Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Recent paar dates gedaan met getrouwde vrouwen waarvan de man het niet mag weten , dus allemaal beetje stiekem. Liefst uit de upper class die naar de cardate komen met een dikke wagen om voor 100€ de hoer te spelen , als hun sexuele fantasie. En ja het bestaat .
Als je een keer geen tijd hebt, mag je mij een DM sturen, dan doe ik One For The Team.
Is die van jou zo erg dan???
Laat ik het zo zeggen: ik heb de mooie dochter gekregen, en mijn schoonzus heeft het charmante heksengedrag van haar moeder geërfd.
 
Ah juist, het is nogal verwarrend, aangezien je uit België komt. Of Vlaanderen, indien je daar de voorkeur aan geeft. ( En mijn info juist is)
Nu... wij dachten eerst ook... vast één of andere ambasadeur. Maar neen. Het was dus wel degelijk de Koningin der Nederlanden die Pasar Malam bezocht!
Wel leuk voor de kids natuurlijk. Moet in in 2008 of 2009 geweest zijn...
 
Een dame anaal ontmaagden. Of beter gezegd 2 dames.

Bij de ene alles rustig opbouwen. Beetje in the mood brengen, zorgen dat ze volledig ontspannen is. Vervolgens rustig opbouwen, gaande van een vinger in het sterretje naar een kleine buttplug. Laten gewennen alvorens grotere buttplug te gebruiken. Om uiteindelijk heel langzaam mijn jongeheer in haar sterretje te duwen en haar zachtjes in de kont te neuken.

Bij een andere dame geen vinger of buttplug, maar gelijk mijn jongeheer erin. En haar meteen stevig neuken.
 
Ik ben dan altijd benieuwd hoe je zoiets aanpakt om dat voor elkaar te krijgen. Ik zie dat met mijn schoonzus niet zo snel lukken, al is het een lieverd.
For things like that to happen the woman has to be in control and woman can get any man they want if they went for it ( of course looks and mutual attraction matters ). So if you come across a horny woman who finds you attractive you will have your wish granted. Tomorrow this could be for you your colleague or bartender or makelaar or dance buddy or just a tinder date. He got lucky he could live his fantasy. So chasing the same fantasy others had especially sis in law and MIL types are rare and woman are in control. Men just surrender to any woman
Don't even try such things to women in your family or close friend groups unless you sure they made the first move and if you also want it
A lot of young men lie about such stories and some woman play games. So don't believe everything.
 
Het is zijn fantasie! Daarom nog niet die van haar natuurlijk...
Mijn ervaring is dat heel veel vrouwen hier open voor staan, veel meer dan mannen. Ze willen wel de zekerheid dat het veilig en oké is, maar zodra ze die drempel eenmaal overgaan, …

Een goed moment om dit onderwerp ter sprake te brengen, is tijdens slow-seks, wanneer ze opgewonden en ontspannen is. Je kunt dan voorzichtig een balletje opgooien, bijvoorbeeld door voor te stellen om samen een keer een leuke parenclub te bezoeken, zonder de verwachting dat er direct iets met anderen gebeurt. Begin met alleen kijken, en bouw het langzaam op.

Maar pas op, ze kan het heel heel leuk gaan vinden, en terugdraaien kan dan lastig zijn. Ik heb huwelijken stuk zien gaan omdat de man het niet meer trok. Zorg ervoor dat je er zelf ook klaar voor bent. 😂😉 Het was ooit mijn fantasie, nu is het één van mijn grootste kinks.
 
Mijn ervaring is dat heel veel vrouwen hier open voor staan, veel meer dan mannen. Ze willen wel de zekerheid dat het veilig en oké is, maar zodra ze die drempel eenmaal overgaan, …

Een goed moment om dit onderwerp ter sprake te brengen, is tijdens slow-seks, wanneer ze opgewonden en ontspannen is. Je kunt dan voorzichtig een balletje opgooien, bijvoorbeeld door voor te stellen om samen een keer een leuke parenclub te bezoeken, zonder de verwachting dat er direct iets met anderen gebeurt. Begin met alleen kijken, en bouw het langzaam op.

Maar pas op, ze kan het heel heel leuk gaan vinden, en terugdraaien kan dan lastig zijn. Ik heb huwelijken stuk zien gaan omdat de man het niet meer trok. Zorg ervoor dat je er zelf ook klaar voor bent. 😂😉 Het was ooit mijn fantasie, nu is het één van mijn grootste kinks.
Moet je als man toch wel 'zeker in je schoenen staan' lijkt me.
Als je dan begint te twijfelen aan je eigen 'kunnen'... dat moet nefast zijn!
 
Moet je als man toch wel 'zeker in je schoenen staan' lijkt me.
Als je dan begint te twijfelen aan je eigen 'kunnen'... dat moet nefast zijn!
Nee, je vergelijken met anderen moet je inderdaad nooit doen. Er zullen altijd mannen zijn die beter, groter, lekkerder, knapper zijn. Dat moet prima zijn. Je wilt juist dat ze de leukste en meest geile seks heeft met een andere man of mannen. 💦
 
Nee, je vergelijken met anderen moet je inderdaad nooit doen. Er zullen altijd mannen zijn die beter, groter, lekkerder, knapper zijn. Dat moet prima zijn. Je wilt juist dat ze de leukste en meest geile seks heeft met een andere man of mannen. 💦
Zoals een gepensioneerde DVP ooit zei in een interview over haar klanten: "allemaal tesamen... waren ze de perfecte man"!
 
Terug
Bovenaan Onderaan