WHEM Mark & Mandy, Goes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na een redelijk positieve reactie op kinky gelezen te hebben heb ik besloten om een afspraak te maken. Verliep heel soepel en Mandy kwam heel vriendelijk over. Maar wat een teleurstelling.

Het is een zgn. gelegenheidskoppel maar met een getrouwde man (arme vrouw die met hem getrouwd is) en Mandy is het alleen om hem te doen. Ik stond erbij en keek er naar. Ik heb wel eens eerder zo'n koppel meegemaakt. Blijkbaar hebben ze een voyeur nodig om opgewonden te raken en klaar te komen. Het was dus een verspilling van geld en tijd.

Mijn advies, laat haar/ze lekker links liggen. Oh, de foto's zijn zeker van een tijdje terug. En om te voorkomen dat ik een negatieve recensie zou achterlaten op Kinky of sexjobs heeft zij de advertenties dezelfde avond nog verwijderd. Maar zij vergeet natuurlijk girlsreview.

Doe er jullie voordeel mee. Voor mij was het een vrij dure les geweest en niet voor herhaling vatbaar.

Gr.

Done. Ik kom uit op een 1,8. Nu afwachten of ze mijn review accepteren. Bij Kinky willen ze die wel eens afkeuren. Hierbij mijn review. Jammer dat het zo is gelopen. Een dure les. Maar een waardoor ik mijn vaste DVP steeds meer waardeer.

"Afspraak gemaakt, kwam veelbelovend en positief over. Eenmaal aangekomen bleek dat het Mandy vooral om Mark, een getrouwde man, te doen was. Volgens het spreekwoordelijke gezegde, ik stond erbij en keek er naar.

Mandy, als je graag sex met Mark wil lijkt mij dat prima maar betrek geen betalende klanten want die willen zelf de GFE ervaren. Kun je dat niet leveren dan zie ik ook het nut niet in van het plaatsen van een advertentie op Kinky. Zoeken jullie een voyeur, zegt dat dan ook meteen. Het gehuurde appartement vond ik ook ontzettend donker maar redelijk lux.

Al met al hebben die 10 min. (Ik heb er langer over gedaan om uit te kleren te gaan en te douchen) mij meer dan € 300 gekost (huren van een auto).

Ik wou dat het anders was gelopen. Sorry Mandy maar ik kan verder niets positiefs bedenken over onze eerste en waarschijnlijk ook laatste ontmoeting, enkel dat het mooi weer was, het landschap prachtig en ik nooit meer een hybride auto zal huren."

Ik wens u allen een prettige avond.

Done. Ik kom uit op een 1,8. Nu afwachten of ze mijn review accepteren. Bij Kinky willen ze die wel eens afkeuren. Hierbij mijn review. Jammer dat het zo is gelopen. Een dure les. Maar een waardoor ik mijn vaste DVP steeds meer waardeer.

"Afspraak gemaakt, kwam veelbelovend en positief over. Eenmaal aangekomen bleek dat het Mandy vooral om Mark, een getrouwde man, te doen was. Volgens het spreekwoordelijke gezegde, ik stond erbij en keek er naar.

Mandy, als je graag sex met Mark wil lijkt mij dat prima maar betrek geen betalende klanten want die willen zelf de GFE ervaren. Kun je dat niet leveren dan zie ik ook het nut niet in van het plaatsen van een advertentie op Kinky. Zoeken jullie een voyeur, zegt dat dan ook meteen. Het gehuurde appartement vond ik ook ontzettend donker maar redelijk lux.

Al met al hebben die 10 min. (Ik heb er langer over gedaan om uit te kleren te gaan en te douchen) mij meer dan € 300 gekost (huren van een auto).

Ik wou dat het anders was gelopen. Sorry Mandy maar ik kan verder niets positiefs bedenken over onze eerste en waarschijnlijk ook laatste ontmoeting, enkel dat het mooi weer was, het landschap prachtig en ik nooit meer een hybride auto zal huren."

Ik wens u allen een prettige avond.
1,8 is 2,3

Goed dat je waarschuwt voor deze oplichters.
Ik had hen twee mogelijkheden geboden.
Centjes teruggeven of ze mogen aan de politie duidelijk maken wat hiervan de bedoeling is.
Goede kans dat het direct het einde betekent van hun activiteiten.

Geen idee hoe dit kan. Zie bijlage. Ik zit er voor de rest niet mee. Voor het overige accepteer ik mijn verlies. Win some, loose some. Maar het is verdomd lastig om simpelweg een gewone, normale, aardige en sexy vrouw te vinden in dit beroep. Ik pas ervoor om sex met een kenau te hebben die het uitsluitend voor het geld doet.

Ik hoop dat jullie meer geluk met de dames hebben.

Gr.

Bijlagen

• 20250312_215817.jpg
    20250312_215817.jpg
    91,1 KB · Weergaven: 2
Terug
Bovenaan Onderaan