Bramverschoren
Stamgast
Ik vind ze gewoon minder goedWat zijn zoal de minder goede dingen van Oost-Europese dames?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind ze gewoon minder goedWat zijn zoal de minder goede dingen van Oost-Europese dames?
Dus geen oost europese dames? Waar geeft U uw geld dan aan uit?@Bramverschoren
Het feit dat deze dames nooit hun beloftes nakomen en je na minder dan de helft van de afgesproken tijd reeds buiten staat en figuurlijk genaaid bent. Nooit meer, ik heb maar in 1 van de 10 gevallen een goede herinnering. Na meer dan 10 jaar wandelervaring wist ik na 2 jaar en screening van keuzemenus dat je best dit overslaat. Ik geef mijn geld elders aan.
In den beginne frequent Latina, nu meer W-Europa en N-AfrikaansDus geen oost europese dames? Waar geeft U uw geld dan aan uit?
Waarom niet Marokko, als ik vragen mag? Dat vind ik nou net de lekkerste meiden!Ik heb een zwak voor een tint. Van licht via bruin naar zwart. Landen in:
Zuid Amerika
Midden Amerika
Afrika (niet Marokko)
Azië (niet Turkye)
Overigens dvp's allemaal in Nederland bezocht.
Dat kan ik beamen. Knap, stijlvol, beschaafd, leuk en goed in sexAls het gaat om DVP's, dan waren mijn beste ervaringen toch voornamelijk Roemeense (zo 3 heel goeie tegen gekomen, eentje was zelfs zo goed dat ik enkel nog bij haar ging. Ben er zelfs verliefd op geworden, maar ze is er mee gestopt en naar haar land teruggekeerd ), 1 Moldavische en 1 Nederlandse vrouw.
Als het gaat over meer dan enkel DVP's (dus ook swingers), dan is mijn top drie van alle vrouwen waar ik intiem mee ben geweest de Roemeense van vorige paragraaf, 1 Belgische swingster en dan de Nederlandse uit de vorige paragraaf.
Dat kan ik beamen. Knap, stijlvol, beschaafd, leuk en goed in sex. Ook de Roemense die mijn hart stal gold dat voor
Op het Afrikaanse continent zijn er zoveel landen waar de inwoners zoveel donkerder zijn dan uit Marokko. Dat prikkelt mij nou eenmaal meer. Ik heb het genoegen gehad dat zwart de kleur beter omschrijft dan donkerbruin. En dan het contrast met het oogwitWaarom niet Marokko, als ik vragen mag? Dat vind ik nou net de lekkerste meiden!
Omdat ze een mega bips hebben en dan slokker zijn en geen auw doen die blanke sabelsVoor mij liefst lokale dames, maar dat begint moeilijk te worden. Als je er dan toch eentje vindt, dan doet ze het meestal (!) niet tegen haar zin, zoals vele Oosteuropese dames. ik val ook wel op latina's omdat die meestal ook anaal aanbieden, waar ik een zwak voor heb. Ik heb trouwens nooit begrepen waarom in Zuid-Amerika anale sex blijkbaar routine is terwijl het toch in de rest van de wereld eerder maar de uitzondering is...
Gewoon, lekker Nederlands.
Gezellig babbeltje in je eigen taal.
Nu... dat lijntje of pilletje laat is dus wel achterwege! Echt niet nodig!Ik kom altijd uit bij vrouwen uit Moldavie, Oekraine, Bulgarije en Roemenie natuurlijk. Het liefst over the top vrouweljk: te lange nagels, te lange wimpers, te veel make up, te grote tieten, te hoge hakken. Megageil is dat. En dan samen een lijntje of pilletje en mijn dag is perfect.
Nee geen 30min dus maar beginnen met 2 uurtjes. Goed geil worden gemaakt en verleid worden voor een extra uurtje
Grappig toch dat we allemaal al in een roemeens kutje zaten
Nu... dan weet je wat je nog te doen staat...Ik nog niet... (nochtans wel mijn tong al in heel wat andere kutjes mogen steken )
Braziliaanse en dan van Rio de Janeiro (cariocas) tot naar Rio Grande do Sul(gauchas) en dan om vreemd te gaan naar Columbia pas dan heeft een man geleefd in mijn ogen.Mijn beste ervaringen zijn dames van midden dertig jaar en de Brasilanse nationaliteit ,die kunnen echt lekker met hun kontje meewerken ,en de
Over welke Belgische swingster heb je het hier? Eentje die ook ontvangt?Als het gaat om DVP's, dan waren mijn beste ervaringen toch voornamelijk Roemeense (zo 3 heel goeie tegen gekomen, eentje was zelfs zo goed dat ik enkel nog bij haar ging. Ben er zelfs verliefd op geworden, maar ze is er mee gestopt en naar haar land teruggekeerd ), 1 Moldavische en 1 Nederlandse vrouw.
Als het gaat over meer dan enkel DVP's (dus ook swingers), dan is mijn top drie van alle vrouwen waar ik intiem mee ben geweest de Roemeense van vorige paragraaf, 1 Belgische swingster en dan de Nederlandse uit de vorige paragraaf.