King Potato
Meubelstuk
Soms hebben we maar een half woord nodig om elkaar te verstaan toch ?Jaaa ik las jouw comment nadat iknde mijne had geschreven Ik dacht hetzelfde hihi
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSoms hebben we maar een half woord nodig om elkaar te verstaan toch ?Jaaa ik las jouw comment nadat iknde mijne had geschreven Ik dacht hetzelfde hihi
thnx dat is aardigJe moet toch niet onzeker zijn over jezelf niemand is perfect toch
psychologie gestudeerd en diep wetenschappelijk onderzoek onder de doelgroep gedaan zeker....Veel hoeren komen inderdaad erg zelfverzekerd over maar dat is een masker die ze dragen. Diep van binnen strijden ze tegen minderwaardigheidscomplex. Want ook zij weten dondersgoed wat hun plaats is in de samenleving.
Ik hoop dat jij dan ook weet wat 'jouw plaats in de samenleving' is als hoerenloperWant ook zij weten dondersgoed wat hun plaats is in de samenleving.
Niet mijn mening maar een hoerenloper staat net een trapje hoger dan een dvp.Ik hoop dat jij dan ook weet wat 'jouw plaats in de samenleving' is als hoerenloper
Dat is niet mijn ervaring. Maar misschien is het een generatiedingetje. Hoe dan ook, het was een compleet misplaatste opmerking van @TheBitchfokker. Wat deze verrotte maatschappij overigens over mij denkt zal me worst wezen, daar komt geen minderwaardigheidscomplex aan te pas.Niet mijn mening maar een hoerenloper staat net een trapje hoger dan een dvp.
Moet dat dan? Aangezien mijn reactie je niet bevalt neem ik aan dat jij wel diep wetenschappelijk onderzoek hebt gedaan? Heb je ook een bron?psychologie gestudeerd en diep wetenschappelijk onderzoek on der doelgroep gedaan zeker....
Dat weet ik best. Ik heb ook geen behoefte om alles te normaliseren zoals sommige figuren hier bezig zijn met een zwaar minderwaardigheidscomplex. Om kunnen gaan met de realiteit is niet voor iedereen weggelegd. Vooral niet op dit forum heb ik gemerkt.Ik hoop dat jij dan ook weet wat 'jouw plaats in de samenleving' is als hoerenloper
Veel werk voor psychologen dan, met al die minderwaardigheidscomplexenIk heb ook geen behoefte om alles te normaliseren zoals sommige figuren hier bezig zijn met een zwaar minderwaardigheidscomplex.
Daar heeft die totaal geen besef van hij beziet de dames alsof ze een stuk vuil zijn zegt veel over zijn persoonlijkheid zelfIk hoop dat jij dan ook weet wat 'jouw plaats in de samenleving' is als hoerenloper
Die ken ik, maar als die man moet betalen voor "het met veel vrouwen doen" tellen die vele vrouwen echt niet mee om zijn status te verhogen. De door jou genoemde opvatting is niet relevant voor hoerenlopers.Nee maar een vrouw die het veel mannen doet is een slet maar een man die het met veel vrouwen doet is een hele.
Ik denk dat er idd wel wat vage lijnen te trekken zijn in de 'typische' dvp en de 'typische' klant, zonder in stereotypen of overdrijvingen te vervallen. Maar veralgemenen dat de meerderheid van de dames en blijkbaar ook de klanten een minderwaardigheidscomplex hebben, dat is gewoon quatsch.Van een ex gastvrouw ooit vernomen dat veel dames borderline hebben, en een dame vertelde me dat veel van haar klanten autistisch zijn. Dus ieder z'n stoornis
Nee hoor, volgens sommige kansloze figuren zijn het hele normale meiden die het helemaal te gek vinden dat ze dag in dag uit geneukt worden. Het werk wat ze doen is dan ook de normaalste zaak van de wereld. Vraag deze mensen of je morgen hun vrouw/vriendin mag neuken en de wereld is opeens te klein voor ze. Verder hebben ze allemaal een klik met de dames. Sommmige gaan zelfs op therapie, moet je nagaan. Dat hoeren een dubelleven leiden, zelf zeggen dat het een hele harde wereld is negeren we maar. Ongelooflijk hoe sommigen de realiteit zo kwijt zijn.Van een ex gastvrouw ooit vernomen dat veel dames borderline hebben, en een dame vertelde me dat veel van haar klanten autistisch zijn. Dus ieder z'n stoornis
Doe je ook feestjes en partijen ?Dat weet ik best. Ik heb ook geen behoefte om alles te normaliseren zoals sommige figuren hier bezig zijn met een zwaar minderwaardigheidscomplex. Om kunnen gaan met de realiteit is niet voor iedereen weggelegd. Vooral niet op dit forum heb ik gemerkt.
Wat mij betreft mag er wel gescreend worden op persoonlijkheidsstoornissen zoals borderline voordat een dame het vak in stapt. Misschien iets om op te nemen in de nieuwe wet.Nee hoor, volgens sommige kansloze figuren zijn het hele normale meiden die het helemaal te gek vinden dat ze dag in dag uit geneukt worden. Het werk wat ze doen is dan ook de normaalste zaak van de wereld. Vraag deze mensen of je morgen hun vrouw/vriendin mag neuken en de wereld is opeens te klein voor ze. Verder hebben ze allemaal een klik met de dames. Sommmige gaan zelfs op therapie, moet je nagaan. Dat hoeren een dubelleven leiden, zelf zeggen dat het een hele harde wereld is negeren we maar. Ongelooflijk hoe sommigen de realiteit zo kwijt zijn.
Deze opmerking suggereert dat sekswerkers wel gek moeten zijn om op deze manier geld te verdienen. Dit is stigmatisering en daar proberen de dames juist vanaf te komen.Wat mij betreft mag er wel gescreend worden op persoonlijkheidsstoornissen zoals borderline voordat een dame het vak in stapt. Misschien iets om op te nemen in de nieuwe wet.
Nee hoor, dit is puur en alleen om dames met een stoornis te beschermen tegen misbruik en manipulatieDeze opmerking suggereert dat sekswerkers wel gek moeten zijn om op deze manier geld te verdienen. Dit is stigmatisering en daar proberen de dames juist vanaf te komen.
Ik vind dat je nogal paternalistisch doet over dames met een stoornis. Het is niet omdat je niet neurotypisch bent, dat je voortdurend tegen jezelf moet beschermd worden. Net zoals autistische klanten niet koste wat het kost allemaal moeten beschermd worden tegen dames die hen eventueel misschien financieel zouden kunnen leegzuigen. Veruit de meesten zijn prima zelf in staat om de juiste beslissingen te nemen.Nee hoor, dit is puur en alleen om dames met een stoornis te beschermen tegen misbruik en manipulatie
Ik denk dat jij dat zelf doet. Kom eens met feiten ipv dingen overal een draai aan te geven geven.@TheBitchfokker Je leest enkel wat je wil lezen, interpreteert het zo zwart-wit mogelijk en verzint er vervolgens lukraak wat verhaaltjes bij die in je kraam passen. Wie is hier de realiteit kwijt? Er zijn elementen in je posts die zeker een kern van waarheid raken, maar vervolgens blaas je alles zo hard op dat het lachwekkend wordt.
Tja, als we het over jouw persoonlijkheid moeten hebben….de helft van je reactie's zijn hopeloze versier praktijken richting "Layla". Heb je ook een leven? Misschien kan je ons spannende verhalen vertellen mbt je open relatie. Hoeveel incasseert zij gemiddeld per maand?Daar heeft die totaal geen besef van hij beziet de dames alsof ze een stuk vuil zijn zegt veel over zijn persoonlijkheid zelf
Ik denk dat jij dat zelf doet. Kom eens met feiten ipv dingen overal een draai aan te geven geven.
"Veel hoeren komen inderdaad erg zelfverzekerd over maar dat is een masker die ze dragen. Diep van binnen strijden ze tegen minderwaardigheidscomplex. Want ook zij weten dondersgoed wat hun plaats is in de samenleving."
Dit is wat ik schreef om vervolgens aangevallen te worden door trieste figuren. Leiden ze niet allemaal een dubelleven? Waarom eigenlijk? Volgens jullie is het de normaalste zaak van de wereld, tenminste, dat is waar jullie naar streven. Alles normaliseren. Hoeveel hoeren heb je gekend die met trots zei wat ze deed? Ze beseffen dondersgoed waar ze mee bezig zijn en dat mag best gezegd worden. Als je er niet mee om kan gaan, negeer je het. Simpel.
Geen enkele. De meeste dvp's liegen ook tegen hun familie over wat ze doen. Studentes die bijklussen zeggen dat ook niet tegen hun ouders.Ik denk dat jij dat zelf doet. Kom eens met feiten ipv dingen overal een draai aan te geven geven.
"Veel hoeren komen inderdaad erg zelfverzekerd over maar dat is een masker die ze dragen. Diep van binnen strijden ze tegen minderwaardigheidscomplex. Want ook zij weten dondersgoed wat hun plaats is in de samenleving."
Dit is wat ik schreef om vervolgens aangevallen te worden door trieste figuren. Leiden ze niet allemaal een dubelleven? Waarom eigenlijk? Volgens jullie is het de normaalste zaak van de wereld, tenminste, dat is waar jullie naar streven. Alles normaliseren. Hoeveel hoeren heb je gekend die met trots zei wat ze deed? Ze beseffen dondersgoed waar ze mee bezig zijn en dat mag best gezegd worden. Als je er niet mee om kan gaan, negeer je het. Simpel.
Velen leiden idd een dubbelleven, er is en blijft nu eenmaal een stigma. Dat wil daarom nog niet zeggen dat je een minderwaardigheidscomplex hebt. Of hang jij je hele persoonlijkheid op aan hoe de maatschappij over je denkt? Vrij droevig figuur ben je dan. Maar akkoord, er zullen zeker zo'n dvp's rondlopen, alleen moet je niet doen uitschijnen alsof dat een erg grote groep is.Leiden ze niet allemaal een dubelleven? Waarom eigenlijk?
Ja, dat is waar ik naar streef. Dat is ook het enige waar je als rechtgeaarde hoerenloper kan naar streven. Anders ben je een dikke hypocriet. Maar daar staan jouw posts hier dan ook redelijk bol van. De manier waarop jij over dames spreekt, straalt minachting en zelfs bijna haat uit. Wat je dan op een hoerenforum zit te doen, is mij een raadsel.Volgens jullie is het de normaalste zaak van de wereld, tenminste, dat is waar jullie naar streven. Alles normaliseren.
Ik heb er best wel een paar gekend, maar het was zeker geen meerderheid. Het is dan ook een zware job, met een maatschappelijk stigma, en de meesten zitten er niet in omdat ze het zo geweldig leuk vinden. Dus logisch dat je dan niet overloopt van trots. Of je daarom echter ook een minderwaardigheidscomplex moet cultiveren? Volgens mij niet.Hoeveel hoeren heb je gekend die met trots zei wat ze deed? Ze beseffen dondersgoed waar ze mee bezig zijn en dat mag best gezegd worden.