Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er 2x geweest een vrijdag en zondag red. en 2x was er een prima balans tussen heren en dames.
Natuurlijk zijn er meer dames in de SS aanwezig maar er zijn gemiddeld ook meer heren in de SS dus de verhouding blijft meestal hetzelfde.
Optisch komt de line up denk ik redelijk overeen, kwantitatief heeft SS wel voordeel dus.

Afgelopen vrijdag heb ik genoeg gasten als dames met telefoon in het bargedeelte / restaurant / buiten gezien. Ik dacht dat de regel was dat dat niet mocht, maar vrijdag leek er weinig van die regel nageleefd te worden
Ik kan na meerdere bezoeken uit eigen waarneming zeggen dat er "NUL" handhaving is tav telefoongebruik in de club. In het begin hielden de meeste bezoekers er zich nog wel enigszins aan maar laatste maand is het helemaal weg. Iedereen gebruikt z'n foon maar net waar het uitkomt.

Ik kan na meerdere bezoeken uit eigen waarneming zeggen dat er "NUL" handhaving is tav telefoongebruik in de club. In het begin hielden de meeste bezoekers er zich nog wel enigszins aan maar laatste maand is het helemaal weg. Iedereen gebruikt z'n foon maar net waar het uitkomt.
Dat is een kwalijke zaak…

Nou ik heb althans meegemaakt dat een bezoeker buiten op het terras werd aangesproken door de beveiliging met de mededeling dat telefoons niet toegestaan zijn. Alleen beneden en bij de lockers.

Nou ik heb althans meegemaakt dat een bezoeker buiten op het terras werd aangesproken door de beveiliging met de mededeling dat telefoons niet toegestaan zijn. Alleen beneden en bij de lockers.
Daarnaast zag ik de keren dat ik er was (denk 10 x) niemand op zijn telefoon zitten staren dus dat valt best wel mee.
Ik ga er geen welles nietes spelletje van maken. Ik ga jullie niet bestrijden maar ik zag wat ik zag.
Groepjes mannen van alle nationaliteiten die vrijelijk elkaar van alles op de mobiel lieten zien. In de bar, restaurant buiten op het terras. Personeel was zelfs zeer behulpzaam bij het zoeken van een stopcontact om de telefoon op te laden. Natuurlijk waren het de südlander die al videobellend door de tuin liepen.
Wellicht is het verbod en de handhaving er van weer opgepakt, zou een goede zaak zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan