Klara van de All-in in Diegem destijds. Geen idee waar ze nu is. Marokkaanse afkomst en super geil. Als iemand een gouden tip heeft...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIlse ontvangt toch al jarenn niet meer?Ik trap hem af, Ilse de Rooij. Omdat ik het een hele mooie vrouw vind. Beetje ver weg, Den Haag, maar als ik de kans krijg gaat het zeker gebeuren.
Ik had begrepen dat ze bij Maison Monty ontvangt.Ilse ontvangt toch al jarenn niet meer?
Ilse ontvangt toch al jarenn niet meer?
Sofie is gewoon te bereikenSofie en Chelsea de Best. Allebei bekend van Kim Holland.
Chelsea ookSofie is gewoon te bereiken
Is al verkocht aan een voetballerOnze eigen seksuolotte vanwezemael
Bekijk bijlage 99279
Dat is volgens mij een ongelofelijke lieve en interessante dame.
Ja die voetballers kleinzerige pubers die altijd met de mooiste vrouwen gaan lopen.Is al verkocht aan een voetballer
Dat zal wel leuk zijn daar twijfel ik niet aan.Ja die voetballers kleinzerige pubers die altijd met de mooiste vrouwen gaan lopen.
Maakt niet uit @Hot potato wil haar niet perse neuken , mag altijd natuurlijk, maar gewoon eens een dagje met haar stappen , dan ben ik al content.
Liever Montgomery dan.En we gaan ook al stilletjes maar zeker richting 6 Juni en dan zou ik als zeer respectvol vrij mens tegenover alle militairen die tijdens de tweede Wereldoorlog gestorven zijn voor onze vrijheid eens heel graag een koffie willen drinken met Winston Churchil.
Waaa ik respecteer je enorm @Hot potato , mijn hoofd hobby is muziek en drums en kort daar achter gevolgd door de geschiedenis van ~WW II en hier ben ik het niet met je eens en het is natuurlijk gemakelijk praten want ik stond niet in zijn schoenen maar Monty was nogal terughoudend en daardoor zijn er veel te veel militaire en burgerslachtoffers gevallen dan nodig was.Liever Montgomery dan.
Dat weet ik maar eigenlijk is de persoon van die tijd die ik ooit zou willen terug zien is Generaal Patton. Heb zijn graf ooit al eens bezocht respect voor die generaal.Waaa ik respecteer je enorm @Hot potato , mijn hoofd hobby is muziek en drums en kort daar achter gevolgd door de geschiedenis van ~WW II en hier ben ik het niet met je eens en het is natuurlijk gemakelijk praten want ik stond niet in zijn schoenen maar Monty was nogal terughoudend en daardoor zijn er veel te veel militaire en burgerslachtoffers gevallen dan nodig was.
Hier ben ik volledig met je mee , Patton was een echte oorlogsheld , echt lullig hoe die om het leven is gekomen. Het waren allemaal helden.Dat weet ik maar eigenlijk is de persoon van die tijd die ik ooit zou willen terug zien is Generaal Patton. Heb zijn graf ooit al eens bezocht respect voor die generaal.
Of hij rustig is gaan slapen of niet zal me weinig boeien , maar als je hem toch hebt vraag dan even voor mij wat hij in Atjeh uitgevreten heeftWat ik ook wil doen is een glas vloeibare moed drinken met Hendricus Colijn. De laatste premier van Nederland voor de WW2.
Dan zou ik hem vragen of hij op 9 mei 1940 rustig is gaan slapen, zoals hij het volk ooit adviseerde te doen.
Denk wel dezelfde Sofi. Is nog een keer in Voorburg geweest, helemaal daar heen gereden. Maar wat een blonde topper.Ja, voor die Alexandra...zou ik gelijk alles uit m'n handen laten vallen en in de auto stappen
Sofi...als we dezelfde bedoelen, zou Alexandra nog even moeten wachten