Fredje020
Meubelstuk
Sala jhooth bole la?Oemar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSala jhooth bole la?Oemar
are you lekker gezellig mensenSala jhooth bole la?
100% Femke! Een Nederlandse schone in de Trompettersteeg op de Wallen. Mijn hemel, de allerbeste en allermooiste die ik ooit heb meegemaakt. Heb ooit nog eens een draadje hier gestart in de hoop dat......maar helaas.
Ik zou meggie/Iris ook graag terugvinden! Iemand een idee?
Ja klopt, eind 2021 gestopt. Zeer herkenbare ervaring Zuiderling, zou het graag nog eens over doen! Misschien dat ze dit leest en gaat twijfelenVolgens mij gestopt...
Als ze twijfelt mag ze me meteen bellen of mailen hoor! Haha zou leuk zijn.Ja klopt, eind 2021 gestopt. Zeer herkenbare ervaring Zuiderling, zou het graag nog eens over doen! Misschien dat ze dit leest en gaat twijfelen
Andere dame uit het verleden die ik nog wel zou willen ontmoeten is Perla uit Rotterdam, volgens mij Pools/Oost-Europese dame, type chique milf.
Dat was in die tijd my place to go, no brainer.@margera Ja, daar is veel veranderd in de afgelopen jaren en naar mijn mening absoluut niet ten goede.
Ja, als je niet dat hele licht blond bedoeld. Ik kan mij goed voorstellen dat jij ook bij haar bent geweest. Zij was favoriet, aan klanten had zij gebrek.Blonde dame? Dan heb ik haar ook gedate.
Gaat het om deze mia ? https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/587672-miaAls we het over dezelfde Mia hebben ... Die geef ik nog steeds wel een kans dat ze weer eens terug komt. Haar Nederlandse telefoonnummer geeft nog steeds regelmatig updates van haar WA status. Als ze weer terug komt ga ik er zeker nog eens heen