Voormalig lid 3748
Meubelstuk
Dat is zoiets als eten zonder smaak.Wel sex zonder lust.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is zoiets als eten zonder smaak.Wel sex zonder lust.
Al doende leer je he!Ik denk dat wandelen je zelfvertrouwen alleen maar kan versterken. Het feit dat je met een wildvreemde dame durft af te spreken zeker bij prive ontvangst heeft ballen nodig.
FOUT!Wel sex zonder lust. We mogen de dame niet als lustobject zien
at je een tournee wilde organiseren naar het zuiden van het land, en wellicht naar onze zuiderburen. Ben je dat nog steeds van plan? Want ik had begrepen dat er wel animo voor was.
Alsof de dames het zelf niet weten dat ze als een lustobject worden gezien tuurlijk weten ze dat en spelen daar zelfs op in.Hoe kan je een dvp niet als een lustobject zien, daar is het beroep toch op gebaseerd? Iedereen zal toch begrijpen dat ze ook gewoon een mens zijn naast het dvp zijn
neen ?Wel sex zonder lust. We mogen de dame niet als lustobject zien
volledig mee eens,Mwahh, ik ben super onzeker, heb geen perfect lichaam, ben verlegen en introvert, en ik ben een enorme klungel... maar blijkbaar trekt dat ook aan
Zoals Lisa schrijft heb je wel een bepaalde zelfzekerheid nodig om uit de kleren te gaan voor iemand die je niet of nauwelijks kent, maar verder super onzeker. Ik probeer dat wel te verstoppen maar mijn mimiek kan dat niet verbergen.
Maar er is indd altijd iemand beter, mooier, liever, slimmer... en ik ben wel zo iemand die daar veel mee bezig is. Nochtans is het is ook belangrijk om net jezelf/uniek te proberen zijn zodat je van tussen de hoop uitspringt.
Zit daar nog steeds aan te denken ja, maar ga niet zomaar die kant op. Ik ga een hoop kosten krijgen ( diesel, 2 hotelkamers of een vakantiehuisje etc ) die ik wel terug moet verdienen. En enkel quit spelen is niet echt de bedoeling
Dus moet dat eerst even gaan uitwerken..
Dat was met een knipoog.Pikte dat op uit een bijdrage van @Marco.Tuurlijk mag dat wel.neen ?
Aantrekkelijkheid zit hem zeker niet altijd in een perfect lichaam. Ik merk regelmatig dat ik me enorm aangetrokken kan voelen door een bepaalde vorm van zelfverzekerdheid (niet arrogantie) en overgave bij vrouwen. Onvolmaaktheden worden dan irrelevant en de lust ontembaar. Ook voel ik me bij bijna perfect uitziende dames eerder onzeker en meer bewust van mijn eigen onvolmaaktheden.Misschien kom ik wel heel erg zeker over, maar zal altijd onzeker blijven over mijn lichaam. Daar vind ik echt helemaal niets aan. Dus probeer ik dat te verdoezelen met extra mijn best te doen op bed. Wat natuurlijk onmogelijk is, want ogen zien altijd alles.
En kom niet met: "iedereen is mooi zoals zij of hij is", want dan had 3/4 v dit forum al langs geweest.
Maar dat is oké, want degene die wel langskomen accepteren hoe ik eruit zie.. ook al doe ik dat zelf niet.
Je moet toch niet onzeker zijn over jezelf niemand is perfect tochheb veel littekens waar ik erg onzeker over ben, ook als ik naar n dvp ga
dat ging zover dat ik niet es durf(de) te zwemmen
Klopt, zelfs de Empress niet...Je moet toch niet onzeker zijn over jezelf niemand is perfect toch
heb ik dat ooit beweerd dat ze perfect isKlopt, zelfs de Empress niet...
Mijn imperfecties zijn perfect. Ik zou niet zonder imperfecties willen.Je moet toch niet onzeker zijn over jezelf niemand is perfect toch
Je bent prachtig! Van binnen en buitenMwahh, ik ben super onzeker, heb geen perfect lichaam, ben verlegen en introvert, en ik ben een enorme klungel... maar blijkbaar trekt dat ook aan
Zoals Lisa schrijft heb je wel een bepaalde zelfzekerheid nodig om uit de kleren te gaan voor iemand die je niet of nauwelijks kent, maar verder super onzeker. Ik probeer dat wel te verstoppen maar mijn mimiek kan dat niet verbergen.
Maar er is indd altijd iemand beter, mooier, liever, slimmer... en ik ben wel zo iemand die daar veel mee bezig is. Nochtans is het is ook belangrijk om net jezelf/uniek te proberen zijn zodat je van tussen de hoop uitspringt.
Nee, maar aanbidding zegt vaak genoegheb ik dat ooit beweerd dat ze perfect is
Nee, maar aanbidding zegt vaak genoeg
Iedereen is perfect in zijn/haar imperfectie. Dan ben je uniek.Klopt, zelfs de Empress niet...
Dat heb je mij doen inzien Empress thxIedereen is perfect in zijn/haar imperfectie. Dan ben je uniek.
Jezelf omarmen en accepteren zoals je bent is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven
Ik werk nu met een zeer imperfecte kin en heb gisteren mijn beste dag gehad tot nu toe als DVP
Ja dat geeft wel een super fijn gevoel! Maar ook als ik een dag geen aanspraak heb ben ik content. Want dat gevoel mag uit onszelf komen. Alles wat van buiten gewaardeerd dient te worden om mijzelf goed te voelen, is drijfzand.. Dan kan een ander je uit je element halen. Dat is het niet waard
Ddr ik hou ook van jou hoor, ben toch blij dat je ondanks alles steeds weer aan mij denkt
Two minds, one thought. Heerlijk weer om te lezen dat we dit soort gedachten delen Layla.Iedereen is perfect in zijn/haar imperfectie. Dan ben je uniek.
Jezelf omarmen en accepteren zoals je bent is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven
Jaaa ik las jouw comment nadat iknde mijne had geschreven Ik dacht hetzelfde hihiTwo minds, one thought. Heerlijk weer om te lezen dat we dit soort gedachten delen Layla.