• GR is afgelopen nacht terug verplaatst naar de originele omgeving, zodat we verder onder "load" kunnen testen of de performance problemen verholpen zijn op die omgeving, zoals hier in september toegelicht. 🤞Ervaar je vandaag performance issues, dan weet je alvast waardoor.

Zien we steeds meer bare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben al mijn hele volwassen leven vrijgezel. neukte altijd met rubber, nog steeds. Maar wil voor mijn dood nog eens een (jong) kutje vol kwakken. Nu ben ik 62 en merk toch wel dat door diverse oorzaken de erectie niet meer automatisch tot stand komt.
Ik denk dat ik dus snel op zoek moet gaan naar een bare dame.
Tot nu toe heb ik bij alle dames ook een rubbertje om gehad, maar zou graag eens ervaren hoe het is zonder, of je dan meer voelt.

Tot nu toe heb ik bij alle dames ook een rubbertje om gehad, maar zou graag eens ervaren hoe het is zonder, of je dan meer voelt.

Dame had laatst n doos speciaal rubber gekocht ......

Extra gevoelig

En extra duur was t ook volgens haar.

Verschil??? Vraagt ze .........

Ik zeg ik heb t gevoel alleen bij jou in portemonnee.......

Die kunnen ook meteen in de vuilnisbak zegt mevrouw.

🤣🤣🤣🤣

Ik heb inderdaad niemand thuis, dus als de omstandigheden het toelaten ga ik wel eens op pad.
En voor degene die het voor Il Commendatore en mij zielig vinden dat wij niemand thuis hebben om mee te neuken....Het grootste voordeel van alleen slapen is: Je kan zo heerlijk ongegeneerd ruften in bed. 😁Om met Cruijff te spreken: Elk nadeel heb ze voordeel.

Terug
Bovenaan Onderaan