Gister was ze der niet kamer was donker.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit komt met me heel bekend voor bij haar. Weet na het lezen van jouw recensie dat ik haar in het verleden ook bezocht heb en dat upselling en extra viel me niet goed. Was ook een dame op de achterdam die haar bh niet uit wilde doen en dat ik daar extra voor moest betalenEindelijk dan gelukt om Zlatina te bezoeken. Haar diensten zijn inderdaad zeer goed te noemen en haar pijpkwaliteiten zijn top.
Ze doet wel erg aan upselling als je eenmaal binnen bent.
Standaard 50, pzc 20 extra.
Tijdens het pijpen wilde ik overgaan op 69 waarop ze zei dat dit extra kost. Gezien de positieve reacties hier dus mee ingestemd met wat extra diensten.
Al met al geen verkeerde afspraak, zal er nog wel een keer bezoeken maar dan alleen voor een pijpbeurt, hier is ze echt goed in.
Of gewoo een dagje vrij.Vrijdag ook al niet muchien terug naar familie?
Als je een paar keer vaker geweest bent bij Zlatina nog eens vragen. Had ik ook met beffen de eerste keer, deed ze nooit loog ze. Nu geen enkel probleem meer (20 extra). Een paar keer pijpen met kom je wel overheen want dat doet ze zo goed dat het beter voelt dan 90% van de andere dames die zonder cd pijpen, Elena incluis (ok misschien tenzij je cim wilt; Zlatina is ook veel aardiger en vrolijker dan Elena, die altijd wat afstandelijks heeft).Bij Zlatina aan de deur geweest maar ze beweerde geen pzc te doen dus helaas niet de vergelijking met Elena kunnen maken (misschien alleen bij bekenden?). Verder een beetje verlaten treurige bedoening op de dam rond 17:00 dus met volle zak weer naar huis helaas.