Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb hetzelfde. Je weet nooit wat er zich op de achtergrond afspeeld en hoe de verhoudingen liggen.En nog steeds huiverig.
Ik nu ook.En nog steeds huiverig.
goed ik ben dan ook bijna 2 meter lang en voorzien van 100 kg aan keihard afgetrainde spieren, dat zal wel helpen.
Dit verhaal staat niet op zich @Swearengen, ik heb dit vaker gehoord over moderators van Hookers. Wie weet, hadden ze bepaalde belangen, die wij niet weten.Op hookers ben ik door een forum leider/ moderator gechanteerd. Ik plaatste een recensie. De dame reageerde erop en forumleider vroeg of ik het effe wilde aanpassen ????... Die ging een beetje bemiddelen alsof hij aandelen had of haar pooier was.
Het ging over een handeling die wel of niet plaats had gevonden. Ik vertelde tegen deze "Krukkie" heette die geloof ik, dat hij er niet bij was en dat ik het niet op prijs stelde dat hij mijn recensie in twijfel trekt.. Ik had er al 30 plus geschreven.. Vaak positief.. Niet altijd. Waarop hij mij een block gaf van een week ofzo ??? Daarna nooit meer een nieuwe recensie geschreven. En nog steeds huiverig voor moderators zoals die Krukkie.
Dat waren inderdaad handelingen van Krukkie Rukkie verschrikkelijke vent.Op hookers ben ik door een forum leider/ moderator gechanteerd. Ik plaatste een recensie. De dame reageerde erop en forumleider vroeg of ik het effe wilde aanpassen ????... Die ging een beetje bemiddelen alsof hij aandelen had of haar pooier was.
Het ging over een handeling die wel of niet plaats had gevonden. Ik vertelde tegen deze "Krukkie" heette die geloof ik, dat hij er niet bij was en dat ik het niet op prijs stelde dat hij mijn recensie in twijfel trekt.. Ik had er al 30 plus geschreven.. Vaak positief.. Niet altijd. Waarop hij mij een block gaf van een week ofzo ??? Daarna nooit meer een nieuwe recensie geschreven. En nog steeds huiverig voor moderators zoals die Krukkie.
en, als je de recensie schrijft op de zelfde dag of de dag, nadat je de dame hebt bezocht.Nee, en hoe weet een dame dat je een recensie hebt geschreven?
Dat kan ze alleen weten als je het:
1. Expliciet zegt of aan haar vraagt
2. Je de recensie dusdanig gedetailleerd opschrijft dat ze de recensent kan herleiden
Beide vind ik niet verstandig. Het gaat de dame geen bal aan of je een recensie schrijft (laat staan dat je 'toestemming' moet vragen) en teveel details zijn ook onnodig voor een goede algemene beoordeling.
Ik kan me nog herinneren dat hij op een gegeven moment was gestopt als moderator, dan was er ook nog een vrouwelijke moderator The Bitch, die maakte haar naam ook waarDat waren inderdaad handelingen van Krukkie Rukkie verschrikkelijke vent.
Ik vind dit ook. Veel berichten staan bol van zever. En brengen niks bij tot dit medium.Nog niet meegemaakt, wel dat de sommige fanboys alles weer recht lullen.
Die belangen hadden ze zeker.Dit verhaal staat niet op zich @Swearengen, ik heb dit vaker gehoord over moderators van Hookers. Wie weet, hadden ze bepaalde belangen, die wij niet weten.
Misschien dat ze een gratis wippie kregen als ze dat voor de dame deden?Dit verhaal staat niet op zich @Swearengen, ik heb dit vaker gehoord over moderators van Hookers. Wie weet, hadden ze bepaalde belangen, die wij niet weten.
Nu weten we gelijk ook waarom je moderator bent geworden jij bent er ook zo een.Nou ik er over na denk, dat kan ik ook wel doen
En..................Nou ik er over na denk, dat kan ik ook wel doen