Woning met illegaal bordeel in Maarssenbroek drie maanden gesloten, 3 aanhoudingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Talkshowhost

Wandelaar
Supporter
25
06/05/24
51
3
Maarssenbroek - Een woning in Maarssenbroek is gesloten omdat er sprake was van illegale prostitutie. Burgemeester Ap Reinders van Stichtse Vecht laat weten het pand aan de Zwanenkamp per direct voor drie maanden te sluiten.
Er kwamen meerdere anonieme meldingen binnen bij Meld Misdaad Anoniem over de woning. Tijdens een controle bleken drie sekswerkers aanwezig. "Illegale prostitutie onttrekt zich aan toezicht en is daardoor kwetsbaar voor misstanden", zegt burgemeester Reinders.
Volgens hem kan er sprake zijn van uitbuiting of mensenhandel. "Daarom is het belangrijk dat inwoners vermoedens van illegale prostitutie melden."
De sekswerkers krijgen hulpverlening aangeboden. Daarnaast zijn er drie aanhoudingen verricht, laat de gemeente weten.
"De gemeente is in overleg met de politie en het OM", bevestigt een woordvoerder van de gemeente Stichtse Vecht. Na drie maanden wordt besloten of de woning gesloten blijft of niet.

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/37...senbroek-drie-maanden-gesloten-3-aanhoudingen
 
Juist hierom moeten wij wandelaars discreet zijn. De Dames in kwestie hebben hier niets aan en wij ook niet.

- Vermeld zo weinig mogelijk over de locatie. De woonplaats staat in de advertentie en dat is voldoende.

- Blijf in de auto wachten tot je mag komen en ga niet bij de deur hangen. Bushalte, bankje ergens, je kunt je heus wel onopvallend opstellen.

- Kijk eerst goed met Streetview waar het precies is en hoe te lopen. Bij twijfel, vraag instructies aan de Dame. Hotelontvangst? Vraag aan haar waar de liften zijn. Er naar moeten zoeken is not done. Het valt op.

- Niet pal voor de deur parkeren.
 
Juist hierom moeten wij wandelaars discreet zijn. De Dames in kwestie hebben hier niets aan en wij ook niet.
Het is in het voordeel van de wandelaar dat zaken op een legale manier gebeuren. Hoe meer illegale toestanden hoe eenvoudiger wordt het om de gehele bedrijfstak aan te pakken, want bladibla illegaal.

Dus ipv louche adressen waar je van weet dat het niet legaal is beter naar locaties waar je op een legale manier welkom bent.
 
Juist hierom moeten wij wandelaars discreet zijn. De Dames in kwestie hebben hier niets aan en wij ook niet.

- Vermeld zo weinig mogelijk over de locatie. De woonplaats staat in de advertentie en dat is voldoende.

- Blijf in de auto wachten tot je mag komen en ga niet bij de deur hangen. Bushalte, bankje ergens, je kunt je heus wel onopvallend opstellen.

- Kijk eerst goed met Streetview waar het precies is en hoe te lopen. Bij twijfel, vraag instructies aan de Dame. Hotelontvangst? Vraag aan haar waar de liften zijn. Er naar moeten zoeken is not done. Het valt op.

- Niet pal voor de deur parkeren.

Wandelaars moeten ook uiterst terughoudend zijn met de media. Die staan niet aan onze kant, en ook niet aan de kant van de DVP.
Wandelaars die leeglopen tegen media maken het gemeentes, belastingdienst en alle onverdraagzame woke idioten erg makkelijk.

"Woke" ziet alle vormen van prostitutie als vrouwonvriendelijk en als vrouwenonderdrukking. In hun gestoorde woke wereld moet dus alle prostitutie worden verboden, met zware straffen voor iedere wandelaar.

Vrijwel alle media zijn onderdeel van die woke ellende, en die moet je dus absoluut mijden en nooit ondersteunen of helpen.
 
Juist hierom moeten wij wandelaars discreet zijn. De Dames in kwestie hebben hier niets aan en wij ook niet.

- Vermeld zo weinig mogelijk over de locatie. De woonplaats staat in de advertentie en dat is voldoende.

- Blijf in de auto wachten tot je mag komen en ga niet bij de deur hangen. Bushalte, bankje ergens, je kunt je heus wel onopvallend opstellen.

- Kijk eerst goed met Streetview waar het precies is en hoe te lopen. Bij twijfel, vraag instructies aan de Dame. Hotelontvangst? Vraag aan haar waar de liften zijn. Er naar moeten zoeken is not done. Het valt op.

- Niet pal voor de deur parkeren.


Vaak sturen je je eerst naar de overkant, dan naar de buren en dan pas het juiste huisnummer. Over verdachte bewegingen gesproken.😁
 
Tip voor de bookers/planners en de dvp's zelf.. probeer geen ruzie te maken met je klanten.
Niet dubbel boeken, voorkom niet meer reageren als klanten in de straat staan te wachten. geen klanten blokkeren.
En uiteraard niet adverteren met handelingen die je toch niet doet.

Allemaal redenen van boze klanten om melding te maken bij de autoriteiten.
 
Denk dat vooral buurt bewoners het vrij snel doorhebben. Vaak niet eens de directe buren, maar de kring daarnaast;

Overburen die altijd naar buiten kijken.
Bezorgde moeder die haar kind in de gaten houdt als hij/zij weggaat of aankomt.
Buurtbewoners die de hond uitlaten.
Als zij s(teeds) mannen alleen zien komen en gaan valt dat op.
Ook al gebeurt dat "maar" 3x per dag. Wie ontvangt er nou elke dag mannen? Zeker als er dan ook een bepaald type vrouw de woning uitkomt..;)

Het zoekend om je heen kijken en steeds op je telefoon kijken om te kijken of het appje met het huisnummer al binnen is helpt natuurlijk ook niet 😂

Heb echt wel een paar keer gehad dat een buurtbewoner mij een bepaalde blik gaf waaruit ik kon opmaken dat ze precies wisten wat ik kom doen.
Terwijl ik wist waar ik moest zijn en dus niet zoekend rondliep.

Het blijft lastig en het is ook dubbel;
Ik wil ook niet dat mijn jonge kinderen naast een hoerenhuis opgroeien..;)
Er hangt toch iets omheen van vage figuren die op de dames afkomen. Pooiers etc.
 
"Woke" ziet alle vormen van prostitutie als vrouwonvriendelijk en als vrouwenonderdrukking. In hun gestoorde woke wereld moet dus alle prostitutie worden verboden, met zware straffen voor iedere wandelaar.

Vrijwel alle media zijn onderdeel van die woke ellende, en die moet je dus absoluut mijden en nooit ondersteunen of helpen.
Wat een onzin! Dus alle linkse 'woke' media is het kwaad en al jouw rechtse 'Hou Nederland hetzelfde' doet het goed?

Juist aan de linkerkant van het politieke (media)landschap is er een progressief beleid tov prostitutie, drugs en andere taboe onderwerpen, terwijl het aan de rechterkant alleen maar gaat over Wilhelmus in de klaslokalen zingen en alles afschaffen wat vreemd is.

Dat de gemeente illegale bordelen aanpakt is niet heel gek en ergens ook terecht. Je zegt dat de meiden hier niet bij gebaat zijn, maar wat weet je nu van deze casus? Misschien zaten hier wel pooiers achter en werden hun paspoorten wel afgepakt. Dat kan ook.
 
Het melden gaat niets oplossen. Het probleem zal zich enkel verplaatsen. Soms zelfs maar tijdelijk. Onlangs las ik dat ze in antwerpen voor de 3de keer illigale prostitutie vast gesteld hebben in het zelfde apartement.

Je gaat mij niet wijs maken dat de huisbaas van niets weet. Bij 1 keer ja maar 2,3+ keren nee.

Volgens mij heb je 3 soorten iligale prostitutie. De dames die naar hier komen. Onder tafel in het zwart een huis huren. Of via iemand anders. Ze zorgen dat de huur of de persoon die het huurt optijd betaald word. Die blijven op de zelfde plek. En willen vaste klanten zo dat ze de huur etc kan betalen. Je hebt ook een rond trekkede dames die in hotels air bnb verblijven. Laat ons die de goede noemen.

Dan heb je die dat gedwongen worden van pooiers, loverboys, organsatie´s. Die tegen hun wil dit moeten doen en vaak van locatie veranderen. Om verschillende redenen. Om niet betrapt te worden. Omdat de klanten weg blijven. (De slachtoffers)

Dan heb je nog die dat vijwillig voor zulke organisatie werken. Om rap geld te verdienen. Een slechte service geven. Want in een week zit ze toch ergens anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan