Een hele platte titel om de aandacht te trekken, maar het ligt iets subtieler.
Ik merk steeds vaker dat het werkelijk neuken zoveel mogelijk vermeden wordt. Beetje pijpen, vingeren, zoenen, allemaal prima, maar als je er niet zelf over begint wordt er niet geneukt.
Dat begint me te frustreren. Het spel lijkt de hele tijd in een soepele flow richting echt seks te verlopen en dan gebeurt het vervolgens niet. Het is al zeker een date of zes, zeven geleden ...
Ik heb daar heel lang geen probleem mee gehad en wat er wel gebeurt is net zo fijn en soms zelfs fijner. Bij sommige dates is het ook best logisch dat het niet gebeurt, dus ook geen punt.
Maar ik begin me langzamerhand superkneus te voelen dat ik zelfs met de dames niet tot een lekker potje relaxt neuken meer kom, terwijl ik van anderen iets anders hoor. Ben ik dan zo'n pushover?
(Heel het forum: "Ja!")
Tuurlijk als ik het echt wil dan kan ik er zelf over beginnen, maar het voelt dan zo gedwongen en niet meer onderdeel van de flow waar ik in wil zitten. Daarbij vind ik het ook raar dat nou juist dat van mij moet komen.
Ja, ik ben dol op al het andere, echt waar, maar ik voel me steeds vaker zo'n sukkel achteraf dat ik niet heb geneukt. Begint me dwars te zitten. Het is absoluut geen verplicht nummer voor me, maar het gebeurt nu heel vaak niet.
Hebben meer mensen hier het idee dat de neukboot vaak wordt afgehouden bij hun dates? Hoe zorgen jullie er dan voor dat het geen mood breaker is om er toch op aan te sturen?
Het ligt ongetwijfeld bij mezelf, en tuurlijk zijn andere zaken ook heel belangrijk voor me in een date, en nee neuken is niet zaligmakend, maar toch ...