Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op Verversrui 12 zijn paar nieuwe meiden gearriveerd. Ze zijn vriendelijk. Het zijn vriendinnen en ze staan 12/ 1 en 12/3. Vooral die op 3 is een knappe met flinke natuurlijke borsten. Ze hebben in de privé ontvangst gewerkt en willen kijken of de ramen wat voor hun is. Ik ben bij Maya ( 12/1 ) geweest en dat was zeker oke.
Welke shift ? avond of dag ?

Op Verversrui 12 zijn paar nieuwe meiden gearriveerd. Ze zijn vriendelijk. Het zijn vriendinnen en ze staan 12/ 1 en 12/3. Vooral die op 3 is een knappe met flinke natuurlijke borsten. Ze hebben in de privé ontvangst gewerkt en willen kijken of de ramen wat voor hun is. Ik ben bij Maya ( 12/1 ) geweest en dat was zeker oke.
Weet je waar in de prive ze gewerkt hebben?

Heb ze vrijdag (avondshift) ook zien staan.
En idd, die op 12/3 stond met mooie boezem intrigeerde me.
Maar toch voor Georgia gekozen (VT29)

ze zullen volgende week plaats moeten ruimen want dan komen de vaste dames terug van dat pand

Waarom hoop je dat niet? Het verhuurbureau, in dit geval de Gouden Hoek, heeft panden en ramen genoeg. Denk jij echt, als de vaste dame van een raam terugkomt, dat degene die er tijdelijk in stond, dan naar huis wordt gejaagd???
Ik denk niet zo veel hoor.
Ik hoef er niet van te leven zoals jij.

Maar waarom plaatsen ze dan zo'n dame niet in een leegstaande raam of kamer , dan hoeft ze niet steeds te verkassen en kan ze , indien ze goede service biedt, een klantenkring opbouwen.
Als ze dan goede recensie heeft kunnen mannen haar vinden , en ook de groepjes mannen in de straat vinden haar makkelijker..
Het Is ook minder werk voor de verhuurder , lijkt mij.
ze zullen volgende week plaats moeten ruimen want dan komen de vaste dames terug van dat pand
Dan taaien ze gelijk af denk ik.

Maar waarom plaatsen ze dan zo'n dame niet in een leegstaande raam of kamer
Heel simpel: als er wat dames kunnen samengezet worden in eenzelfde pand, kan er bv in de dagshift bespaard worden op verlichting en verwarming. Als je in de dagshift in alle panden her en der wat dames zet, kan je geen enkel pand overdag dicht houden. In een periode waarin er nog veel dames weg zijn, maakt dit onder de streep een merkbaar verschil. Ook de verhuurbureau's moeten blijven renderen, ondanks de hoge energiekosten, taksen en belastingen.
, dan hoeft ze niet steeds te verkassen en kan ze , indien ze goede service biedt, een klantenkring opbouwen.
Als ze dan goede recensie heeft kunnen mannen haar vinden , en ook de groepjes mannen in de straat vinden haar makkelijker..
Het aantal mannen dat op een forum leest is bijzonder klein in vergelijking met het totaal aantal bezoekers en wandelaars. Heel wat van die mensen verstaan niet eens Nederlands. Je moet vooral niet gaan denken dat verhuurbureau's dames gaan plaatsen in functie van wat jij schrijft. Overigens, een wandelaar wandelt, en zal 'zijn' favorietje heus wel vinden.
Het Is ook minder werk voor de verhuurder , lijkt mij.
Minder werk? Het is net evenveel werk, om het even waar een dame staat die dag. Gewoon indragen in het systeem.
Dan taaien ze gelijk af denk ik.
De ervaring leert dat niemand afdruipt om deze reden. Zij die in een raam staan waar normaal iemand anders 'vast' staat, weten dat trouwens van tevoren. Het wordt hen gezegd. Soms, als een vaste dame langer weg is, en daarna terug komt, gebeurt het ook al wel eens dat de vaste dame een paar dagen elders moet staan tot de tijdelijke dame die haar plaats innam, een andere vaste plek krijgt. Zoiets is gewoon de taak van de verhuurbureau's: organiseren.

Je moet ook sleutels innemen en uitgeven als verhuurder. Ook extra werk.
Er zal wel iets anders achter te zitten om de dames met vaste ramen een beetje kort te houden zijn als ze naar hun thuisland gaan.
Uiteindelijk draait het allemaal om geld in het SKW.
Maar is verder niet mijn probleem.
Ik ga toch bij voorkeur bij nieuwe gezichten.

Terug
Bovenaan Onderaan