betraptIk herinner me ineens nog een naam die niet genoemd is een echte 3-potige oftewel een man met 3 benen
Komt morgen goed @Gerber
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenbetraptIk herinner me ineens nog een naam die niet genoemd is een echte 3-potige oftewel een man met 3 benen
Komt morgen goed @Gerber
Ik herinner me ineens nog een naam die niet genoemd is een echte 3-potige oftewel een man met 3 benen
Komt morgen goed @Gerber
Ik herinner me ineens nog een naam die niet genoemd is een echte 3-potige oftewel een man met 3 benen
Komt morgen goed @Gerber
Kon je nog lopen?Wauw het is zeker goed gekomen een geweldige massage gehad en mijn derde been heeft volop genoten
ging nog netKon je nog lopen?
Jaaaaa de parkietentong!Vogeltje:
Man die alleen met het puntje van zijn tong "French kissed". En zijn mond niet durft te openen...
Hoe bedoel jeVoor een dubbeltje op de 1e rij klant als genoemd?
Een klant die altijd korting vraagt.Hoe bedoel je
Een proot dat we zeggen gebeurt dat zo vaak ?Een klant die altijd korting vraagt.
Bij mij niet, dan zijn we wel gelijk uitgepraatEen proot dat we zeggen gebeurt dat zo vaak ?
Ook wel te begrijpen moest iemand anders zijn baas zou zeggen wat dacht je van vandaag voor de helft van de prijs zou werken dat iedereen zou zeggen tot morgenBij mij niet, dan zijn we wel gelijk uitgepraat
Ja precies dat, heel herkenbaar en dan : maar voor mij toch wel.. enz enzEen klant die altijd korting vraagt.
op de markt is je gulden een daalder waard,Ik zeg vaak, bietsen/pingelen doe je maar op de markt niet hier met wat humor.
& als men zegt, ja máár daar is het goedkoper, ja dan moet je daarheen gaan .
Ik zeg vaak, bietsen/pingelen doe je maar op de markt niet hier met wat humor.
Hahaha ja dat dan weer wel heel scherp @Fredje020Maar je advertentie staat op Kinky - "De prostitutie marktplaats van de Benelux"?
Ja super vermoeiendJa precies dat, heel herkenbaar en dan : maar voor mij toch wel.. enz enz
Ik zeg vaak, bietsen/pingelen doe je maar op de markt niet hier met wat humor.
& als men zegt, ja máár daar is het goedkoper, ja dan moet je daarheen gaan .
Ja soms wel, de prijzen zijn natuurlijk ook niet laag, ik denk dat sommigen zich soms niet beseffen dat het een brutto bedrag is.Ja super vermoeiend
Jazeker! Post #20Voor een dubbeltje op de 1e rij klant al genoemd?