Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een SC betreft is het voor mij vooral het totaalpakket dat telt. Aanbod wellness en infrastructuur en eten en service van de dames en prijs. Reistijd is bij mij van minder belang. Ik wil bij een SC niet alleen 1 of 2 keer plezier maken met de aanwezige dames maar ook het goede aanbod wellness en horeca kunnen combineren. Kwestie van je niet te vervelen tussendoor. Anders kan ik beter bij de Rio of het Rozenhofke aan de toog gaan hangen 😏.
En dan bereken ik uiteraard ook wat een dergelijk dagje me in totaal kan gaan kosten.

YY staat nog op mijn to do lijst om daarna mee te kunnen nemen in mijn persoonlijke evaluatie. Wat Zundert, Vaals en Elsdorf betreft heb ik wel al een duidelijke prijs/kwaliteitsvoorkeur. Maar dat weet je pas na een eerste bezoek. En dan nog, ik bezocht tot nu toe een SC 2 tot 3 keer alvorens te beslissen of het mijn ding is of niet.

En uiteindelijk blijft het een persoonlijke afweging. Zeker wat betreft het totaalbedrag dat je wil uitgeven voor een dagje SC. Ben je iemand die vooral een aantal kamers wil doen of iemand die vooral een dagje wil relaxen met eventueel 1 kamergang. Evaluatie van heet totaalpakket kan dan snel anders uitdraaien vermoed ik.

Wat niet wil zeggen dat upselling praktijken voor al diegenen die ik ken geen absolute afknappers zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan