Johnny Walk
Meubelstuk
Ja die staat op instorten, triest
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenChelsea de best. Een paar jaar geleden ontmoet.
In mijne jeugdige tijd Greetje nog veel ontmoet in Hulst, zowel in de Freya als de EDC op de hoek. Het was steeds een genot en een plezier om met haar tijd door te brengen. Onze kleren konden soms niet snel genoeg uit. Betalen voor 'extra's ' was geen sprake en ik heb er veel gehad hoor.Greetje die vroeger in Freya Hulst werkte
Greetje, die ken ik niet .... al veel meisjes daar gehad maar Greetje ken ik niet, misschien van voor mijn tijdIn mijne jeugdige tijd Greetje nog veel ontmoet in Hulst, zowel in de Freya als de EDC op de hoek. Het was steeds een genot en een plezier om met haar tijd door te brengen. Onze kleren konden soms niet snel genoeg uit. Betalen voor 'extra's ' was geen sprake en ik heb er veel gehad hoor.
Ik vond Greetje ook een aantrekkelijke vrouw en ze zal me steeds bijblijven op vele vlakken.
Ik spreek van misschien 20 jaar terug, is echt héél lang geleden.Greetje, die ken ik niet .... al veel meisjes daar gehad maar Greetje ken ik niet, misschien van voor mijn tijd
Toevallig een foto?
dan is het ondertussen een flinke 40'tigerIk spreek van misschien 20 jaar terug, is echt héél lang geleden.
Van gsm was er nog nauwelijks sprake
Zij niet alleen Nu ik eraan denk, t kan zelfs van de vorige eeuw zijndan is het ondertussen een flinke 40'tiger
Zij.ni
Zij niet alleen Nu ik eraan denk, t kan zelfs van de vorige eeuw zijn
Waarschijnlijk inmiddels grootmoeder geworden, oppas oma en/of mantelzorger voor (schoon-)ouder(s). (Bijna) iedereen wordt ouder en geeft een andere draai aan zijn of haar leven. Soms door omstandigheden gedwongen. Maar zo gaat het nou eenmaal.Weet dat het een een tijd geleden is. En inderdaad waren er toen nog geen mobiele telefoons voor de gewone man. Anders had ik haar nummer wel gehad en had ik deze oproep niet hoeven te plaatsen. Ze schijnt ook een tijdje als taxichauffeur te hebben gewerkt in Assen, maar ook daar kon ik haar helaas niet vinden. Iemand zou me erg blij kunnen maken die me verder kan helpen.
Ik kan nergens terug vinden naar welke persoon je naar opzoek bent.. het enige wat ik zie wat je vermeld is dat ze enige tijd als taxichauffeur heeft gewerkt in Assen... dus ik weet niet over welke persoon je het hebt..Leuke reacties, maar heeft volgens mij niets te maken met mijn vraag
Ik zag hem laatst nog in het café. Zal hem de volgende keer vragen om je te bellen zodat je er gezellig bij kan komen zitten om het over de huidige tijd met hem over te hebben.....Friedrich Ebert, tussen 1919 en 1925 Duitslands 1e President. Gewoon koffie drinken en praten over de huidige tijd. Ben benieuwd wat ie er van vind.
Dank jeIk zag hem laatst nog in het café. Zal hem de volgende keer vragen om je te bellen zodat je er gezellig bij kan komen zitten om het over de huidige tijd met hem over te hebben.....
Kansloze reactie, zeg dan niets. Dit is niet eens leuk!Ik zag hem laatst nog in het café. Zal hem de volgende keer vragen om je te bellen zodat je er gezellig bij kan komen zitten om het over de huidige tijd met hem over te hebben.....
Ernstig of topic maar dank je wel OIHLVOndanks dat...wel gefeliciteerd @Sr1