Algemeen Duisburg Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even iets anders Algemeen.

Ik was afgelopen vrijdagavond al vroeg in het Vulkan theater, het Kermis van de wereldburger, uitnodigend en amusanter dan "de Efteling" of "Soldaat van Oranje".
De Achtbaan van fantasie en wellust.
Ik experimenteer graag met nieuwe, diverse en andere type vrouw. Zo ook deze avond. Zorgvuldig op zoek naar nieuwe engeltjes. Bij gering aanbod de nodige rondjes lopen, in de hoop dat er een deur open gaat waar ik wel naar binnen wil. Behoorlijk wat mannenvolk, en weinig beschikbare dames.
Enfin, toch twee keer een kamer gemaakt, maar ik wilde nog niet naar huis. Rondje warm gelopen in 26. Halt gehouden bij Ariane, met wie ik een goede verstandhouding heb, en aan de deur met een lach en een knipoog ontspannen het spel van "kom je wel, of kom je niet?" opnieuw te oefenen. Gedurende het praatje zijn haar ogen niet alleen op mij, maar ook op de omgeving gericht, een profi ziet alles tenslotte. En zij is een profi.
Fijntjes atttendeerde ze mij op de persoon die toch wel heel dicht achter mij stond. Ik had hem niet gevoeld, maar ik was heel snel in mijn reactie. Maar de schim die mijn zakken probeerde te rollen, was een fractie sneller. Weg was hij. En daar had hij geluk bij. En ik ook.
U bent gewaarschuwd. Laat je betoveren, droom weg, maar blijf alert.
Ariane blijft tot 18 februari.
Waarom vind je dat je er geluk mee hebt gehad dat hij al weg was.

Dit is mij ook gebeurt paar jaar geleden alleen dan buiten door 3 personen. Maar niet geslaagd ben zelfverzekerd gewoon langs ze af gelopen en lieten me gaan

Terug
Bovenaan Onderaan