dit klopt op zich wel hoor, maar heeft ook een keerzijdeBeste is de recensie zo te schrijven dat deze niet of heel moeilijk tot jou te herleiden is, dus:
-niet vermelden wanneer je bent geweest. Wees vaag over het tijdstip (laatst, tijdje geleden). Ook over plaats kun je misschien het beste vaag blijven, hoewel ik zie dat ik dat ik die zelf wel een keer vermeld heb.
-Recenseer pas lang (minstens een week) na je bezoek.
-geen details zoals volgorde van seksuele handelingen en manier waarop handelingen plaatsvonden. Ik vind dat sowieso niet zo respectvol naar de dame overigens, maar het zorgt ook dat ze precies kan achterhalen dat jij het bent. Seksuele handelingen beoordeel ik alleen met de sterren (5 sterren voor pijpen zegt genoeg, dan hoef je echt geen uitgebreide details). De verdere tekst bij de recensie gebruik ik vooral om te omschrijven hoe ik het samenzijn met haar heb ervaren.
Als het lastig is te herleiden van wie de recensie komt, loop je ook minder risico op bedreigingen ed.
Iemand onderuithalen met algemeenheden kan ook heel rancuneus overkomen, en als het gaat om een dame met fans gaan die er ook weer op reageren. Ik zie dan veel liever specifiek met details uiteengezet waarom het exact een slechte ervaring was, kan iedereen zich een beter beeld vormen, beter voorbereid zijn, en gewoon een betere beslissing nemen.
Maar goed ik ben er ook the hard way achter gekomen dat dames je na zo'n gedetailleerde negatieve recensie een rotstreek kunnen leveren, dus tegenwoordig kijk ik wel uit.