Als de dame die de strapon gaat gebruiken het in het begin rustig aan doet zodat je het gewend wordt ga je misschien wel het beste orgasme ooit beleven. Zeker als die andere dame je lekker pijpt of aftrekt hmmmm . Krijg er ook gelijk zin inIk heb er zo al een aantal gehad, is het Summum. Vanavond opnieuw met 2 hete dames die ook elkaar neuken in alle gaatjes. Vanavond ga ik mij voor de eerste maal eens laten nemen door een kleine strapon terwijl ik de andere lik. Het leven kan toch mooi zijn
Ik heb er zo al een aantal gehad, is het Summum. Vanavond opnieuw met 2 hete dames die ook elkaar neuken in alle gaatjes. Vanavond ga ik mij voor de eerste maal eens laten nemen door een kleine strapon terwijl ik de andere lik. Het leven kan toch mooi zijn
En over welke dames hebben we het hier?Ik heb er zo al een aantal gehad, is het Summum. Vanavond opnieuw met 2 hete dames die ook elkaar neuken in alle gaatjes. Vanavond ga ik mij voor de eerste maal eens laten nemen door een kleine strapon terwijl ik de andere lik. Het leven kan toch mooi zijn
Laatst bewerkt: