Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZij en Stella Maas waren m'n favorieten, maar in die tijd dacht ik nog niet aan wandelen haha.ik zou graag sex hebben met Chervana Chianti, voormalig MvH Model.
Ja, zou best kunnen. Ze was ontzettend lief en mooi. Ik had een uitstekende ervaring.Heeft ook bij rvp gewerkt toch? Stond ook op mijn shortlist, maar is er nooit vam gekomen.
Eveline… inderdaad van zeldzame klasse! Heb met haar een aantal dates gehad waaronder eentje in een privesauna en een keer in den Bosch. Leek een normaal woonhuis, maar onderin en volledig ingerichte speelkelder.Jaren geleden op een gangbangfeestje een prachtige meid mogen ontmoeten, genaamd Niki.
Ontving ook onder de naam Eveline Somers (of zoiets). Kwam uit de regio van Oss.
Dank je voor je reactie. Ik weet inderdaad dat zij nog actief is. Ben er enkele jaren geleden nog eens geweest. Blijft een bijzondere dame met prachtige borsten.@AdrianaForever Carolien ontvangt nog steeds. Nu echter in Gent. Ze heet nu Ana. Haar borsten herken je direct op haar advertentie.
Volgens mee is er ergens anders op dit forum nog een discussie over. Zover ik weet was de Koreaanse dame "Lucy" en is Lotus Chinese en nu werkzaam bij MM.In Den Haag werkte een Koreaans meisje, die volgens mij Lotus heette (diane secret?). Ik denk dat ze nu tegen de 40 jaar is. Ze schreef ook op hookers. Ik zag haar ineens bij Eindhoven privé. Zou haar nog wel eens willen zien.
Deze heeft een tijdje als black beauty geadverteerd!Als laatste noemde ze zich black beauty en was ze te vinden in Antwerpen bij Villa Tinto. Haar naam was niets te veel. Echt super mooie donkere vrouwen. Een van de mooiste met wie ik ooit ben geweest. Ze had ook verschillende namen in Nederland gebruikt en stond op de wallen altijd bij het 2 raam van de gracht in de Monnikesstraat. Met kerstmis stond ze altijd met een kerstmuts als een kerst engel. Zo schattig.
Is nu een jaar of 8 geleden dat ze in Amsterdam stond. In Amsterdam noemde ze zich Ebony Nicol of Anna. Als iemand nog weet waar zij gebleven is zou ik het graag horen.
Nee dit is haar niet helaas. Zij is nog mooier. Iets strakkere borsten en iets donkerder kleur van huid. Maar bedankt voor het meedenken.Deze heeft een tijdje als black beauty geadverteerd!
https://www.redlights.be/prive-ontv...onate-vrouw-voor-lichaam-massagessex-gfe.html
Hopelijk is het deze die je zoekt. Ik ben er ook bij geweest en vond haar ook wel top.
Ik denk nog regelmatig aan deze Dhewi, wat een ongelooflijk leuke en knappe dame was dat. En altijd zo gezellig gehad. Vrij plotseling is ze van de radar verdwenen. Maar ik zou haar zo graag nog eens ontmoeten!Ik zat vanmiddag toevallig aan Dhewi te denken toen ik vlak in de buurt van een ontvangstlocatie van haar was. Ik heb Dhewi regelmatig naar me toe laten komen thuis, en ben ook een paar bij haar geweest. Een van de weinig Nederlandse dvps die ik heb ontmoet, maar een hele leuke, geile en vrolijke meid. Memorabel: tijdens de sex vingerde ze zichzelf tot een squirtorgasme....waarbij haar warme vocht langs m'n kruis gleed....dat was zo ontiegelijk geil.