Dus volgens "bepalingen ("wetten") voor de brandveiligheid", waarin staat dat "elke bezoeker bij het hotel bekend moet zijn", mag je "als hotelgast 1 bezoeker ontvangen", wat dus "normaal gesproken gaat via de registratie die word(t) bijgehouden via de hotel receptie"? Want dat krijg ik nu als antwoord op de vraag in welke wet staat dat je "bij wet als hotelgast 1 bezoeker mag ontvangen"?Er zijn bepalingen ("wetten") voor de brandveiligheid. Daarin staat dat elke bezoeker bij het hotel bekend moet zijn. Dat gaat normaal gesproken via de registratie die word bijgehouden via de hotel receptie.
Het hotel moet bijhouden of er een meer dan toegestaan (vergunning) aantal gasten in het hotel aanwezig is voor diezelfde "brandveiligheid".
Hotels maken het zichzelf makkelijk en stellen ze gewoon vooraf vast hoeveel personen per kamer, omdat ze weten dat als ze daar niet overheen gaan ze altijd "safe" zitten. Zelfs als alle kamers bezet zijn.
Dat er makkelijk 10 mensen in een kamer passen doet er dan niet meer toe.
Wat een gelul allemaal zeg. Laten we er maar over ophouden, volgens mij weten jullie net zo weinig over prostitutie-wetgeving als ik.