WHEM Mark & Mandy, Goes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na een redelijk positieve reactie op kinky gelezen te hebben heb ik besloten om een afspraak te maken. Verliep heel soepel en Mandy kwam heel vriendelijk over. Maar wat een teleurstelling.

Het is een zgn. gelegenheidskoppel maar met een getrouwde man (arme vrouw die met hem getrouwd is) en Mandy is het alleen om hem te doen. Ik stond erbij en keek er naar. Ik heb wel eens eerder zo'n koppel meegemaakt. Blijkbaar hebben ze een voyeur nodig om opgewonden te raken en klaar te komen. Het was dus een verspilling van geld en tijd.

Mijn advies, laat haar/ze lekker links liggen. Oh, de foto's zijn zeker van een tijdje terug. En om te voorkomen dat ik een negatieve recensie zou achterlaten op Kinky of sexjobs heeft zij de advertenties dezelfde avond nog verwijderd. Maar zij vergeet natuurlijk girlsreview.

Doe er jullie voordeel mee. Voor mij was het een vrij dure les geweest en niet voor herhaling vatbaar.

Gr.

Done. Ik kom uit op een 1,8. Nu afwachten of ze mijn review accepteren. Bij Kinky willen ze die wel eens afkeuren. Hierbij mijn review. Jammer dat het zo is gelopen. Een dure les. Maar een waardoor ik mijn vaste DVP steeds meer waardeer.

"Afspraak gemaakt, kwam veelbelovend en positief over. Eenmaal aangekomen bleek dat het Mandy vooral om Mark, een getrouwde man, te doen was. Volgens het spreekwoordelijke gezegde, ik stond erbij en keek er naar.

Mandy, als je graag sex met Mark wil lijkt mij dat prima maar betrek geen betalende klanten want die willen zelf de GFE ervaren. Kun je dat niet leveren dan zie ik ook het nut niet in van het plaatsen van een advertentie op Kinky. Zoeken jullie een voyeur, zegt dat dan ook meteen. Het gehuurde appartement vond ik ook ontzettend donker maar redelijk lux.

Al met al hebben die 10 min. (Ik heb er langer over gedaan om uit te kleren te gaan en te douchen) mij meer dan € 300 gekost (huren van een auto).

Ik wou dat het anders was gelopen. Sorry Mandy maar ik kan verder niets positiefs bedenken over onze eerste en waarschijnlijk ook laatste ontmoeting, enkel dat het mooi weer was, het landschap prachtig en ik nooit meer een hybride auto zal huren."

Ik wens u allen een prettige avond.

Done. Ik kom uit op een 1,8. Nu afwachten of ze mijn review accepteren. Bij Kinky willen ze die wel eens afkeuren. Hierbij mijn review. Jammer dat het zo is gelopen. Een dure les. Maar een waardoor ik mijn vaste DVP steeds meer waardeer.

"Afspraak gemaakt, kwam veelbelovend en positief over. Eenmaal aangekomen bleek dat het Mandy vooral om Mark, een getrouwde man, te doen was. Volgens het spreekwoordelijke gezegde, ik stond erbij en keek er naar.

Mandy, als je graag sex met Mark wil lijkt mij dat prima maar betrek geen betalende klanten want die willen zelf de GFE ervaren. Kun je dat niet leveren dan zie ik ook het nut niet in van het plaatsen van een advertentie op Kinky. Zoeken jullie een voyeur, zegt dat dan ook meteen. Het gehuurde appartement vond ik ook ontzettend donker maar redelijk lux.

Al met al hebben die 10 min. (Ik heb er langer over gedaan om uit te kleren te gaan en te douchen) mij meer dan € 300 gekost (huren van een auto).

Ik wou dat het anders was gelopen. Sorry Mandy maar ik kan verder niets positiefs bedenken over onze eerste en waarschijnlijk ook laatste ontmoeting, enkel dat het mooi weer was, het landschap prachtig en ik nooit meer een hybride auto zal huren."

Ik wens u allen een prettige avond.
1,8 is 2,3

Goed dat je waarschuwt voor deze oplichters.
Ik had hen twee mogelijkheden geboden.
Centjes teruggeven of ze mogen aan de politie duidelijk maken wat hiervan de bedoeling is.
Goede kans dat het direct het einde betekent van hun activiteiten.

Geen idee hoe dit kan. Zie bijlage. Ik zit er voor de rest niet mee. Voor het overige accepteer ik mijn verlies. Win some, loose some. Maar het is verdomd lastig om simpelweg een gewone, normale, aardige en sexy vrouw te vinden in dit beroep. Ik pas ervoor om sex met een kenau te hebben die het uitsluitend voor het geld doet.

Ik hoop dat jullie meer geluk met de dames hebben.

Gr.

Bijlagen

• 20250312_215817.jpg
    20250312_215817.jpg
    91,1 KB · Weergaven: 26
Stond er in de advertentie wel dat het de bedoeling is om als betalende klant uitsluitend toeschower te zijn, @Puupje?

Als betalende klant verwacht ik een zekere mate van klantvriendelijkheid wat ik dan GFE heb genoemd. Daar was hier, vindt ik, totaal geen sprake van. Per slot van rekening gaat niemand naar een DVP om als vuil te worden behandeld.

Maar hey, probeer haar eens uit zou ik zeggen en laat ons weten hoe het je verging.

Gr.

Laatst bewerkt:
Hier een bericht van Mandy van mark en Mandy
( Ja ik sta nog bekend hier onder mijn oude naam Lindsey )

Wij vonden het ook heel jammer dat het zo gelopen is.

Wel ontzettend jammer dat u het verhaal zo eenzijdig neerzet en het belangrijkste vergeet te melden. Namelijk dat u al een uur te laat binnen kwam .

We hadden om half 5 afgesproken voor een uur. Ik heb sochtends al aangegeven: aangezien wij gelegenheids stel zijn kunnen wij helaas echt niet langer dan dat.

Je gaf om 13.30 al aan te vertrekken
Wij Hoopvol.
Wij waren extra vroeg aanwezig omdat we dachten ..mss ben je er wel eerder.

( Amsterdam _ Zeeland ) Moet te doen zijn in 3 uur tijd

Omdat we om 16 uur nog geen update van je hadden, jou maar een bericht verstuurd.
Je bleek verdwaald. Je gaf rond 16.30 ( onze afgesproken tijd ) pas antwoord.

Je bleek nog 45 minuten ver weg te zitten

Wij hebben toen meteen aangegeven , dit word echt erg krap.
Gaat ons bijna niet meer lukken , maar okay , omdat je toch al zo een afstand gedaan had, afgesproken , dan doen we een half uur .

Uiteindelijk kwam je om 17 30 aan. Een uur later dan geplanned en ondertussen moest mark eigenlijk echt al naar huis.
Dit heeft ons echt tijds stress gegeven.

Voor ons viel het ook tegen.
Wij zijn duidelijk in de advertentie wat we zoeken. Iemand die van aanpakken weet en mij aankan. Ik zat nog niet 30 seconden op je , en je kwam al klaar.

Nee ...tijd en zin in een tweede rondje met jou hadden we niet meer.

Buiten dat had je gelogen over je leeftijd. Je gaf aan de 50 aangetikt te hebben maar in plaats daarvan kwam er een super onverzorgde 60 plusser binnen

Ja Ik hou van seks met Mark.
En ja , we vinden het lekker als er iemand mee doet die verstand heeft van hoe het werkt. Ook vinden we het heerlijk als er iemand kijkt , of...juist iemand die mij goed aanpakt en Mark moet toekijken.
Staat allemaal vrij duidelijk in de advertentie.
Helaas bood jij niks van dit alles en ben je blijkbaar uit t veld geslagen door wat Mark wel kan , en jij niet. Namelijk een vrouw verwennen.

Jij bent precies t type man waardoor ik zo ontzettend graag seks met Mark heb
Echt je hebt letterlijk niets te bieden in de slaapkamer.

De passie van een droge soepstengel.
Het uithoudingsvermogen van een verlepte banaan , en dat ook nog eens gecombineerd met het uiterlijk van een muffe , gepensioneerde bibliotheek medewerker.

De GFE die jij hoopte te krijgen heb ik niet voor niets niet eens aangevinkt op mijn profiel staan. Dat is namelijk niet wat ik zoek of biedt.. Wij zoeken kinky dates.

Ik had letterlijk een huilbui toen je stond te douchen. Je was totaal niet wat we verwacht hadden en door t wachten op jou zaten we ontzettend in tijds stress en ging ik gewoon twijfelen of ik überhaupt nog wel dit soort dates wil.

Je hebt voor een half uur betaald en bent een half uur binnen geweest. Dus niks te kort. Dat jij zowel vooraf als achteraf 10 minuten douche tijd nam , betekend inderdaad dat je een amper 10 teleurstellende minuten bij ons in bed hebt gelegen. Waarvan ik na jouw 30 secs of fame , inderdaad mn plezier maar bij mark heb gezocht.

Doe jezelf een lol en begeef jezelf niet in deze wereld. Zal voor iedereen tegen vallen.
Ga gewoon naar de wallen en kom binnen een paar minuten aan je trekken. Jij blij. Dame blij ( snel verdiend ) . En dan stel je niemand teleur

We wensen jou het beste !

Wees volgende keer eerlijker over je ( niet,) kunsten en je leeftijd , en duidelijker in je communicatie

Wel bedankt voor de bloemen.
Ze gaan na jouw review ook linea recta de vuilnisbak in nu

Lieve mannen die dit lezen

Ga alsjeblieft de uitdaging met ons aan en bewijs dat er ook nog mannen rondlopen die wel weten hoe t hoort 🙈

Mag je daarna hieronder reageren of je team Dirk of team Mark en Mandy bent 😅🤣
X

Na een redelijk positieve reactie op kinky gelezen te hebben heb ik besloten om een afspraak te maken. Verliep heel soepel en Mandy kwam heel vriendelijk over. Maar wat een teleurstelling.

Het is een zgn. gelegenheidskoppel maar met een getrouwde man (arme vrouw die met hem getrouwd is) en Mandy is het alleen om hem te doen. Ik stond erbij en keek er naar. Ik heb wel eens eerder zo'n koppel meegemaakt. Blijkbaar hebben ze een voyeur nodig om opgewonden te raken en klaar te komen. Het was dus een verspilling van geld en tijd.

Mijn advies, laat haar/ze lekker links liggen. Oh, de foto's zijn zeker van een tijdje terug. En om te voorkomen dat ik een negatieve recensie zou achterlaten op Kinky of sexjobs heeft zij de advertenties dezelfde avond nog verwijderd. Maar zij vergeet natuurlijk girlsreview.

Doe er jullie voordeel mee. Voor mij was het een vrij dure les geweest en niet voor herhaling vatbaar.

Gr.
Hoi

Ik ben in mijn andere reacties al vrij duidelijk waarom jouw review niet klopt maar ik zie deze nu pas.

Nee ik had mijn advertentie niet verwijderd om jouw onware review, maar omdat ik hem altijd even uitzet als wij geen beschikbaarheid hebben .

En nee , girlsreview vergeet ik niet hoor . Ook hier weet ik je te vinden om jouw leugens de grond in te boren waar ze horen .

M'n gevoel zegt dat ik Team Mandy ben. :sneaky:
Als haar versie van het verhaal klopt (leeftijd, uiterlijk en prestaties) snap ik wel dat zijn aanwezigheid geen meerwaarde meer had. Ook arriveren op het tijdstip dat de date eigenlijk al beëindigd had moeten worden is sfeerbepalend en had hij eerlijkheidshalve moeten vermelden. Ook al is het overmacht....

Jullie komen vast de juiste persoon nog wel tegen. Woon zelf op 30 minuutjes rijden van Goes. :cool:

Have a nice sunny day.

Terug
Bovenaan Onderaan