• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Zoekfunctie verbeteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bezoekers van raamprostitutie willen vaak zoeken op adres, omdat ze de naam van een dame niet weten of herinneren.
Naast zoeken zou je ook de topics alfabetisch willen sorteren.
Dit werkt allemaal niet goed, omdat de schrijfwijze van de adressen per topicstarter verschilt.

Volgens de spelregels:
Kies voorvoegsel "Recensie", Gebruik als titel altijd het volgende format:
Bij Raamprostitutie: Naam, Plaats, Straat + huisnummer
Hier zou ik ook nog raamnummer aan toevoegen.


Zoeken en sorteren gaat alleen goed werken als de moderators deze spelregels ook handhaven.
Dat is één van de redenen waarom ik al meermaals aangegeven heb dat per RLD alle adressen uniform gemaakt moeten worden. Maar de forumleiding vind dit nog steeds niet belangrijk. Buiten het feit dat dit de werking en met name het zoeken verbeterd en vergemakkelijkt oogt het ook veel beter, netter en professioneler.
 
IMG_0041.jpeg


Niet belangrijk…

Volgens mij vinden de leden het niet belangrijk.
 
Dat is één van de redenen waarom ik al meermaals aangegeven heb dat per RLD alle adressen uniform gemaakt moeten worden. Maar de forumleiding vind dit nog steeds niet belangrijk. Buiten het feit dat dit de werking en met name het zoeken verbeterd en vergemakkelijkt oogt het ook veel beter, netter en professioneler.
Meermaals aangegeven?
Bij alle vier de recensies dan?
 
Niet belangrijk…

Volgens mij vinden de leden het niet belangrijk.
Als je het titelformat dwingend(er) maakt voorkomt dat heel veel fouten/onvolkomenheden etc.
Moet toch "simpel" te programmeren zijn, lijkt mij.
Je ziet de reacties van leden die het wel belangrijk vinden.
Nu schijven leden een berichtje waar de poster wel/niet op gerageert, en uiteindelijk wordt het gerapporteerd waardoor de mod er weer werk aan heeft.
 
Die worden vaak gecorrigeerd en vooral in het SKW worden vaak afkortingen gebruikt, die zoveel mogelijk worden gecorrigeerd.
Daar is totaal niets van te merken. Iedere denkbare schrijfwijze is nog te vinden.
Als het simpel te programmeren was, goed zou werken en geen nadelen zou hebben dan hadden we het wel al lang gehad.

Maar niets zou iemand tegen houden om afkortingen te blijven gebruiken ookal zouden we bijv stad, straat, huis, raamnr opsplitsen.
Of het simpel is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het op Hookers wel lukte. Daar hadden ze scrolldown menu's. Daar was het vanaf een bepaald moment niet meer mogelijk om zelf een straat of huis/kamernummer in te vullen. Je kon alleen nog kiezen uit de voorgeprogrammeerde opties.
 
Ik krijg sinds gisteren continu een foutmelding als ik de zoekfunctie wil gebruiken. Zeer irritant!

Edit: er komt het volgende te staan: Er is een serverfout opgetreden. Gelieve later opnieuw te proberen
 
Terug
Bovenaan Onderaan