Voormalig lid 19396
Stamgast
Enige die ik wil ontmoeten heeft 2000 euro gestolen van me. Maar die is rap en ver weg van me gelopen hahaha
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOei hoe is dat gebeurdEnige die ik wil ontmoeten heeft 2000 euro gestolen van me. Maar die is rap en ver weg van me weg gelopen hahaha
Deze Nica?Nica, zwart haar, mooie ogen. was tot vorig jaar vaak hier te vinden. Omgeving Amstelveen.
Is er niet meer… jammer.
Alina kan ik ook nog altijd missen, was hier 1 1/2 jaar geleden, sinds kerst echt weg.
Olivia is ook verdwenen.
Had een man uier geloof ik, was nog een week actief voor een idiote uurprijs.
Elena van huize Monique was ook top. En ook allang weg.
…Vrees ik…
Yep. Maar voor mij inmiddels onbereikbaar. Dus geen idee hoe ze isDeze Nica?
WHEM - Veronica, Amstelveen
Volgens mij heb ik haar zeker eerder bezocht, maar weet niet meer hoe ze toen heette...30 blijft ze toch niet eeuwig meen ik...Wie weet wat haar naam eerst was, ze doet dit werk toch al een heel tijdje en ik herken haar van de fotos die ze toen óók al gebruikte...www.girlsreview.nl
Rebecca is na eindhoven naar den haag gegaan.Anna, Baekelandplein 11, Eindhoven. Zij is onlangs gestopt, maar zou haar nog wel willen.
Rebecca, ook Baekelandplein 11, Eindhoven, sinds corona onvindbaar.
Nicole, Spijkerkwartier Arnhem, een duitse waarmee ik alleen maar anaal deed. Nadat het Spijkerkwartier weg was heb ik haar jaren later nog 1x gezien in Escape Doetinchem.
En is ze daar nu nog steeds?Rebecca is na eindhoven naar den haag gegaan.
JaEn is ze daar nu nog steeds?
Dat was idd een leuke dame. Jammer dat ze niet meer actief is.Bo/Beau uit Leiden die massages deed maar ook intiem