Milflover
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Cupmaat
- D (fake)
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
Begin augustus nog maar eens bij m'n vaste dame geweest. Whatsappje gestuurd en 2 uur later mocht ik al op visite komen. Blij weerzien, stevig tongkus, mooi lingeriesetje, beetje babbelen over koetjes en kalfjes. Uiteraard zag ze er weer geweldig uit, lekker strak en een zon gebruind lichaam, blijft met voorsprong m'n favoriete dame en zeker op gebied van uiterlijk.
Het was een heel warme dag en Zoé deed de temperatuur alleen maar oplopen. De seks was weer geweldig, ze doet altijd zo haar best om mij te doen genieten maar tegelijk geniet ze er ook zelf van. Beffen, pijpen, missio, doggy en heerlijk klaargekomen in haar strakke poesje. Ik kom nu 10 jaar bij haar langs en heb een goede connectie met haar, kijk ernaar uit om een nieuwe afspraak te maken bij haar.
Het was een heel warme dag en Zoé deed de temperatuur alleen maar oplopen. De seks was weer geweldig, ze doet altijd zo haar best om mij te doen genieten maar tegelijk geniet ze er ook zelf van. Beffen, pijpen, missio, doggy en heerlijk klaargekomen in haar strakke poesje. Ik kom nu 10 jaar bij haar langs en heb een goede connectie met haar, kijk ernaar uit om een nieuwe afspraak te maken bij haar.