Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
guys, wat is nu de beste saunaclub in NL voor jonge strakke meiden met mooie koppies. Hoeveelheid dames, good lookers, geen gezeik over prijzen, etc. Sixsense of YinYang? Weer terug na lange tijd, was er ooit voordat ze dicht gingen een keer.... maar waar moet ik mijn autootje heen sturen voor bijna 2 uur reistijd?

guys, wat is nu de beste saunaclub in NL voor jonge strakke meiden met mooie koppies. Hoeveelheid dames, good lookers, geen gezeik over prijzen, etc. Sixsense of YinYang? Weer terug na lange tijd, was er ooit voordat ze dicht gingen een keer.... maar waar moet ik mijn autootje heen sturen voor bijna 2 uur reistijd?

Gewoon even lezen:

SS heb ik nooit gedaan.
Maar heb wel verschillende keren in YY gezeten. En was altijd zeer tevreden.
Ben blij dat het terug open is, ik ga mss volgende week al eens proberen te gaan.
Maar het zal wel een dag in de week zijn dan.

Is dit aan te raden om na toe te gaan? En waar moet ik zelf rekening mee houden?
Als je nog nooit in een saunaclub bent geweest, dan is het zeker aan te raden eens te gaan. Eerste keer saunaclub kun je lezen waar je rekening mee moet houden. Dat gaat weliswaar over Sixsens, maar het meeste is ook van toepassing op YinYang. Alleen zijn er wat minder trappen en vrouwen in YinYang en is de wellness in YinYang wat minder uitgebreid. Veel plezier!

Maar pas op, het is best verslavend ;)

Terug
Bovenaan Onderaan