Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren200% correct!maar ik lees ook wel eens reviews van dames waar ik geweest ben en denk dan ook dat doet ze bij mij nou nooit... waarschijnlijk krijg je wat je uitstraalt ofzo
Vaak is dat tongzoenen, wat ze niet bij iedereen doen.maar ik lees ook wel eens reviews van dames waar ik geweest ben en denk dan ook dat doet ze bij mij nou nooit... waarschijnlijk krijg je wat je uitstraalt ofzo
Daar ben ik het ook mee eens. Laatst hoorde ik van een dame dat ze bij mij zich helemaal wilde laten gaan omdat ik schaamteloos sex met haar wilde dit in vergelijking met de meeste klanten die veel braver, afwachtender en terughoudender zijn dan ik.waarschijnlijk krijg je wat je uitstraalt
Ik babbel, er wordt wat geknuffeld gezoend en dan schiet de dame vrijwel altijd in de pijpstand. Daarna weten veel dames ondertussen dat ik graag bef. Doe ik ook. Vervolgens weer wat pijpen en ik niet in staat om tot neuken te komen op een soepele manier.
Tenzij ik heel direct zeg "ik wil je graag in standje zus of zo neuken", anders gebeurt het niet. Het gaat nooit nooit nooit soepel daarheen bij mij.
Dit is de essentie volgens mij!mezelf eens wat assertiever proberen op te stellen zonder me te lomp te voelen.
Altijd he! Maar ben tot nu toe misschien te lief geweest.We lief zijn voor de dame, hè...
Ik denk dat je erop mag vertrouwen dat als je duidelijk aangeeft wat je wilt, zonder eromheen te draaien of indirect te zijn, de dame daar goed op reageert. Jij hebt het niet in je om respectloos met DvP's om te gaan, daar mag je op vertrouwen (en misschien zit daar de crux?) Ik heb nog geen sekswerker ontmoet die haar grenzen niet kon of durfde aangeven.Ik ga voor vandaag maar eens een blind date afspraak maken met een dame die hier goed uit de verf komt en mezelf eens wat assertiever proberen op te stellen zonder me te lomp te voelen.
Niet dat ik heel erg geil ben, en dat is in combi met een blind date en mijn chagrijn "a setup to fail", maar ik ben er wel zo klaar mee en wil er vanaf door erop te gaan.
'Set up to fail'? Neen! Maar, combinatie 'blind date' met 'fake it till you make it' moet écht wel lukken hoor!Ik ga voor vandaag maar eens een blind date afspraak maken met een dame die hier goed uit de verf komt en mezelf eens wat assertiever proberen op te stellen zonder me te lomp te voelen.
Niet dat ik heel erg geil ben, en dat is in combi met een blind date en mijn chagrijn "a setup to fail", maar ik ben er wel zo klaar mee en wil er vanaf door erop te gaan.
Daarom probeerde ik ook wat ironie in mijn post te leggen...Altijd he! Maar ben tot nu toe misschien te lief geweest.
Succes, man!Ik ga voor vandaag maar eens een blind date afspraak maken met een dame die hier goed uit de verf komt en mezelf eens wat assertiever proberen op te stellen zonder me te lomp te voelen.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Succes, man!
Laat je ons weten hoe het gelopen is?
Succes en het belangrijkste: amuseer jeIk ga voor vandaag maar eens een blind date afspraak maken met een dame die hier goed uit de verf komt en mezelf eens wat assertiever proberen op te stellen zonder me te lomp te voelen.
Nieuwe ho pakken dan@Rony80 Zou idd best mee kunnen spelen dat sommige dames ondertussen een bepaald idee van me hebben wat niet het hele plaatje is.
Niet echt een woordkeuze die bij onze forumlurker past, denk ik...Nieuwe ho pakken dan
inderdaad, deze woordkeuze past niet bij onze forumlurker.Niet echt een woordkeuze die bij onze forumlurker past, denk ik...
Bijna, om 14.00inderdaad, deze woordkeuze past niet bij onze forumlurker.
Wat zal hij nu lekker aan het genieten zijn
Ik gun het hem van harte.
Zet hem op.Bijna, om 14.00
Mannen, broeders: echt hartverwarmend jullie steun! Dank jullie wel
Ben jaloers, zit thuis handkar, oh wacht no nut novemberBijna, om 14.00
Mannen, broeders: echt hartverwarmend jullie steun! Dank jullie wel
@Belle blazenNie lullen (alleen), BLAZEN
Das mijn Telegramnaam ook@Belle blazeR