Dan zullen we maar hopen dat het journaille effectief de tekst van het onderzoek hebben gelezen en juist begrepen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTot nu toe heb ik bij alle dames ook een rubbertje om gehad, maar zou graag eens ervaren hoe het is zonder, of je dan meer voelt.Ik ben al mijn hele volwassen leven vrijgezel. neukte altijd met rubber, nog steeds. Maar wil voor mijn dood nog eens een (jong) kutje vol kwakken. Nu ben ik 62 en merk toch wel dat door diverse oorzaken de erectie niet meer automatisch tot stand komt.
Ik denk dat ik dus snel op zoek moet gaan naar een bare dame.
Tot nu toe heb ik bij alle dames ook een rubbertje om gehad, maar zou graag eens ervaren hoe het is zonder, of je dan meer voelt.
Dat zet zoden aan de dijk..
Maar misschien is het toch beter om ze eerst te gebruiken en dan pas in de vuilnisemmer te gooien...
Het antwoord is ja, voor mij dan toch.Tot nu toe heb ik bij alle dames ook een rubbertje om gehad, maar zou graag eens ervaren hoe het is zonder, of je dan meer voelt.
Uiteraard voel je meer! Zo neuk je thuis toch?Tot nu toe heb ik bij alle dames ook een rubbertje om gehad, maar zou graag eens ervaren hoe het is zonder, of je dan meer voelt.
Misschien neukt ie thuis niet bij gebrek aan partner. Ik heb geen partner dus ik neuk thuis niet....Daarom neuk ik buiten de deur. Ill Comendatore moet dat mogelijk ookUiteraard voel je meer! Zo neuk je thuis toch?
Maar: "buiten gaan... jasje aan"!
Uiteraard voel je meer! Zo neuk je thuis toch?
Maar: "buiten gaan... jasje aan"!
Maar... als je voorheen een vaste partner had... weet je toch hoe het voelt 'zonder'?
is bij mij 20 jaar geleden zowat ...zou niet meer weten van hoe..Maar... als je voorheen een vaste partner had... weet je toch hoe het voelt 'zonder'?
Ik heb inderdaad niemand thuis, dus als de omstandigheden het toelaten ga ik wel eens op pad.Misschien neukt ie thuis niet bij gebrek aan partner. Ik heb geen partner dus ik neuk thuis niet....Daarom neuk ik buiten de deur. Ill Comendatore moet dat mogelijk ook