Een aantal zalige afspraakjes met haar mogen beleven.
Maar na de 2 laatste keren heb ik het gehad met haar.
De eerste keer betaal je voor een uur en sta je binnen het half uur alweer buiten (omdat de volgende klant al staat te wachten, zoals ze zelf zegt)... Als je dan zegt dat je voor een uur betaald hebt (190€) draait ze rond de pot... Maar je krijgt niets van je geld terug ...
De laatste keer was er helemaal over...
Afspraak gemaakt de dag voordien. Kom je daar aan blijkt dat ze een dubbele boeking heeft! (Houdt ze eigenlijk wel een agenda met haar afspraken bij, zou je je dan afvragen...)
Maar kom maar naar boven zei ze. Toch awkward als je daar dan binnenkomt en ze nog bezig is met een andere klant, die dan ook (begrijpelijk) compleet verrast is en natuurlijk ook niet tevreden is!
Toen die andere klant dan vertrokken was vraagt ze plots nog eens extra geld (40€) terwijl ik al betaald had voor een uur. (190 met
pzc). Ze was dan ook nog eens in beschonken toestand... Begon dan nog eens te roepen en te doen. En het moest dan ook weer allemaal rap rap gaan, want daar was ze weer met het riedeltje van "de volgende klant wacht al".... Dus weer na een half uur buiten.
230€ voor een half uur lijkt me wel extreem veel....
De dag nadien haar nog een bericht gestuurd om uitleg te vragen want die kreeg ik door haar toestand op de dag zelf niet!
Haar excuus: sorry ik had wat te veel gedronken, maar over die dubbele boeking, geen woord. Over het veld dat ik te veel betaalde rept ze ook met geen woord...
Ik ga het goedmaken zei ze. Ze ging me een bericht sturen.
Wel, ondertussen al meer dan een jaar verder en er niks meer van gehoord....
Bij mij heeft ze totaal afgedaan. Hoe lekker ze ook is! Niet te vertrouwen!
Ik hoop dat ze hier ook meeleest!