveel je prijzen verhoogt , gaan je klanten morren en wordt reputatie minder. Je worden dan als geldwolven gezien.( kijk maar naar bijvoorbeeld advocaten) en men wordt nog kritischer op je diensten .
Natuurlijk moeten de goeden onder de kwaden lijden zoals altijd.

Hij geeft jou bier, jij geeft hem geld, dat is de deal.

Het is wel persoonlijker want het is intimiteit, maar te veel vergeten dat je er geld voor neer legt zorgt voor waanbeelden.

Dan raak je een flink deel van je clientèle kwijt en ontstaat er logischerwijs veel kritiek en worden je kunsten gedetailleerder onder de loep genomen.

Inmiddels zijn al best veel dvp's die vorig jaar van 150 naar 200 gingen en onlangs van 200 naar 250 weer terug gestapt naar 200, dus een beetje morrelen heeft wel zin.

Niet dat ik denk dat dat puur door het forum komt, maar meer door de logische bovengrens voor wat mannen een afspraakje waard vinden.
Ik denk eigenlijk dat hij Rimon bedoelde

Is deze 250 waard?

Niet voor 1 uur.

Als je haar daar mee koopt en die kont voortaan als bijzet tafeltje voor je flesje bier kunt gebruiken dan wel.

Is deze 250 waard?

En profiel tekst geschreven door een mocro die amper de Nederlandse taal beheerst.

Je weet wel die types die 'me' ipv 'mijn' zeggen.
'Ik moet naar me werk'

En de misvatting van iedere chick die een dure tas kan kopen dat ze 'stijlvol' is…. 😂

Is deze 250 waard?

Nou, nog eentje dan.

Profiel tekst schrijver heeft ook zelf de eerste twee recensies op Kinky geschreven. De bovenste recensie is wel echt.

'Ze heeft een leuke gezicht'

'Het totale prijs'

En profiel tekst geschreven door een mocro die amper de Nederlandse taal beheerst.

Je weet wel die types die 'me' ipv 'mijn' zeggen.
'Ik moet naar me werk'

En de misvatting van iedere chick die een dure tas kan kopen dat ze 'stijlvol' is…. 😂
Het begint al met lieve prinsesje ipv lief prinsesje, maar ze heeft een website link in haar profiel van only fans dus ik denk wel dat ze echt is. Ze ziet er wel lekker uit, als ze in Rotterdam had gezeten had ik het wel overwogen

Het resulteert in mijn geval trouwens ook in minder fooien bij restaurants.

Plus de overgang van cash naar pin heeft ervoor gezorgd dat ik er onhandiger mee om ga en dan maar alleen mijn pasje tegen het apparaat houdt.
Probeer maar eens een maatschappij voor te stellen waarbij alleen met PIN betaald zou mogen worden. Zowel de gever als de ontvanger van de fooi zouden er gedoe mee kunnen krijgen.

Deze doet niet aan grotere schapen

Bekijk bijlage 102444
Ik denk ook niet dat Kinky het op prijs stelt als je als Arabische dame gaat lopen verkondigen dat je het wel met grotere schapen doet.

Maar ben je een lammetje dan kom je dus zeker in aanmerking.

Sowieso is ze 24 uur van iedere 20 uur beschikbaar.

En ze is schoon, wast zich goed, het zijn haar foto's en niet mij foto's en discrectie heeft ze hoog in het vandaal staan.

intussen zitten we op 27...
Ja, maar het gaat allang niet alleen meer over het verschil in benadering van dames die 200 of 250 euro vragen.

We hebben het gehad over geldwolven vs echt genieten, wandelaars hebben foto's van hun pielemoos gepost, het is nu een soort evalueer topic waarin we over een voorbeeld-dame zeggen of ze niet of bij hoge uitzondering wel 250 euro waard is, het is denk ik het grappigste topic dat ik hier ooit geopend heb.

En de mods denken ook, als die mannekes zich vermaken in 1 specifiek topic waar vrijwel nooit iemand kijkt dan zeuren ze niet door over de prijs of ander geklier in recensie topics over dames.

Kijk, daarom heb ik dit topic ook geopend, iedereen blij. Jullie mogen zeuren en klagen, de mods hoeven het niet op te schonen.

Probeer maar eens een maatschappij voor te stellen waarbij alleen met PIN betaald zou mogen worden. Zowel de gever als de ontvanger van de fooi zouden er gedoe mee kunnen krijgen.
Bij restaurants heb je dat nu al.

a) het is al veel te duur, dus ik geef amper nog fooi
b) als ik een fooi geef en pin, zeg ik: doe maar 60 en heb ik geen idee waar die extra 6 euro terecht komen. Rekenen ze dan 54 af en maken ze een aantekening dat er 6 fooi was en verdelen ze dat aan het eind van de avond onder het personeel? Dat hoop ik dan maar voor ze.....

De goeden lijden altijd onder de kwaden, maar de goeden blijven wel bestaan en worden gevonden.
Het is alleen jammer dat de beginnende wandelaar vaak eerst de kwaden tegenkomt en dan meteen en helaas ook vaak de handdoek in de ring gooit.
Nu... dat is zeker al niet leuk... maar aan de vele herhaalde zure reacties hier op dit forum lijkt het me toch dat sommigen maar moeilijk leren... en er steeds weer 'in slagen' achter de verkeerde DVP's aan te gaan...
Logisch dat er dan gemopperd wordt!

Veel mannen vinden 200 per uur al veel geld dus als dvp's daar ook nog eens 50 euro er bovenop gooien dan is bij de mannen de grens bereikt. Ik denk overigens dat niet veel dvp's 250 euro kunnen vragen, alles moet kloppen dan jong knap en goede recensies anders geen date.

Als beginnend wandelaar zijn er erg veel valkuilen. Beter is dan om naar de erkende succesnummers te gaan zoals @Marco doet. Maar die hebben het al zo druk.En zijn ook vaak dertigers.
Heb je een paar slechte dates in je start , stop je er wellicht weer met, dat spaart een hoop geld.

Als beginnend wandelaar zijn er erg veel valkuilen. Beter is dan om naar de erkende succesnummers te gaan zoals @Marco doet. Maar die hebben het al zo druk.En zijn ook vaak dertigers.
Heb je een paar slechte dates in je start , stop je er wellicht weer met, dat spaart een hoop geld.
Tsja... een dubbel snijdend zwaard! Heb je in het begin teveel slechte dates na mekaar... dan kap je ermee.
Maar... als je meteen de kans krijgt om 'de toppers' te boeken... zeker als 'nieuweling'... is de kans érg groot dat je 'hooked for life' bent! Haha! Want... eenmaal geproefd van al dat lekkers wordt het wel érg moeilijk om daarna nog je standaard te verlagen...

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan