Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou zelfs in haar recensie topic schrijven, dat je nu na negen maanden nog steeds wordt lastig gevallen door haar.Heeft al gebeld naar werkgever en heb er geen zin meer in. Gewoon verwijderen is wat ze wil.
Gewoon bij de politie aangeven. Waarschijnlijk doet ze massage met hp etc zonder vergunning. Dan is het zo klaar.Ik word nu ook bedreigd door iemand en kan zelf de recensie niet verwijderen? Of kan iemand uitleggen hoe ik dat doe?
Als ze het goed doet welWaarschijnlijk doet ze massage met hp etc zonder vergunning. Dan is het zo klaar.
Voor TS was het eerder een diepte dan hoogtepuntAls ze het goed doet wel
Bedoel je deze?Om even die Marokkaan van wegmisbruikers te parafraseren: Dat is jou prive
Jup dat is mBedoel je deze?
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT! DAAAAG!!
Ja ik heb een recensie in de massage van gg rebound tilburg die eraf kan
Ken de toko zelf niet, maar om nu vanwege 1 incident (na 9 maanden notabene) te besluiten een hele club of salon te mijden, beetje overkill vind je niet ?
Ik snap wat je zegt, feit is wel dat er daar dus 1 dame zit waarvan er de identiteit niet weten die heel heel ver kan gaan in haar wraakacties.Ken de toko zelf niet, maar om nu vanwege 1 incident (na 9 maanden notabene) te besluiten een hele club of salon te mijden, beetje overkill vind je niet ?
Hoe weet je of er 1 incident is?Ken de toko zelf niet, maar om nu vanwege 1 incident (na 9 maanden notabene) te besluiten een hele club of salon te mijden, beetje overkill vind je niet ?
Aanrader als je van zombi sex houdtZe was me niet vergeten en ging mijn ingewanden uit mijn lijf rukken als ik het maar waagde in haar buurt te komen.
(D) arme manAanrader als je van zombi sex houdt
Zie hier het bewijs dat je voorzichtig moet zijn met wat je in recensie zet.Ik had een favoriete DVP. Ze was heel aardig en zeer goed. De sex was behoorlijk kinky. We hadden weer eens een lekkere, zeer kinky sessie. Ik vertelde van haar goede recensies op hookers (zaliger) en ze zei dat ze daar eigenlijk helemaal niet mee gediend was.
We hadden weer eens een lekkere, zeer kinky sessie, met veel vuile praat.
Ik schreef een recensie met veel details. Aan de details over de vuile praatjes wist ze dat ik het was.
Op een avond belde ze me, hysterisch schreeuwend dat die recensie onmiddellijk weg moest. Ze heeft me de volgende dag blijven appen en schreeuwen dat ze me ging vinden en vermoorden of zo.
Ik heb mijn account dan gewist.
Ik vond het wel sneu, want met haar had ik de beste sex ooit.
Zeker 3 jaar later had ik er weer zin in en stuurde haar een appje. Ik kreeg meteen antwoord in de vorm van een hysterische voicemail. Ze was me niet vergeten en ging mijn ingewanden uit mijn lijf rukken als ik het maar waagde in haar buurt te komen.
Zulke dames zijn nou net de dames die ik zoek hou wel van een beetje spanning. Als je haar met me wil delen mag je me een pm sturen.Ik had een favoriete DVP. Ze was heel aardig en zeer goed. De sex was behoorlijk kinky. We hadden weer eens een lekkere, zeer kinky sessie. Ik vertelde van haar goede recensies op hookers (zaliger) en ze zei dat ze daar eigenlijk helemaal niet mee gediend was.
We hadden weer eens een lekkere, zeer kinky sessie, met veel vuile praat.
Ik schreef een recensie met veel details. Aan de details over de vuile praatjes wist ze dat ik het was.
Op een avond belde ze me, hysterisch schreeuwend dat die recensie onmiddellijk weg moest. Ze heeft me de volgende dag blijven appen en schreeuwen dat ze me ging vinden en vermoorden of zo.
Ik heb mijn account dan gewist.
Ik vond het wel sneu, want met haar had ik de beste sex ooit.
Zeker 3 jaar later had ik er weer zin in en stuurde haar een appje. Ik kreeg meteen antwoord in de vorm van een hysterische voicemail. Ze was me niet vergeten en ging mijn ingewanden uit mijn lijf rukken als ik het maar waagde in haar buurt te komen.
Laten we het niet over de prijzen hebben dat vind de geniale maker van dit topic vast niet leuk.Daarom begin jij altijd meteen over korting! Dat is gewoon om de spanning op te bouwen!!!!!
Ik had een favoriete DVP. Ze was heel aardig
Ik vertelde van haar goede recensies op hookers (zaliger) en ze zei dat ze daar eigenlijk helemaal niet mee gediend was.
Ik schreef een recensie met veel details.