Wie zou je nog eens willen ontmoeten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Greetje die vroeger in Freya Hulst werkte
In mijne jeugdige tijd Greetje nog veel ontmoet in Hulst, zowel in de Freya als de EDC op de hoek. Het was steeds een genot en een plezier om met haar tijd door te brengen. Onze kleren konden soms niet snel genoeg uit. Betalen voor 'extra's ' was geen sprake en ik heb er veel gehad hoor.

Ik vond Greetje ook een aantrekkelijke vrouw en ze zal me steeds bijblijven op vele vlakken.
 
In mijne jeugdige tijd Greetje nog veel ontmoet in Hulst, zowel in de Freya als de EDC op de hoek. Het was steeds een genot en een plezier om met haar tijd door te brengen. Onze kleren konden soms niet snel genoeg uit. Betalen voor 'extra's ' was geen sprake en ik heb er veel gehad hoor.

Ik vond Greetje ook een aantrekkelijke vrouw en ze zal me steeds bijblijven op vele vlakken.
Greetje, die ken ik niet .... al veel meisjes daar gehad maar Greetje ken ik niet, misschien van voor mijn tijd ;)
Toevallig een foto?
 
Weet dat het een een tijd geleden is. En inderdaad waren er toen nog geen mobiele telefoons voor de gewone man. Anders had ik haar nummer wel gehad en had ik deze oproep niet hoeven te plaatsen. Ze schijnt ook een tijdje als taxichauffeur te hebben gewerkt in Assen, maar ook daar kon ik haar helaas niet vinden. Iemand zou me erg blij kunnen maken die me verder kan helpen.
 
Weet dat het een een tijd geleden is. En inderdaad waren er toen nog geen mobiele telefoons voor de gewone man. Anders had ik haar nummer wel gehad en had ik deze oproep niet hoeven te plaatsen. Ze schijnt ook een tijdje als taxichauffeur te hebben gewerkt in Assen, maar ook daar kon ik haar helaas niet vinden. Iemand zou me erg blij kunnen maken die me verder kan helpen.
Waarschijnlijk inmiddels grootmoeder geworden, oppas oma en/of mantelzorger voor (schoon-)ouder(s). (Bijna) iedereen wordt ouder en geeft een andere draai aan zijn of haar leven. Soms door omstandigheden gedwongen. Maar zo gaat het nou eenmaal.
 
Thaise May die werkzaam was in prive huis Doxx (lange Elzenstraat) te Antwerpen. Aangezien ze momenteel in Thailand terug woont, moet ik nog enkele weken wachten om haar na een heel lange tijd terug te zien maar mijn tickets zijn besteld en ze komt me afhalen op luchthaven Ubon Ratchathani. Ik heb haar 18j geleden mogen ontmoeten en ik heb nog steeds contact met haar sinds haar verhuis naar Thailand. Ondertussen is het 8j geleden dat ik haar vleselijk ontmoet heb. Btw ze is in 2011 gestopt met dit werk en verhuist naar Thialand met haar vriend.
 
Dat zijn er nog steeds twee de een is Ashley more maar niet op een gangbang maar gewoon 1 op 1 en Kim Holland ook 1 op 1 of alle twee in een keer
(Maar dat overleef ik niet denk ik )
 
Mieneke, een Hollandse BBW, die destijds in Borgerhout ontving. Ik ben daar echt dikwijls bij geweest en telkens onwaarschijnlijk leuke seks mee gehad. GFE van de bovenste plank. Tijdens corona ontving ze niet en erna is ze jammer genoeg gestopt omdat ze een man had leren kennen waar ze mee ging samenwonen ergens in op de grens Antwerpen-Limburg. Tot dan had ik een goed contact met haar, we babbelden uitgebreid over koetjes en kalfjes, over ons privé-leven enz... maar sinds ze is gaan samenwonen heeft ze alle contact verbroken. Zo jammer, ik denk nog heel vaak aan haar terug.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan