Ben ooit na het sitten, toen de baby eenmaal 18+ was wel een keer op haar belandOnze oude babysitter ben ik 10 jaar na het oppassen nog wel mee in bed
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen ooit na het sitten, toen de baby eenmaal 18+ was wel een keer op haar belandOnze oude babysitter ben ik 10 jaar na het oppassen nog wel mee in bed
www.owk.cz , ze bestaan deze maand 26 jaar, is toch net iets te ver, ooit had je iets soortgelijks in Torremolinos, voorkeur toch voor wat dichterbij.Ik zou nog eens graag naar the other world kingdom gaan, een bdsm kasteel in Tsjechië.
Ja, is altijd opnieuw leuk om doen.Het lijkt mij wel wat als ze me afwisselend hard bereiden en gezamenlijke blowjob/tong sessie
Ja maar... bereiden betekent toch klaarmaken?En berijden is nog leuker
heb ik vorige jaar gedaan dit was ook een fantasie van mij. vond het erg opwindend!Ooit eens een dame fisten is een wens die ik ooit nog eens in vervulling zou zien gaan.
Als ik een klein tipje mag geven over jouw laatste idee. Ik weet niet precies wat voor verdovende middelen je van plan bent te nemen, maar het verdient aanbeveling eerst even een "dry-run" te doen en misschien wel meerdere keren. Het is goed om precies te weten waar je grens ligt en wat je kunt hebben. Je wil ook niet in de situatie belanden dat je op een gegeven moment wakker wordt In een onbekende omgeving en alles gestolen is. Het grote verschil tussen verdovende middelen en alcohol is nl dat de man met de hamer zich niet rustig aandient, maar er ineens is en er niets tegen bestand is.heb dit jaar al veel fantasieën waar kunnen maken zoals anaal bij de dame. anaal gevingerd worden door en bij de dame. plasseks door dame. aan de telefoon hangen terwijl de dame een andere klant heeft.
wat ik dit jaar nog wil gaan doen:
- man pijpen
- trio mmv
- buitenseks
- seks met een oudere dame
- seks met een amateur stel
- seks met verdovende middelen ( gebruik zelf nooit drugs of roken etc )
bedankt voor het advies.Als ik een klein tipje mag geven over jouw laatste idee. Ik weet niet precies wat voor verdovende middelen je van plan bent te nemen, maar het verdient aanbeveling eerst even een "dry-run" te doen en misschien wel meerdere keren. Het is goed om precies te weten waar je grens ligt en wat je kunt hebben. Je wil ook niet in de situatie belanden dat je op een gegeven moment wakker wordt In een onbekende omgeving en alles gestolen is. Het grote verschil tussen verdovende middelen en alcohol is nl dat de man met de hamer zich niet rustig aandient, maar er ineens is en er niets tegen bestand is.
Los van die situatie kun je van deze ervaringsdeskundige aannemen dat het leuker lijkt dan het is en de kans groot is dat je er op het moment dat de boel inslaat helemaal geen zin meer hebt.
Dat is idd de realiteit, doe zoiets alleen als je de ander vertrouwt, en geef hem/haar je gegevens als het onverhoopt mis gaat, dat ze de arts kunnen vertellen wie je bent, eventueel medicatie die je gebruikt. Zelf vele jaren geleden tijdens sm sessie buiten bewustzijn geraakt, de Meesteres heeft toen arts laten komen.Als ik een klein tipje mag geven over jouw laatste idee. Ik weet niet precies wat voor verdovende middelen je van plan bent te nemen, maar het verdient aanbeveling eerst even een "dry-run" te doen en misschien wel meerdere keren. Het is goed om precies te weten waar je grens ligt en wat je kunt hebben. Je wil ook niet in de situatie belanden dat je op een gegeven moment wakker wordt In een onbekende omgeving en alles gestolen is. Het grote verschil tussen verdovende middelen en alcohol is nl dat de man met de hamer zich niet rustig aandient, maar er ineens is en er niets tegen bestand is.
Los van die situatie kun je van deze ervaringsdeskundige aannemen dat het leuker lijkt dan het is en de kans groot is dat je er op het moment dat de boel inslaat helemaal geen zin meer hebt.
Bij die eerste keer is het beter iemand bij je te hebben die je kent en voor de volle 100% vertrouwd. Pas als je zelf een beetje door hebt wat kan en wat niet kun je er mee naar "buiten". En helemaal zonder risico is het nooit want het kan anders vallen of een andere samenstelling hebben. Ik kan daar helaas over meepraten.bedankt voor het advies.
wil inderdaad het wel rustig aan gaan doen en het leuk houden vooral omdat het de eerste keer is.
misschien zijn er mensen die mij hiermee willen helpen bij de eerste keer?
PM magbedankt voor het advies.
wil inderdaad het wel rustig aan gaan doen en het leuk houden vooral omdat het de eerste keer is.
misschien zijn er mensen die mij hiermee willen helpen bij de eerste keer?
Nog géén 3 jaren en den deze is weg..... Cagayan de oro en Cebuik zou graag naar de filipijnen willen emigreren
En als je je schoonvader aan het lijstje toevoegt? Dan maak je er meteen een soort van familiediner vanHeb al veel meegemaakt en gedaan. Trio mmv en vvm gedaan, met een tweeling een trio gehad, dochter-moeder trio, ik met meisje en haar stiefvader trio gedaan, schoonmoeder geneukt, schoonzus geneukt, trio met schoonmoeder en schoonzus, partnerruil gedaan, zelfs al met 3 vriendinnen lesbisch kwartet gedaan. Mijn enige wens wat ik nog zou willen doen is met mijn vrouw en haar zus (de schoonzus) een trio doen of met mijn vrouw en haar moeder (de schoonmoeder) trio doen, of met mijn vrouw, schoonzus en schoonmoeder kwartet doen, alleen staat mijn vrouw daar niet voor open vermoed ik. Zij is helaas van de oude stempel.
Waarom pas over 3 jaar?Nog géén 3 jaren en den deze is weg..... Cagayan de oro en Cebu
Op 61 kan ik op vervroegd pensioen, voor de 5€ per maand die ik meer zou krijgen, ga ik echt niet aanmodderen tot 67.Waarom pas over 3 jaar?
Die man is er helaas niet meerEn als je je schoonvader aan het lijstje toevoegt? Dan maak je er meteen een soort van familiediner van
Dromen worden ook niet altijd werkelijkheid!Is dat een fantasie-scenario? Dat lijkt me eerder standaard te zijn.