Wat bespreek je met raamprostituees voordat je akkoord gaat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

benson

Newbie
14
09/10/23
3
Dit is vertaald uit het Engels, dus excuses voor vreemde formuleringen.

Als je een vrouw benadert in een rosse buurt, waar praat je dan over voordat je naar binnen gaat? Probeer je een praatje te maken, zoals vragen hoe haar dag is, of behandel je het meer als een zakelijke transactie? Vraag je haar naam en leeftijd en waar ze vandaan komt? Vraag je welke specifieke diensten ze aanbiedt, wat de kosten zijn en hoeveel tijd ze heeft?

Ik was met een vrouw die me verraste door me haar borsten niet te laten aanraken of cowgirl te laten doen. Dus de volgende keer dat ik een andere vrouw benaderde, vroeg ik haar van tevoren of ik haar borsten mocht aanraken en ze deed alsof het een vreemde vraag was. Ik heb ook recensies gezien waarin mannen zeiden dat ze verrast waren door vrouwen die extra geld vroegen voor een pijpbeurt of andere service als ze eenmaal begonnen waren.

Ik ben maar met een paar van deze vrouwen geweest en heb gemengde ervaringen. Ik hoop de kans op een goede ervaring te vergroten door van tevoren het juiste gesprek te voeren. Alle advies wordt op prijs gesteld.

dat gaat bij mij zonder raam open te maken, gewoon een knikje is voldoende
Bij nieuwe dames of diegene waar ik al lang niet meer ben geweest vraag ik het toch, gewoon uit beleefdheid.
Dus de volgende keer dat ik een andere vrouw benaderde, vroeg ik haar van tevoren of ik haar borsten mocht aanraken en ze deed alsof het een vreemde vraag was.
Wat wel begrijpelijk is want bij een dvp de borsten niet mogen aanraken is nu wel de uizondering i.p.v. de regel.

Ik zie het binnen wel en tijdens de actie wat er kan of niet kan. Als er dan zulke verrassingen naar boven komen zoals borsten niet mogen aanraken, dan is dat maar zo maar gaat ze me zéér waarschijnlijk nooit meer terug zien...

Als je natuurlijk maar heel af en toe gaat, kan ik wel begrijpen dat je zoiets wil vermijden. Maar om nu alles op voorhand te gaan vragen en bespreken. Dat neemt de sfeer er toch voor een groot stuk uit vind 'k.

Laatst bewerkt:
als de dame al naar mijn knikt is het raam open doen vaak praktisch niet nodig, sommigen doen gelijk de deur open andere knikken richting centrale deur van pand zoals in de Geleenstraat
Ik kom hoofdzakelijk in het skw. Daar is het raam eveneens de deur. Dus is het praktisch zeer noodzakelijk dat ze die open doen :LOL:

(En ja, ook in het geval ze het raam al geopend hebben zal ik bij een nieuwe dame vragen of ik binnen mag.)

Bedankt voor de antwoorden, iedereen. Ik heb zeer beperkte mogelijkheden om naar de ramen te gaan, dus ik zal misschien meer vragen stellen voordat ik naar binnen ga, zodat het minder waarschijnlijk is dat ik een onwelkome verrassing krijg.

Als ik ze niet ken , vraag ik eerst haar naam.
@ForumLurker Niet over nadenken , dat doe je al te veel.
Zo wie zo moet je niet te veel vragen aan een DVP als je haar nog niet kent. Ik zie de eerste date ook als een kennismaking.
Is ze de moeite waard , dan kan je de 2e keer" verfijnen " zowel letterlijk als figuurlijk ( en ook meer geld besteden)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan