Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBadlaken en zwemvleugeltjes!!Gewoon een handdoekje meenemen
Badlaken is serieus een goed idee. Ooit kwam ik bij een heerlijke Venezolaanse die enorm kon squirten, maar dit niet wilde door de natte bende die dit gaf. Dus toen bij een date badlakens meegenomen zodat zij zich kon laten gaan en ik me naderhand over de natte bende kon bekommeren.Badlaken
badlakens... meervoud dus?Badlaken is serieus een goed idee. Ooit kwam ik bij een heerlijke Venezolaanse die enorm kon squirten, maar dit niet wilde door de natte bende die dit gaf. Dus toen bij een date badlakens meegenomen zodat zij zich kon laten gaan en ik me naderhand over de natte bende kon bekommeren.
Het was nodig.badlakens... meervoud dus?
Het lijkt mij heerlijk als een dame boven mijn gezicht zit en ik haal lik. als ze dan spuitend klaarkomt over mijn gezicht.
Zeker wel geil ja, gelukkig al meermaals mogen ervaren.lijkt me geil om afgezogen te worden tot het einde aan toe en dat zij het dan doorslikt.
Een trukje dat al meermaals gewerkt heeft is gaan voor een BJ als mijn echtgenote zuiver beddengoed heeft opgelegd...lijkt me geil om afgezogen te worden tot het einde aan toe en dat zij het dan doorslikt.
Dat is niet moeilijk realiseerbaar. Boek een slanke jonge vrouw naar je smaak voor een nacht. En je droom kan de volgende ochtend uitkomen. Wie weet wil ze ook nog met je ontbijten.ik zou zo graag eens wakker willen worden naast een slanke, jonge vrouw die met haar naar slaap ruikende lichaam tegen mij aan komt liggen en fijn knuffelt.
Maybe, one dayAls ik er ooit eens het geld voor heb en @Lisa Lefèvre zou terug privé ontvangen , dan mag zij zo mee de kamer op met @Jada Sparks en mezelf Maar ....de meeste dromen zijn bedrog
Gewoon naar Zuid-Oost Aziê gaan! Die dames blijven daar sowiezo de hele nacht bij je!ik zou zo graag eens wakker willen worden naast een slanke, jonge vrouw die met haar naar slaap ruikende lichaam tegen mij aan komt liggen en fijn knuffelt.
Er zijn er die wat via de webcam aanbieden, maar dat haalt het niet bij een echte afspraak.Een trio met een echte moeder en dochter, moeder tussen de 40 -50 jaar en dochter tussen de 20-30 jaar dat lijkt mij wel wat
Je weet maar nooitMaybe, one day
Niet naar noord oost azie?Gewoon naar Zuid-Oost Aziê gaan! Die dames blijven daar sowiezo de hele nacht bij je!
Van mijj mag je ook naar Mongolië gaan hoor!Niet naar noord oost azie?
Voor een extragratis lang verblijf?Niet naar noord oost Azië?
Dan begin je weer bij het begin - maar dan met andere vrouwen.En wat als je fantasieën zo goed als op zijn?
Precies!Dan begin je weer bij het begin - maar dan met andere vrouwen.
Dan lees je het hele topic en krijg je weer inspiratie.En wat als je fantasieën zo goed als op zijn?