Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDank Indomen, weet je 100% zeker dat je haar vandaag gezien hebt of is het een algemene mededeling dat ze er 'normaal gesproken' zou moeten zijn?Ja meestal begint ze om 12:00 al tot 23:00 maakt lange dagen
Okay, dank, duidelijk!Nee weet dat niet zeker.
Als ik zou weten of ze aanwezig is vandaag zou ik direct naar Alkmaar rijden, haar bezoeken en vanzelfsprekend een recensie schrijven!succes laat je wel een recentie achter
dat doe ik meestal ook. Ik ben al zes jaar 59Een jaartje of 3, 4, 5 eraf halen ten opzichte van de werkelijke leeftijd is vrij gewoon.
Ja, ze is er. Sinds een paar dagen terug van vakantie.Hallo @Bevver is ze er dan ze zij tegen mij vorige week dat ze er 3 weken niet was. En als je der goed beft komt ze zeker klaar ik krijg haar ook altijd klaar en dat is zeker niet nep hele liezen zijn kletsnat en ik proef het gewoon echt een lekkere smaak.
Drama ja, maar grote kans dat dit snel een feit is...Denk na vrijdag weer de straten dicht heren