- 4.179
- 01/07/21
- 14.925
Nou Joke, hoe vaak heb je dit al gehoord?
Dat is niet meer te tellen. Maar geloof ook niet zoveel meer hoor, te vaak hoop gehad voor niets. Daar word je hard van.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou Joke, hoe vaak heb je dit al gehoord?
Merelbeke-Haarlem 235 km enkel sorry JokeDat is niet meer te tellen. Maar geloof ook niet zoveel meer hoor, te vaak hoop gehad voor niets. Daar word je hard van.
Schering en inslag. Al zoooo veel beeldschone dames bezocht die begonnen over hun fysieke onvolkomenheden waarbij ik steeds dacht: meid, waar heb je het in godsnaam over? Prachtige vrouwen. Vaak bijvoorbeeld schitterende borsten en dan er over beginnen neppers te willen, of op een halve centimeter na een platte buik hebben en zich dan dik vinden. Ik sta elke keer weer versteld van de ontevredenheid met het eigen lijf.Volgens mij is iedereen onzeker over zijn of haar lichaam. Zelfs de allerknapste fotomodellen etc.
inderdaad, dat dacht ik ook, ik heb je vorig jaar horen zeggen, dat je een tournee wilde organiseren naar het zuiden van het land, en wellicht naar onze zuiderburen. Ben je dat nog steeds van plan? Want ik had begrepen dat er wel animo voor was.Dat is niet meer te tellen. Maar geloof ook niet zoveel meer hoor, te vaak hoop gehad voor niets. Daar word je hard van.
Nou, ik vind Lisa zo op de foto's een hele mooie meid, maar is mij ook te ver wegDat is niet meer te tellen. Maar geloof ook niet zoveel meer hoor, te vaak hoop gehad voor niets. Daar word je hard van.
Had laatst een app gesprekje met een dvp. Ze ontving regio Amsterdam. Ik vroeg of ze plannen had om binnenkort van plaats te wisselen, woon zelf regio Eindhoven.Haha echt! Ik ga niet verder dan 20 kms .
Hahaha. Ja ik ben 45 dus het klopt wel. Maar ik date sowieso niet boven de 25jaar. Althans niet snelHad laatst een app gesprekje met een dvp. Ze ontving regio Amsterdam. Ik vroeg of ze plannen had om binnenkort van plaats te wisselen, woon zelf regio Eindhoven.
Toen schatte ze hoe oud ik was. Ze zei: als je bereid bent om andere kant van het af te reizen voor een wip ben je jonger dan 30. Teijfel je over de afstand, leeftijd is 30-40. Straal van 20-30 km ben je 40-50. En als je ouder bent dan 50, dan trek je maar af en ga je lekker slapen. Uiteraard met alle respect voor de 50+ wandelaars…
Je date niet boven 25? Althans niet sb3l?Hahaha. Ja ik ben 45 dus het klopt wel. Maar ik date sowieso niet boven de 25jaar. Althans niet sb3l
Lisa is nu voor mij niet te ver maar ik kon ze net niet boeken.Nou, ik vind Lisa zo op de foto's een hele mooie meid, maar is mij ook te ver weg
Was een typfoutJe date niet boven 25? Althans niet sb3l?
Dit snap ik even niet
Gent kan ik te voetDik anderhalf uur rijden naar Haarlem of anderhalf uur naar Gent voor een uurtje of twee rollebollen. De dames hier zitten voor mij niet op een ideale plek. Gelukkig nog wel het plezier gehad Luna een keer te ontmoeten.
Verklaar je nader…Lisa is nu voor mij niet te ver maar ik kon ze net niet boeken.
Toen ik op een vorig forum een vraag deed over deze dame met wie heeft ervaring met .... was het muisstil.
Nu weet ik ook waarom.
Ach, bijna het hele forum gaat over 'onzekerheid'.Volgens mij is iedereen onzeker over zijn of haar lichaam. Zelfs de allerknapste fotomodellen etc.
Oke , had ik het toch het topic " onzekere types " moeten noemen.Zo zie je maar weer. Schijn bedriegt.Ach, bijna het hele forum gaat over 'onzekerheid'.
Wat voor de 'te klein' vindt ervaart de ander als handicap. Waar de een veel vreugde kan halen uit een €50 date, twijfelt een ander of een €400 date wel voldoende satisfactie geeft….
Wij praten met heel veel zekerheid en bevestiging over ons werk en zijn comfortabel naakt. Maar zijn ook mensen van vlees en bloed Iedereen zo zijn onzekerheden. Was wel een heel erg mooi topic KnipoogOke , had ik het toch het topic " onzekere dames " moeten noemen.Zo zie je maar weer. Schijn bedriegt.
Omdat ze zo goed en populair is......Verklaar je nader…
Werkt ongetwijfeld ook beter met mannen (klanten) die meer aandacht willen besteden aan jou als fascinerend / aantrekkelijk persoon, die langere sessies boeken... en ook de nodige aandacht besteden aan jou genot.Wel ik denk dat je sowieso een bepaalde vorm van zelfvertrouwen moet hebben om je kleren te kunnen uittrekken bij een wildvreemde man.
Het vraagt vertrouwen in je eigen 'zijn' om geld te vragen voor een service die niet alledaags is.
Je moet je eigenwaarde kennen en deze niet verliezen. Anders zouden er vaak traantjes vloeien want het is en blijft een harde wereld.
Zelfvertrouwen is je niet beter voelen dan een ander. Want er is altijd iemand mooier, slimmer, liever, … etc etc. Maar niemand is jou. Dus blijf niet bij de pakken zitten als je eens iemand zijn type niet bent. Een zelfsverzekerde dvp weet dit en kan ermee om. Zij kan alles relativeren en weet waar ze naartoe wilt
Nou... het ietwat verlegen, schuchtere bloedmooie meisje heeft zeker z'n aantrekkingskracht! waw!Mwahh, ik ben super onzeker, heb geen perfect lichaam, ben verlegen en introvert, en ik ben een enorme klungel... maar blijkbaar trekt dat ook aan
Zoals Lisa schrijft heb je wel een bepaalde zelfzekerheid nodig om uit de kleren te gaan voor iemand die je niet of nauwelijks kent, maar verder super onzeker. Ik probeer dat wel te verstoppen maar mijn mimiek kan dat niet verbergen.
Maar er is indd altijd iemand beter, mooier, liever, slimmer... en ik ben wel zo iemand die daar veel mee bezig is. Nochtans is het is ook belangrijk om net jezelf/uniek te proberen zijn zodat je van tussen de hoop uitspringt.
Dat zijn de leukste mannen om te daten Interessante en ook leuke gesprekken, goede seks, leuke vibe. More of that pleaseWerkt ongetwijfeld ook beter met mannen (klanten) die meer aandacht willen besteden aan jou als fascinerend / aantrekkelijk persoon, die langere sessies boeken... en ook de nodige aandacht besteden aan jou genot.
Mannen die weten wat ze willen in bed en zeker zijn van hun eigen kunnen. Die jou niet enkel zien als lustobject maar als volwaardige partner in een spannend, erotisch avontuur waar je je ten allen tijden volkomen veilig kan voelen...
Vraagje aan @ Marco .waarom bezoek je eigenlijk DVP s?Werkt ongetwijfeld ook beter met mannen (klanten) die meer aandacht willen besteden aan jou als fascinerend / aantrekkelijk persoon, die langere sessies boeken... en ook de nodige aandacht besteden aan jou genot.
Mannen die weten wat ze willen in bed en zeker zijn van hun eigen kunnen. Die jou niet enkel zien als lustobject maar als volwaardige partner in een spannend, erotisch avontuur waar je je ten allen tijden volkomen veilig kan voelen...
...waarvan ruim 100km file!Merelbeke-Haarlem 235 km enkel sorry Joke
Vraagje aan @ Marco .waarom bezoek je eigenlijk DVP s?
DVP's bezoeken... Iedereen heeft zo z'n redenen kan ik me voorstellen.Vraagje aan @ Marco .waarom bezoek je eigenlijk DVP s?
Juist geraden!Ik denk.. maar weet het niet zeker, kan het echt fout hebben hier.
Maar ik gok; om sex mee te hebben.
Wel sex zonder lust. We mogen de dame niet als lustobject zienIk denk.. maar weet het niet zeker, kan het echt fout hebben hier.
Maar ik gok; om sex mee te hebben.