geilefantast
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 190
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Bij deze kan ik de voorgaande recensies bijtreden. Ik heb vandaag mijn eerste bezoek aan Zoe gebracht en heb de smaak te pakken voor haar. Ze stond sexy in de deuropening van het appartement in haar bikini en zwarte laarsjes. Wat een mooie vrouw! Volledig mijn type, wat het nog beter maakt... Een lief, druk babbelaartje met een klein hoekje eraf (wie niet?) waarbij ik het leuk vond om mee te gaan in haar zotte manier van doen en praten. Ik heb lekker gespeeld samen met haar. Geil voorspel en hete sex waarbij we afwisselend de leiding namen. Het voorziene uurtje was veel te kort en de goesting veel te groot. Enthousiasme van beide kanten. Zij neukte mij, ik neukte haar. Cowgirl, doggy, misionaris en telkens een zalig zicht om te zien. Uiteindelijk op haar lichaam klaargekomen en vanwege de opwinding haar buik en borsten ondergespoten. Dit hoort tot de top in mijn jonge carriere Voor mij kan je Zoe niet beschrijven als GFE of PSE, ik wil ze als mijn neukslet
Een 2e afspraakje komt in de planning...
PS
Tijdens het babbelen kwam haar teleurstelling ter sprake over de indiscretie ivm het publiceren van persoonlijke gegevens van haar op dit forum. Toen ik haar kon zeggen dat de moderator deze gegevens ondertussen had verwijderd, was ze zichtbaar opgelucht. Dank aan alle betrokkenen zodat ik de brenger van het goede nieuws kon zijn. De brenger van goed nieuws wordt beloond
Een 2e afspraakje komt in de planning...
PS
Tijdens het babbelen kwam haar teleurstelling ter sprake over de indiscretie ivm het publiceren van persoonlijke gegevens van haar op dit forum. Toen ik haar kon zeggen dat de moderator deze gegevens ondertussen had verwijderd, was ze zichtbaar opgelucht. Dank aan alle betrokkenen zodat ik de brenger van het goede nieuws kon zijn. De brenger van goed nieuws wordt beloond