Voormalig lid 20157
Wandelaar
- 89
- 30/12/22
- 56
Ik heb ook al jaren lang een vaste dame uit Domicaanse Republiek. Ze blijft hot en sexy.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb lang in Brazilië gewoond en kwam ook geregeld in Colombia wat mij nekpijn heeft gebracht zoveel lekkere vrouwenIk ga steeds meer voor
Colombiaans.
waarom je dan daar weggegaan ,als het daar de hemel op aarde wasIk heb lang in Brazilië gewoond en kwam ook geregeld in Colombia wat mij nekpijn heeft gebracht zoveel lekkere vrouwen
zag ik over straat lopen en dan vooral in shoppingcenters.
Hemel op aarde wat betreft neuken maar zijn ook nog andere dingen in het leven en het volledige paradijs op aarde is een utopia.waarom je dan daar weggegaan ,als het daar de hemel op aarde was
Vooral latina's heb ik het ook mee, sommige waren heel leuk met uiterlijk en mooie rondingen maar afspraken nakomen, nee. Ik snap dat niet iedereen zo is, maar vanuit de latina's die ik heb gehad, 85% kwam niet na dus ik skip ze. Alleen een paar gaven me echt hele goeie service of wat ik wou.Over welke Belgische swingster heb je het hier? Eentje die ook ontvangt?
Liefst Nederlandse dames. Daarnaast bezoek ik meest oost Europese dames. Ik heb daar de beste ervaringen mee.
Heb een zwak voor de looks van latinas maar omdat ik daar een paar keer een mindere ervaring mee had qua nakomen afspraken en niet overeenkomen van de foto's bezoek ik ze nooit. (Tips welkom )
Voor mij ook, want de rest loopt gewoon de boel op te lichten!Zo Nederlands mogelijk aub.....
Hollands welvaren scoort bij mij het beste; liefst 10-15jr jonger dan ik zelf ben.
Spreekt ze geen Nederlands, dan is het een no-go voor mij.
Is wel heel kortzichtig omdat te beweren.Voor mij ook, want de rest loopt gewoon de boel op te lichten!
Op te lichten is misschien wel te kortzichtig idd maar er zijn er te weinig die moeite doen om een goede naam op te bouwen omdat ze wellicht toch weer zo weg zijn.Is wel heel kortzichtig omdat te beweren.
Met of zonder een hoofddoek?Ooit hoop ik toch wel nog 'ns af te spreken met een Arabische dame.
Ik ook wel en aziatische dame.Ooit hoop ik toch wel nog 'ns af te spreken met een Arabische dame.
Dan kan ze gelijk de afwas doen.Met of zonder een hoofddoek?
Nederlands en Marokkaans. Ook goede Perzische gehad, Nederlandstalig is wel een must voor mij.