Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er 2x geweest een vrijdag en zondag red. en 2x was er een prima balans tussen heren en dames.
Natuurlijk zijn er meer dames in de SS aanwezig maar er zijn gemiddeld ook meer heren in de SS dus de verhouding blijft meestal hetzelfde.
Optisch komt de line up denk ik redelijk overeen, kwantitatief heeft SS wel voordeel dus.

Afgelopen vrijdag heb ik genoeg gasten als dames met telefoon in het bargedeelte / restaurant / buiten gezien. Ik dacht dat de regel was dat dat niet mocht, maar vrijdag leek er weinig van die regel nageleefd te worden
Ik kan na meerdere bezoeken uit eigen waarneming zeggen dat er "NUL" handhaving is tav telefoongebruik in de club. In het begin hielden de meeste bezoekers er zich nog wel enigszins aan maar laatste maand is het helemaal weg. Iedereen gebruikt z'n foon maar net waar het uitkomt.

Ik kan na meerdere bezoeken uit eigen waarneming zeggen dat er "NUL" handhaving is tav telefoongebruik in de club. In het begin hielden de meeste bezoekers er zich nog wel enigszins aan maar laatste maand is het helemaal weg. Iedereen gebruikt z'n foon maar net waar het uitkomt.
Dat is een kwalijke zaak…

Nou ik heb althans meegemaakt dat een bezoeker buiten op het terras werd aangesproken door de beveiliging met de mededeling dat telefoons niet toegestaan zijn. Alleen beneden en bij de lockers.

Nou ik heb althans meegemaakt dat een bezoeker buiten op het terras werd aangesproken door de beveiliging met de mededeling dat telefoons niet toegestaan zijn. Alleen beneden en bij de lockers.
Daarnaast zag ik de keren dat ik er was (denk 10 x) niemand op zijn telefoon zitten staren dus dat valt best wel mee.
Ik ga er geen welles nietes spelletje van maken. Ik ga jullie niet bestrijden maar ik zag wat ik zag.
Groepjes mannen van alle nationaliteiten die vrijelijk elkaar van alles op de mobiel lieten zien. In de bar, restaurant buiten op het terras. Personeel was zelfs zeer behulpzaam bij het zoeken van een stopcontact om de telefoon op te laden. Natuurlijk waren het de südlander die al videobellend door de tuin liepen.
Wellicht is het verbod en de handhaving er van weer opgepakt, zou een goede zaak zijn.

Is het al voorgekomen dan dat YY meer dan 30 aanwezig dames sinds de heropening? Ik lees niet alles en heel @ random dus kan wat gemist hebben. Maar zelf heb ik nog geen vrijdag of zaterdag meegemaakt met meer dan 25 aanwezige dames, terwijl dat toch de drukkere dagen zijn in sauna clubs.
met de valetijnsparty waren er 60 dames in de avond waren alle kamers bezet aanwezig 22 feb zo rond de 30 wacht tijden voor een kamer in ying yang zijn er gelukig op dit moment niet :)
Ik ga er geen welles nietes spelletje van maken. Ik ga jullie niet bestrijden maar ik zag wat ik zag.
Groepjes mannen van alle nationaliteiten die vrijelijk elkaar van alles op de mobiel lieten zien. In de bar, restaurant buiten op het terras. Personeel was zelfs zeer behulpzaam bij het zoeken van een stopcontact om de telefoon op te laden. Natuurlijk waren het de südlander die al videobellend door de tuin liepen.
Wellicht is het verbod en de handhaving er van weer opgepakt, zou een goede zaak zijn.
er was een groepje van 9 donker getinte mannen die op vrijgezelle feest waaren ze hebben zich netjes gedragen er waren een aantol oost europieanen die met de telefoon bezig waaren er word niet of nauwlijks gecontroleerd op het gebruik van de telefoon het zou makelijke zijn als ze de telefoons camera deden afplaken

Laatst bewerkt:
Vreemde vraag om aan ons te stellen wanneer jij jouw smaak gaat vinden.
Bezetting op een dinsdag is ok, gewoon een doordeweekse dag waar genoeg dames zullen zijn maar niet zoveel als op een vrijdag of zaterdag. Vanaf 14 a 15u zal het gros van de dames wel aanwezig zijn.

Vreemde vraag om aan ons te stellen wanneer jij jouw smaak gaat vinden.
Bezetting op een dinsdag is ok, gewoon een doordeweekse dag waar genoeg dames zullen zijn maar niet zoveel als op een vrijdag of zaterdag. Vanaf 14 a 15u zal het gros van de dames wel aanwezig zijn.
Als u goed leest, buiten commentaar te geven, vraag ik niet wanneer u mij smaak oke vind. Altijd met het gezever uw eigen interpretatie te maken

Hoe is de bezetting op een dinsdag? En vanaf welk uur heb je het meeste kans uw smaak te vinden…? Heb overuren die ik kan gebruiken vandaag :)
Je vraagt ons wanneer jij jouw smaak kan vinden. Ik maak je enkel duidelijk dat dat een vreemde vraag is want wat is jouw smaak überhaupt ?
Als je nu bv vroeg "wanneer zijn er vrouwen met kleine tietjes" zou iemand nog een zinnig antwoord kunnen geven. Of moeten wij eerst uw eerdere berichten gaan opzoeken om u op uw wenken te bedienen?

Los daarvan heb ik je geantwoord wanneer de meeste vrouwen daar zullen zijn - niet toevallig ook wanneer je het meeste kans maakt om je smaak te vinden.

Maar goed, het is me al duidelijk dat je een kleinzerig ventje bent.

Terug
Bovenaan Onderaan