Idem hierDe zoekfunctie werkt niet meer.
Hebben anderen hier ook last van?
Resultaat is nu als volgt:
Bekijk bijlage 200393
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIdem hierDe zoekfunctie werkt niet meer.
Hebben anderen hier ook last van?
Resultaat is nu als volgt:
Bekijk bijlage 200393
Dank u en gemerkt.Opgelost!
Dat is één van de redenen waarom ik al meermaals aangegeven heb dat per RLD alle adressen uniform gemaakt moeten worden. Maar de forumleiding vind dit nog steeds niet belangrijk. Buiten het feit dat dit de werking en met name het zoeken verbeterd en vergemakkelijkt oogt het ook veel beter, netter en professioneler.Bezoekers van raamprostitutie willen vaak zoeken op adres, omdat ze de naam van een dame niet weten of herinneren.
Naast zoeken zou je ook de topics alfabetisch willen sorteren.
Dit werkt allemaal niet goed, omdat de schrijfwijze van de adressen per topicstarter verschilt.
Volgens de spelregels:
Kies voorvoegsel "Recensie", Gebruik als titel altijd het volgende format:
Bij Raamprostitutie: Naam, Plaats, Straat + huisnummer
Hier zou ik ook nog raamnummer aan toevoegen.
Zoeken en sorteren gaat alleen goed werken als de moderators deze spelregels ook handhaven.
Meermaals aangegeven?Dat is één van de redenen waarom ik al meermaals aangegeven heb dat per RLD alle adressen uniform gemaakt moeten worden. Maar de forumleiding vind dit nog steeds niet belangrijk. Buiten het feit dat dit de werking en met name het zoeken verbeterd en vergemakkelijkt oogt het ook veel beter, netter en professioneler.
Op meerdere plaatsen. In het stamcafé, en in de algemene rubrieken.Meermaals aangegeven?
Bij alle vier de recensies dan?
Het is jullie taak om de leden die niet willen luisteren op hun vingers te tikken, en om de afwijkingen te corrigeren.
Als je het titelformat dwingend(er) maakt voorkomt dat heel veel fouten/onvolkomenheden etc.Niet belangrijk…
Volgens mij vinden de leden het niet belangrijk.
Daar is totaal niets van te merken. Iedere denkbare schrijfwijze is nog te vinden.Die worden vaak gecorrigeerd en vooral in het SKW worden vaak afkortingen gebruikt, die zoveel mogelijk worden gecorrigeerd.
Of het simpel is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het op Hookers wel lukte. Daar hadden ze scrolldown menu's. Daar was het vanaf een bepaald moment niet meer mogelijk om zelf een straat of huis/kamernummer in te vullen. Je kon alleen nog kiezen uit de voorgeprogrammeerde opties.Als het simpel te programmeren was, goed zou werken en geen nadelen zou hebben dan hadden we het wel al lang gehad.
Maar niets zou iemand tegen houden om afkortingen te blijven gebruiken ookal zouden we bijv stad, straat, huis, raamnr opsplitsen.
Klopt het dat de zoekfunctie weer is verdwenen? Via de telefoon niet te zien.Opgelost!
Ik doel op de filtermogelijkheden uit #32
Ja deze zijn idd. weg. Is wel eerder gebeurd en was toen heel snel opgelost door adminIk doel op de filtermogelijkheden uit #32
Ja komt de laatste dagen heel veel voor. Soms werkt het wel.Ik krijg sinds gisteren continu een foutmelding als ik de zoekfunctie wil gebruiken. Zeer irritant!
Edit: er komt het volgende te staan: Er is een serverfout opgetreden. Gelieve later opnieuw te proberen
Sinds vandaag heb ik dit probleem ook, heel erg storendIk krijg sinds gisteren continu een foutmelding als ik de zoekfunctie wil gebruiken. Zeer irritant!
Edit: er komt het volgende te staan: Er is een serverfout opgetreden. Gelieve later opnieuw te proberen
Ik heb dit bij mij ook getest. Uitgelogd kan ik de zoekfunctie ook niet gebruiken. Probleem doet zich voor bij Google Chrome en Safari.Uitgelogd geen last van, maar ingelogd kan ik zoekfunctie niet gebruiken...
Dat mis ik het meeste van het oude hookers. Op een gegeven moment was die mogelijkheid weg, na een update. Nooit meer teruggekomen.ik zou graag willen zoeken op services. e.g. tongzoenen