Wie zou je nog eens willen ontmoeten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou graag met Irene Schouten koffie willen drinken op een terrasje en dan gewoon praten over haar leven na de topsport en haar zwangerschap. En natuurlijk genieten van haar schoonheid. Ondertussen rondkijkend naar de mensen om ons heen en denken: Ja dames heren, deze schoonheid zit naast me en praat met me.
Sjongejonge jij lijkt mij behoorlijk gefrustreerd.
 
Meesteres Freya, tijdens corona had ik bijna een afspraak maar ik werd ziek. Werkte bij DP in Valkenswaard en daarna in Almere. Gestopt en niets meer van te vinden.
 
Wie ik had willen ontmoeten is Mira uit Amsterdam, met haar bizarre kont(Mira lieve prinsesje).
Maar als je haar whatsappt blijkt dat ze helemaal geen DVP doet. Ze is gewoon aan het adverteren voor haar Onlyfans(die ik ook niet zou aanraden). Terwijl ze dit toch in haar advertentie op Kinky aangeeft

Heel smiechterig
 
2 dames die mij altijd bij blijven: Diana uit antwerpen schipperskwartier (kan daar dagen over praten wat ik met haar heb meegemaakt, zelfs een relatie) en allaphondria uit duisburg, waar ik mijn naam heb aan opgedragen hier en waar wij toch ook samen oprecht verliefd op elkaar waren.
 
Ik zou graag de Nicaraguaanse dame nog eens ontmoeten die rond 2010 op een onderverhuurde studio in Berchem ontving onder de naam Lydia. Ik ken haar echte naam, maar om haar privacy te vrijwaren ga ik die hier niet vermelden. Ik had een beginnende relatie met haar maar die is uiteindelijk niet doorgegaan. Enkele jaren later ontving ze kortstondig in Heist-op-den-Berg waar ik haar nog éénmaal heb ontmoet, maar daarna is ze in de anonimiteit verdwenen. Ze zei nog dat ze ging trouwen en in Brussel zou gaan wonen waar haar broer ook woonde.
Ze moet nu 58 jaar zijn en ik ben er zeker van dat ze er nog steeds een pak jonger zal uitzien, want toen ik haar leerde kennen en ze dus 44 was, had ze de looks van iemand die nog maar net 30 was.
 
Ik zou graag Black Pearl nog een keer willen ontmoeten in Amsterdam. Maar 2x mee kunnen afspreken en toen stopte ze. Dat hadden er veel meer kunnen zijn maar ik vond haar op een of andere manier heel aantrekkelijk, maar ook een beetje bang. Heeft me 2 jaar geduurd voor ik een afspraak met haar maakte.

En toen was ze inderdaad heel aantrekkelijk en leuk en die angst was volledig onterecht. Maar soms heb je wel eens een gevoel en ik ga daar meestal op af en dat werkt goed. Maar ik ding geval was er dus helemaal niets aan haar waar ik bang voor moest zijn. Alleen genot en liefde.

Wat ik mooi vond is dat ze zei. Ik heb heel veel liefde in me, Ik geef heel veel mannen een stukje van mijn liefde. Vond ik mooi en grappig.
 
Ik denk inmiddels al een jaar of 10 geleden een mooi donker meisje/vrouw.
Volgens mij noemde zij zichzelf Nashie en ontving tegenover een treinstation in Hoorn.
Klein skinny dametje sprak Nederlands en maakte er echt een feestje van.
 
Dat ie met haar op terras wil zitten praten etc en dan denkt dat mensen om heen denken hoe zo n gast naast zo n mooie vrouw zit, geeft wel aan dat ie schijnbaar bepaald beeld van zich zelf heeft😉
 
Wie mij een beetje volgt op dit forum, zal langzamerhand weten dat topic's als deze door mij min of meer met een dosis onzin en humor benaderd worden. Dat neemt niet weg dat ik best eens een kop koffie met Irene schouten wil drinken en praten over een leven na topsport.

Eerder in dit topic heb ik aangegeven ook een kop koffie met Willem Drees sr. willen doen. en nog meer dames en heren - wiens naam ik even kwijt ben - die op maatschappelijk, cultureel en politiek vlak iets bereikt hebben en/of zijn overleden.

Als men vindt dat ik hierdoor een bepaald -volgens sommigen - een bepaald zelfbeeld heb, is dat een mening die geheel voor rekening van de ander komt.

Want - om heel eerlijk te zijn - ik denk niet dat een kop koffie in real zal drinken met irene. Hooguit met een foto van haar in mijn hand en in de andere hand een kop koffie.. Proost allen.
 
Wie mij een beetje volgt op dit forum, zal langzamerhand weten dat topic's als deze door mij min of meer met een dosis onzin en humor benaderd worden. Dat neemt niet weg dat ik best eens een kop koffie met Irene schouten wil drinken en praten over een leven na topsport.

Eerder in dit topic heb ik aangegeven ook een kop koffie met Willem Drees sr. willen doen. en nog meer dames en heren - wiens naam ik even kwijt ben - die op maatschappelijk, cultureel en politiek vlak iets bereikt hebben en/of zijn overleden.

Als men vindt dat ik hierdoor een bepaald -volgens sommigen - een bepaald zelfbeeld heb, is dat een mening die geheel voor rekening van de ander komt.

Want - om heel eerlijk te zijn - ik denk niet dat een kop koffie in real zal drinken met irene. Hooguit met een foto van haar in mijn hand en in de andere hand een kop koffie.. Proost allen.
Krabbel nou niet terug, ik ging helemaal mee in je fantasie.

Koffie met Irene Schouten, mijn favoriete drank en mijn favoriete marathonschaatster. Sjonge.
 
Terug
Bovenaan Onderaan